.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 19:47:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (a4 b5 1.6) Problem z chłodnicą
PostNapisane: 10.lut.2010 14:27:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2010 00:37:26
Posty: 12
Ostatnio mechanik wymieniał mi chłodnicę(na używaną) z zewnątrz wygląda ona tak jakby była tłusta. Po nagrzaniu się silnika do 90*C jeśli włączy się nawiew to po jakimś czasie temp. spada np. do 75*C (chociaż nie zawsze) a jeszcze bardziej daje się to zauważyć na postoju . Chłodnica jest tylko po bokach ciepła i to tylko w niektórych miejscach. Dodam jeszcze że dopóki silnik się nie nagrzeje, to podczas dodawania gazu słychać jak przelewa się płyn w nagrzewnicy,czasami po nagrzaniu się silnika(podczas jazdy) czuć dziwny zapach(jakby coś się przypalało) i wskażnik temp.dość długo wskazuje mniej niż 60*C chociaż już leci ciepłe powietrze. Wcześniej żaden z podanych objawów nie miał miejsca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2010 22:01:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Jeśli słychać przelewanie to musi być zapowietrzony układ chłodzenia a temperatura powinna być po rozgrzaniu cały czs 90 stopni jak nie jest to znaczy że termostat ale najpier dobrze odpowietrz układ i sprawdz czy trzyma 90 stopni.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: (a4 b5 1.6) Problem z chłodnicą
PostNapisane: 11.lut.2010 11:12:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2010 00:37:26
Posty: 12
Wcześniej już parę razy odpowietrzałem i nadal to samo. Chyba korek od płynu jest niesprawny,wyrzuciłem z niego uszczelki i zaworek ale to chyba nie ma znaczenie co do zapowietrzania się.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2010 00:35:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Chłopie ten zaworek jest bardzo potrzebny , bez niego układ nie będzie działał jak należy. Jedź do ASO kup nowy korek.
A tak z ciekawości czemu wydłubałeś zawór ?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: (a4 b5 1.6) Problem z chłodnicą
PostNapisane: 12.lut.2010 10:44:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2010 00:37:26
Posty: 12
Bo był nie sprawny(zakamieniony) wyczyściłem go ale to dało efekt na krótką metę. Wiem że podciśnienie musi uciekać z układu i dla tego wyrzuciłem uszczelke wraz z tym zaworkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2010 11:50:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Nie kolego zawór jest po to aby było ciśnienie w układzie ok 1.2 -1.5 bara powyżej ten zaworek przepuszcza. Kup sobie ten korek jak najszybciej tak jak teraz nie powinieneś jeździć a w szczególności latem. Cyba że chcesz silnik wymieniać.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: (a4 b5 1.6) Problem z chłodnicą
PostNapisane: 12.lut.2010 13:10:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2010 00:37:26
Posty: 12
Dzięki kolego tego nie wiedziałem :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2010 15:59:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
sprawdzenie termostatu także nie zaszkodzi

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: