.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 23:05:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 2,8 AAH'90]-kompresja
PostNapisane: 01.maja.2010 13:49:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
witajcie koledzy.mam problem,a mianowicie dzis zmierzono mi kompresje silnika mojej audioli i wyszlo ze na 3garach mam zdecydowanie za malo,co najciekawsze po nastepnych pomiarach pokazywalo wiecej i tak na 4garze za1razem pokazalo 2,a po nastepnym 9 i tak samo przy 3innych,a na 3pozostalych ksiazkowe,mechanik stwierdzil ze gniazda zaworowe sa powypalane,a silnik jest zagazowany:/..stad moje pytanie czy moze to byc przyczyna dziwnej pracy silnika,zbiera sie elegancko,trzyma obroty i idzie jak burza,ale chodzi b.nierowno i czy oplacalna jest naprawa,baa remont czy lepiej qpic inny silnik.. sa nowe kable, przeplywomierz byl sprawdany i jest ok, czujnik temp. silnika, sondy lambda wymienione. Po podpięciu pod komputer nie pokazuje bledów, wszystko jest ok.


Ostatnio edytowano 01.maja.2010 15:14:24 przez domelek25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4 2,8 AAH'90]-kompresja
PostNapisane: 01.maja.2010 14:16:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
domelek25 napisał(a):
chodzi b.nierowno i


a co masz na myśli pisząc "chodzi bardzo nierówno"? bieg jałowy?

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2010 14:45:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
tak, na biegu jalowym, silnik pływa na obrotach ale nie w skali od 500-1500 obr tylko jest to takie delikatne falowanie niewidoczne na obrotomierzu. Falowanie mozna jedynie uslyszec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2010 20:07:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
zrób próby olejowe na słabszych cylindrach. I będziesz wiedział czy głowica czy dół. Jeżeli głowica to bym robił a jeżeli dół to bym szukał silnika.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2010 07:25:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
na jego miejscu zrobiłbym również dół! kupując nowy silnik nigdy nie wiesz co kupisz, a za cenę silnika zrobi sobie remoncik (np. komplet pierścionków na jeden tłok kosztuje 35pln) i pośmiga drugie tyle co ma na zegarze ;)
Sam przerabiałem ten temat niedawno ;)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: