.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.cze.2024 23:09:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 00:26:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Baskecior napisał(a):
Lotus ... zejdź w końcu na ziemię.
Poprzednik słusznie napisał, że 300-konny silnik nie służy do przemieszczania się z punktu a do b z prędkościami szarżującej szkapy niczym mój 1,6 na holenderskim gazie ...
Jaki procent użytkowników 4,2 jeździ na co dzień uprawiając PSJ ... 10-15 % ?
Normalnym cyklem użytkowania tego silnika jest wykorzystywanie jego momentu obrotowego i mocy, co skutkować będzie zużyciem oleju jak wspomniano.
Pewien procent tych jednostek faktycznie ma zużyte gniazda zaworowe, inni przytarte pierdzionki zgarniające a inni zapchaną odmę ...
Niemniej generalnie te motorki jak każde "V" mają zwiększony apetyt na oleum. To nie rzędowka , która potrafi nic nie wypić od wymiany do wymiany (patrz moje śmierdzące diesle, które lekkiego życia nie mają).

Ja osobiście nie miałbym nic przeciwko testowi dynamicznemu, podnosząc jedynie granicę testu solidarnie do 250 km/h - bo osobiście nie wyobrażam sobie spokojniejszej jazdy po autostradzie mając pod tyłkiem A8 a z przodu 4,2 (oczywiście TDI choć od biedy niech będzie i słabawa benzyna).



Ja mam czasem wrażenie że Ty Bascet szukasz nieporoizumień.. Gdy przestałem angazówać się czynnie w sprawy TDI zaczęło Ci się chyba nudzić. Zaczepiasz mnie w temacie gdzie Twoje doświadczenia sa równe zeru gdyż jak wszycy wiemy nie jesteś użytkownikiem aut z silnikiem V8 i jestem przekonany że nie byłeś..

Odpowiadająć jednak na Twoje pytanie czy ktoś jeżdzi 300 konnym autem 120 /h.... Nie ma to znaczenia , ale jeśłi tego nie rozumiesz wyjaśnie... Wszelkie badania prowadzi się przy określonych z góry warunkach. Tak więc gdy udajesz się na badanie morfologiczne ( badanie krwi ) robnisz to na czczo... Tak robi każdy a przynajmniej większośc.

Być może Ty Bascet czynisz inaczej i stawiająć się w labolatorium pytasz po co na czczo przecież i tak się najem ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 10:44:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Lotus napisał(a):
Ja mam czasem wrażenie że Ty Bascet szukasz nieporoizumień.. Gdy przestałem angazówać się czynnie w sprawy TDI zaczęło Ci się chyba nudzić. Zaczepiasz mnie w temacie gdzie Twoje doświadczenia sa równe zeru gdyż jak wszycy wiemy nie jesteś użytkownikiem aut z silnikiem V8 i jestem przekonany że nie byłeś..

Śledząc profesjonalizm i merytorykę Twoich wypowiedzi wnioskuję, że w kwestii doświadczeń o których piszesz powyżej właśnie Twoje są bliskie wspominanym wartościom... :|

A wracając do meritum, już wiele razy poruszany był wątek zużycia oleju i zawsze w tych bardziej merytorycznych wniosek był taki sam: zużycie oleju ( bez znaczenia czy Pb czy D) jest wprost proporcjonalne do stylu jazdy. Nie ma co szukać dziury w całym tylko przyjąć prostą zasadę: gnieciesz-dolewasz :peace:

Oczywiście rozmawiamy o sprawnych silnikach, bez wycieków, uszczelniaczami w dobrym stanie, nie zgrzanymi wcześniej itd ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 11:42:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Nie wiem czy zauważyłeś , ale użytwkoników , właściceli V8 zainteresował temat mimi iż wielo krotnie poruszany. Jest jakiś paradoks w tym że sprzeciw wywouje to u wlasciela Subaru , czy A4 1.9 TDI .. Czyżby sami klubowicze przestali interesować się merytoryczną zawartością forum ?

Cały czas zachęcam do testu wszytskich posiadaczy i miłosnikow V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 12:15:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Lotus napisał(a):
Cały czas zachęcam do testu wszytskich posiadaczy i miłosnikow V8 :)


Lotus kup sobie i testuj.

Proponuje clozet :d

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 12:21:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Lotus napisał(a):
Nie wiem czy zauważyłeś , ale użytwkoników , właściceli V8 zainteresował temat mimi iż wielo krotnie poruszany. Jest jakiś paradoks w tym że sprzeciw wywouje to u wlasciela Subaru , czy A4 1.9 TDI .. Czyżby sami klubowicze przestali interesować się merytoryczną zawartością forum ?

Cały czas zachęcam do testu wszytskich posiadaczy i miłosnikow V8 :)

O merytorykę forum proponuje się nie martwić, była długo przed pojawieniem się "speców od WSZYSTKIEGO", bedzie też i po. Trzeźwo i rozsądnie myślący spokojnie oddzielają fakty od frazesów ;)

Popieram Mauzera, VTC

P.S. Bazując na podpisach można się "przejechać" stawiając tezy czym kto jeździł a czym nie :056:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 12:41:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
hubos21 napisał(a):
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=86423&postdays=0&postorder=asc&highlight=abh&start=160

ciekawe jak dzisiaj wygląda konsumpcja oleju u kolegi


:)

Dla przypomnienia, "setka" S4 C4 4.2 V8 ABH manual z 1993, bez gazu. Po remoncie. Jeżdżona weekendowo, na codzień auto służbowe.

Przed remontem:
2 litry oleju po... 450km.

Po remoncie:
Spokojna jazda - 300 ml oleju na 1000 km.
Dynamiczna jazda - 1 litr+ oleju na 1000 km.

Ze zużyciem oleju w V8 jest dokładnie tak samo jak ze zużyciem paliwa - nie ciśniesz to spali mało (oczywiście jak na V8), ciśniesz i spali dużo. :D Ksiązkowa norma 1 litr na 1000 km jest moim zdaniem jak najbardziej prawidłowa.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 13:25:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6214
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
cieq napisał(a):
hubos21 napisał(a):
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=86423&postdays=0&postorder=asc&highlight=abh&start=160

ciekawe jak dzisiaj wygląda konsumpcja oleju u kolegi


:)

Dla przypomnienia, "setka" S4 C4 4.2 V8 ABH manual z 1993, bez gazu. Po remoncie. Jeżdżona weekendowo, na codzień auto służbowe.

Przed remontem:
2 litry oleju po... 450km.

Po remoncie:
Spokojna jazda - 300 ml oleju na 1000 km.
Dynamiczna jazda - 1 litr+ oleju na 1000 km.

Ze zużyciem oleju w V8 jest dokładnie tak samo jak ze zużyciem paliwa - nie ciśniesz to spali mało (oczywiście jak na V8), ciśniesz i spali dużo. :D Ksiązkowa norma 1 litr na 1000 km jest moim zdaniem jak najbardziej prawidłowa.


silnk po kapitalce i zużycie 0,3-1L zależnie od stylu jazdy, według mnie nic więcej dodać nie trzeba

P.S. Co do testu, który zaproponował Lotus to jak są chętni i wytrwają w nim sumiennie to niczemu nie zaszkodzi chociaż nie wiem czy ma to jakiś wielki sens


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 16:32:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
hubos21 napisał(a):
P.S. Co do testu, który zaproponował Lotus to jak są chętni i wytrwają w nim sumiennie to niczemu nie zaszkodzi chociaż nie wiem czy ma to jakiś wielki sens

Imo nie ma sensu no chyba że chcecie by Panu L od nadmiaru danych pęknełą głowa :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 17:50:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Mauzer napisał(a):
Lotus napisał(a):
Cały czas zachęcam do testu wszytskich posiadaczy i miłosnikow V8 :)


Lotus kup sobie i testuj.

Proponuje clozet :d



W odpowiedzi mogę tylko powiedzieć że ja Oldtimerami nie jeżdżę ponieważ mi się nie podobają to raz , i dwa są zbyt drogie w utrzymaniu. A że ciekawią mnie badania nad wiekowym sprzętem to piszę ... :) Nie zraża mnie nawet odrobinę odporność na wiedzę w wykonaniu Mauzera czy innych..

Ktoś tam każe mi kupować "clozet" cokolwiek to znaczy o wyżynach inteligenci nie świadczy , innemu przeszkadza ze zbyt dużo czytam książek , jeszcze innemu że zbyt dużo pisze.. itd i dalej ... Klubowicze ? :)

Mauzer napisał(a):
Kol. Lotos nie wiem dlaczego ale jak cie czytam to... mam wrazenie że za duzo czytasz książek..?

LOL


Dodam jeszcze tylko że ludzie którzy konstruują te auta o których piszemy też czytają ksiązki i zapewniam ze czytają wcale nie mniej niż ja .. :)


Ostatnio edytowano 31.maja.2009 18:11:54 przez Lotus, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 17:54:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 18:03:13
Posty: 100
Lokalizacja: warszawa
Właściwie, moim zdaniem w V8 wszystkiego potrzeba dużo:
duzo paliwa , oleju, plynu do spryskiwaczy, duże OC AC , dużo pieniędzy na serwis
etc. Co otrzymujecie w zamian ? dużo przyjemnej jazdy samochód nie tuzinkowy w końcu to V8, dobre rzeczy dużo kosztują i tyle :D

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 18:14:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Lotus napisał(a):
Ktoś tam każe mi kupować "clozet" cokolwiek to znaczy o wyżynach inteligenci nie świadczy

Zdecydowanie nie świadczy, ale raczej w drugą stronę :056: Chodziło oczywiscie o spolszczenie prośby o zakmnięcie, ale to już faktycznie jak widać chyba wspomniane wyżyny- niedostępne dla niektórych :diabel:

Lotus napisał(a):
innemu przeszkadza ze zbyt dużo czytam książek , jeszcze innemu że zbyt dużo pisze.. itd i dalej ... Klubowicze ? :)

Czytaj, pisz, ale nie katuj już więcej forum swoimi wnioskami ze zdobytej wiedzy :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 18:16:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Póki co wnioski mieli przedstawić użytkownicy i uczestnicy dyskusji , być może tego nie zauważyłeś ... A szkoda bo mogło by się okazać że będą interesujące..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 19:36:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2008 19:05:06
Posty: 179
Lokalizacja: radom/reading-UK
jeta1 napisał(a):
Właściwie, moim zdaniem w V8 wszystkiego potrzeba dużo:
duzo paliwa , oleju, plynu do spryskiwaczy, duże OC AC , dużo pieniędzy na serwis
etc.


Możecie mnie skrytykować, ale sporo kosztów związanych z użytkowaniem V8 związanych jest z lenistwem/brakiem wiedzy i umiejętności właścicieli. Ja mam swoje V8 od listopada, wcześniej miałem mazdę 6 z dieslem i jak na razie do audi tylko za opony zapłaciłem więcej. Prosty przykład: filtr paliwa do mazdy 42GBP, tyle zapłaciłem za wszystkie filtry do audi, do tego do audi można kupić w większości sklepów. Jak się pytałem o naprawę mechanizmu do wysuwania ekranu, to tylko ASO, płać i płacz.... a ja sam się za to zabrałem i w godzinkę sam naprawiłem.... trzeba trochę chcieć.

Lotus napisał(a):
Póki co wnioski mieli przedstawić użytkownicy i uczestnicy dyskusji , być może tego nie zauważyłeś ... A szkoda bo mogło by się okazać że będą interesujące..


jak pisałem mój zużywa tyle co nic, a jeżdżę tak jaki mam akurat humor...
Co do norm zużycia oleju ustalanych przez producentów, to często wysoka ich wartość jest zabezpieczeniem przez kosztownymi naprawami gwarancyjnym. Tak było np. w przypadku wspomnianego przeze mnie opla , bo silnik pali olej, ale się nie psuje, potem sprzedawali niby ten sam, ale oznaczenie miał inne i już oleju nie palił. Jeśli olej jest świeży, to nawet nie przeszkadza to za bardzo spełniać normy ekologiczne.
Inną sprawą jest to, jakie rzeczywiste przebiegi mają auta opisywane na forum. Bo w przypadku auta kilkunastolotniego, które przejechało kilkaset tyś km, moim zdaniem nie powinno być niczym dziwnym, że spali trochę oleju, a jego sprawność (pod katem, czy trzeba remontować) można sprawdzić mierząc ciśnienie na cylindrach. Jak jest w normie, to nie ma sensu nic ruszać, niech pali olej. 50pln dołożone do 1000km to nie tragedia, szczególnie, ze te starsze V8 pochłaniają paliwo wiadrami...

_________________
Audi A8L 4,2 2004r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 19:45:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6214
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
szoszon1983 napisał(a):
jeta1 napisał(a):
Właściwie, moim zdaniem w V8 wszystkiego potrzeba dużo:
duzo paliwa , oleju, plynu do spryskiwaczy, duże OC AC , dużo pieniędzy na serwis
etc.


Możecie mnie skrytykować, ale sporo kosztów związanych z użytkowaniem V8 związanych jest z lenistwem/brakiem wiedzy i umiejętności właścicieli. Ja mam swoje V8 od listopada, wcześniej miałem mazdę 6 z dieslem i jak na razie do audi tylko za opony zapłaciłem więcej. Prosty przykład: filtr paliwa do mazdy 42GBP, tyle zapłaciłem za wszystkie filtry do audi, do tego do audi można kupić w większości sklepów. Jak się pytałem o naprawę mechanizmu do wysuwania ekranu, to tylko ASO, płać i płacz.... a ja sam się za to zabrałem i w godzinkę sam naprawiłem.... trzeba trochę chcieć.

Lotus napisał(a):
Póki co wnioski mieli przedstawić użytkownicy i uczestnicy dyskusji , być może tego nie zauważyłeś ... A szkoda bo mogło by się okazać że będą interesujące..


jak pisałem mój zużywa tyle co nic, a jeżdżę tak jaki mam akurat humor...
Co do norm zużycia oleju ustalanych przez producentów, to często wysoka ich wartość jest zabezpieczeniem przez kosztownymi naprawami gwarancyjnym. Tak było np. w przypadku wspomnianego przeze mnie opla , bo silnik pali olej, ale się nie psuje, potem sprzedawali niby ten sam, ale oznaczenie miał inne i już oleju nie palił. Jeśli olej jest świeży, to nawet nie przeszkadza to za bardzo spełniać normy ekologiczne.
Inną sprawą jest to, jakie rzeczywiste przebiegi mają auta opisywane na forum. Bo w przypadku auta kilkunastolotniego, które przejechało kilkaset tyś km, moim zdaniem nie powinno być niczym dziwnym, że spali trochę oleju, a jego sprawność (pod katem, czy trzeba remontować) można sprawdzić mierząc ciśnienie na cylindrach. Jak jest w normie, to nie ma sensu nic ruszać, niech pali olej. 50pln dołożone do 1000km to nie tragedia, szczególnie, ze te starsze V8 pochłaniają paliwo wiadrami...


nie można za bardzo wrzucac wszystkich 4.2 do jednego worka, Ty masz auto z 2004 roku a z opinii użytkowników wychodzi, że nowsze konstrukcje 4.2 są mniej olejożerne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 20:00:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
No ale tym sposobem bijemy nadal piane i nic z tego nie ma , bo wrócilismy do punktu początkowego.

Wychodzi na to że jedynym pali innym nie , jedym więcej innym mniej. I co dalej ?

Interesuje nas znalezienie przczyczyn ? Tylko nei tłumaczmy tego przebiegiem , bo przebieg to zużycie silnika czyli awarja.

Zgadzam się żeby nie pakować wszystkich do jednego wora bo powinny nas interesować silniki do modelu 1999. Po 99 to jak wiemy mocno inny silnik ...



P.S

1. Ciśnienie sprężania nie ma nic wspólnego ze zużyciem oleju ponieważ najczęściej jest ksiązakowe a oleju sporo potrafi ubywać.

2. Nie wymyślać z remontami bo nie da się wyremontować silnika V8 w pełni. Tuleje cylindrów mają cienką powłokę i nie podlegają szifowaniu czy tulejowaniu. Zresztą cylidnry są nie do zdarcia.

3. Najczęstrza przyczyna spalania oleju to uszczelniacze na zaworach , prowadnice i żadko kiedy pierścienie olejowe w przypadku V8 bo to nie V6 ..


Ostatnio edytowano 31.maja.2009 20:02:09 przez Lotus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 20:00:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2008 19:05:06
Posty: 179
Lokalizacja: radom/reading-UK
hubos21, dobre spostrzeżenie. Mogłem do tego nawiązać. Silnik w moim aucie to już jednostka zmodyfikowana (a może to jak z tym oplem :?: ), po drogach porusza się od niecałych 5ciu lat, przejechał niecałe 160kkm. Nie wiadomo, czy za 10 lat, po kolejnych pół mil km nie będzie łykał litra oleju.....

Lotus trochę się z tobą zgadzam, ale stwierdzenie, że jak auto pali olej to jest zepsute jest trochę na wyrost. Jak pisałem, jak mi by auto paliło tyle oleju, sprawdził bym ciśnienia, jak są w normie, nic bym nie ruszał, jak leci po zaworach, niech leci, do puki auto jeździ jak powinno nie ma co wywalać kasy (tym bardziej, że większość opisanych aut nie jest dużo warte-oczywiście jak na auto tej klasy

edit: Lotus napisałem to zanim zobaczyłem twój post. Znam przypadek, kiedy to auto traciło olej właśnie przez pierścienie, dla tego nisze o ciśnieniach.

_________________
Audi A8L 4,2 2004r


Ostatnio edytowano 31.maja.2009 20:11:27 przez szoszon1983, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 20:09:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Nie zniekształcajmy tego co piszę ... Próbujemy przyjać jakąś normę zużycia ooelju , większość tłumaczy sobie że norma jest w książce obsługi czyli llitr na tysiąc. Ja uważam że to żadna norma tylko awarja silnika bo nikt nie jzdzi autem na pelnym gazie po 200 km/h a tylko wtedy moga ewentualnie powstac takie zużycia. Zreztą nie wybrażam sobie wycieczki do Paryża z trzema litrami oloeju w bagażniku z obawą że może braknąć .. Bo i co to za limuzyna jak szofer co 500 km dolewa olej :)

Niektórym nie pali nic prawie , ale nie oczekuje w autach kilkunasto letnich że będzie stan od zmiany do zmiany. Jednak litr na 1000 to 15 litrów oleju dolango w trakcie. Nawet gdyby silnik palił 0.5 litra na 1000 to od wymiany do wymiany wychodzi tyle co mieści się w silniku bo to jakieś 7.5 llitra.

Więc gdzie jest ta granica przyzwoitości apetytu na olej ?

Moim zdaniem optymalność testu czyli prekośći nie wyżej niż 120 km/h oraz spokojny styl jazdy po mieście ujawnił by które auta mają rzeczywiscie opisywane probloemu a które nie. W następnej kolejności moglibyśmy wykluczyć przyczyny nieprawidłowego czy złej jakości oleju. Badania wymagające zanagażowania. Ale skoro wsród miłośników tematu to chyba dobrze.


Temat pierśćieni bo dodałeś zdanie z tym związane. Zagadzam się ze może palić pod pierścieniami ale w takiej sytuacji nie zmienia się ciśnienie sprężania ..


Ostatnio edytowano 31.maja.2009 20:30:27 przez Lotus, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 20:09:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
/Temat monitorowany - za offtopowanie czy też wycieczki osobiste możliwe kartki. Dziękuję za uwagę :diabel: /

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 21:46:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
Przez dwa lata jezdzilem c4 z motorem v6 ABC i od wymiany do wymiany nie dolewalem wiecej niz litr. Teraz mam c5 v8 ARS i pomimo ze zrobilem nim dopier niecale 3kkm nie widze zeby bral olej a jesli juz cos bierze to na pewno nie jest to 1l/1000km (na bagnecie nie widac zeby stan sie zmniejszal). Moze jednak te silniki nie musza palic wiecej oleju niz benzyny ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2009 22:04:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Kkarol obserwuj dalej i napisz nam na jakim oleju jezdzisz i jaki masz przebieg jaki silnik itd..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: