.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 05:15:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 AHF] Logi do oceny 1.9 TDI AHF
PostNapisane: 15.kwi.2010 09:13:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
Witam, wrzucam logi kolegi A3 AHF.

Auto ma przepływomierz PIERBURG 7.18221.01 074 906 461
nie jest pewne czy ten przepływomierz jest taki jak potrzeba, może ktoś wie czy jest ok?
Auto dość mocno dymi, wartości w grupie 3 MAF są za duże, przepływomierz podmieniany na taki sam jak był nic nie zmienia. EGR zatkany, katalizator wycięty.

STATYCZNE

000

Obrazek

001

Obrazek

003

Obrazek

008

Obrazek

010

Obrazek

011

Obrazek

BS 000

Obrazek

BS 011

Obrazek


DYNAMICZNE

000

Obrazek

001

Obrazek

003

Obrazek

008

Obrazek

011

Obrazek

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2010 10:48:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
termostat - szrot

lmm - słaby

turbo - do czyszczenia

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2010 12:23:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
Cytuj:
termostat - szrot


wymieniany niedawno na Wahler , wiem tam na którymś logu jest nierozgrzany w pełni, bo logi nie są w jednej chwili wszystkie robione, ale nie miało to znaczenia dla meritum sprawy


Cytuj:
lmm - słaby


podmieniany na taką samą przepływkę - inną sztukę używaną, dawał dokładnie te same parametry w logach, absolutnie żadnej różnicy


Cytuj:
turbo - do czyszczenia



czyszczone 2 tyg. temu

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2010 16:15:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Do sprawdzenia:
- caly uklad podcisnienia - zawór N75 i wszystkie wezyki... przedmuchac/wymienic
- gruszka sterowania VTG... w tym aucie jest (o ile dobrze kojarze) skierowana ku dolowi... moze sie tam gromadzic syfex i powodowac jej wadliwą prace

Statyczny kąt wtrysku mozna by podregulowac.
Auto jest po tuningu. IMO - takim sobie. Paliwa dolane i powietrza malo.
Prosta droga do szybkiego zawalania sadzą VTG.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2010 16:20:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
Auto jest po tuningu. IMO - takim sobie. Paliwa dolane i powietrza malo.
Prosta droga do szybkiego zawalania sadzą VTG.

Pozdrawiam

ktos zapomnial albo nie wiedzial gdzie sa limitery ... ;)

BTW na gorze jest przeladowanie wiec tlenu jest pod dostatkiem... natomiast na dole brak tlenu i ciecie dawki ... choc tak naprawde nie wiadomo jak "dym" jest zrobiony ...

moze temat zaczac od powrotu do serii ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2010 19:18:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
N75 sprawdzony i ok, wężyki wszystkie nawet podmienione na nowe, więc też ok.

Sztanga też chodzi.

Takie przypuszczenie było że ktoś za odrą zrobił bałagan w sterowniku :)


Kolega powinien sam sie odezwać to doda jeszcze coś od siebie.

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2010 16:23:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No i nic dziwnego ... limiter momentu polozony sporo powyzej limitera "dymu" to najczesciej konczy sie batorym.
Caly czas namawiam na powtorne sprawdzenie ukladu podcisnienia - na podstawie 011 Basic Settings.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 07:41:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2010 18:58:34
Posty: 12
Witam, wkoncu sie odezwalem, to chodzi o moje autko, ktos w nim nagrzebał.
Czy moge wgrac serie za pomoca ukladów galletto z allegro?
Zgrac pewnie moge, ale nie wiem czy mam programowalna kosc.

Audi A3 110KM 1.9 TDI 1998r. AHF 038906018BA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 07:43:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2010 18:58:34
Posty: 12
przemik napisał(a):
No i nic dziwnego ... limiter momentu polozony sporo powyzej limitera "dymu" to najczesciej konczy sie batorym.
Caly czas namawiam na powtorne sprawdzenie ukladu podcisnienia - na podstawie 011 Basic Settings.

Pozdrawiam


kolega wrzucil staru log BasicSettings grupa11, na nowym cisnienie sie zmienia w granicach 970-1030, wiec raczej wszystko OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 08:23:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
fix777 napisał(a):
Witam, wkoncu sie odezwalem, to chodzi o moje autko, ktos w nim nagrzebał.
Czy moge wgrac serie za pomoca ukladów galletto z allegro?
Zgrac pewnie moge, ale nie wiem czy mam programowalna kosc.

Audi A3 110KM 1.9 TDI 1998r. AHF 038906018BA


Twoj sterownik nie pojdzie po kablu ....

jedyna droga to rozkrecenie sterownika i wylut kosci,zaprogramowanie i wlutowanie ...

ale jezeli juz tam ktos cos grzebal to moze masz wlutowane podstawki wiec tylko wyjac kosci i wlozyc z ori softem...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 10:03:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2010 18:58:34
Posty: 12
Ok, to rozkrece sterownik i zobacze jak to wyglada. A moze wiecie jaka mam pamiec, i gdzei moge dostac programator do kosci?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 10:16:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
fix777 napisał(a):
A moze wiecie jaka mam pamiec, i gdzei moge dostac programator do kosci?


rozkrecisz i wszystko bedziesz wiedzial .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2010 18:01:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2010 18:58:34
Posty: 12
pierwsza proba nieudana, zdjalem wycieraczki i uszczelke, ale plastik z szyby nie chce sie zsunac. podwarzyc tez nie da rady bo peknie. Szyba przednia byla wymieniana, ale chyba nikt nie przykleil plastiku do szyby. Czy macie jakies pomysly?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2010 07:51:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2010 18:58:34
Posty: 12
spanky napisał(a):
fix777 napisał(a):
A moze wiecie jaka mam pamiec, i gdzei moge dostac programator do kosci?


rozkrecisz i wszystko bedziesz wiedzial .... ;)



Potrzebuje wgrać oryginalne oprogramowanie o raz przy okazji poprawić rozruch na gorącym (modyfikacja jednej mapy). Czy ktoś by mógłby mi kogoś polecić koło Wrocławia.

Audi A3 110KM 1.9 TDI 1998r. AHF 038906018BA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2010 08:36:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Spróbuj tutaj:

http://www.tdituning.pl/kontakt

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 12:54:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2010 18:58:34
Posty: 12
przemik napisał(a):


napisałem do nich, powiedzieli 400zl, zobacze ile powiedza mi za same kostki z softem...

Udało mi się dostać do komputera.
Przesyłam zdjęcie, może poradzicie mi czy mogę ponownie na tych pamięciach coś zapisać, czy muszę kopic inne czyste, a jeżeli tak to jakie?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 13:27:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
...


z tego co pamietam sa jednokrotnego zapisu ...

zeby nie miec problemu kup sobie 2 sztuki 29f010 w obudowie plcc32 ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 14:48:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2010 18:58:34
Posty: 12
Dziękuje za pomoc, ale oczyścicie mam kolejne pytanie,
czy jak włożę 2x 29f010

http://allegro.pl/item1012969763_am29f0 ... lcc32.html

czy będę mógł wtedy wgrać soft za pomocą Galletto?

http://allegro.pl
/item1032787857_galletto_1260_pl_chip_tuning_24h_6_gb_31683_map.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 15:47:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
.
nie ... niestety w tych sterownikach nie jest tak łatwo ... ;)

kosci musisz zaprogramowac za pomoca programatora ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 08:26:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2010 18:58:34
Posty: 12
spanky napisał(a):
.
nie ... niestety w tych sterownikach nie jest tak łatwo ... ;)

kosci musisz zaprogramowac za pomoca programatora ...


Ta pamięć jest w dwóch kościach, czy wiesz może która jest HI, która kość LOW na zdjeciiu?
No i może macie jakieś instrukcje Winolsa, bo odpaliłem program i wygląda groźnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: