.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 01:58:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2010 20:56:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Przydały by sie logi... 000 normal statyczne i 000 Basic Settings na max rozgrzanym motorze.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 09:06:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Ja wymieniałem filtr 2 razy zanim było OK.
Zimą lałem dyspersatory (zamarzła mi ropa) i też szarpał, źle odpalał.
Znajomy polecił mi wyjeździć do końca paliwo, zalać nowe i dopiero wymienić filtr. Zadziałało i od marca jest OK.

W jaki sposób połączyć się z tym silnikiem (AAT w 100 c4 93r)?
Testowałem już chyba wszystkie pomysły z tego forum i innych i z silnikiem się nie mogę połączyć... Mam interfejs viaken na com.

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 20:17:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
Mam interfejs viaken na com.
i tu jest Twój pies pogrzebany. Viaken na com-a to największy syf jaki znam. Mnie uratował ...chinol za 40zł na USB.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2010 12:11:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
makaon napisał(a):
Cytuj:
Mam interfejs viaken na com.
i tu jest Twój pies pogrzebany. Viaken na com-a to największy syf jaki znam. Mnie uratował ...chinol za 40zł na USB.


A chińczyk połączy się z silnikiem AAT rocznik 93?
Może jest jakiś sprawdzony schemat - mogę polutować.
Viaken bez problemu łączy się z klimą i ABS i z silnikiem 2,5 TDI V6 z 96r. A z moim nie... Nie chciałbym inwestować w kolejną "ozdobę na półkę"

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 2.5 tdi aat] szarpanie silnika
PostNapisane: 15.maja.2010 12:27:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2008 12:39:58
Posty: 37
U mnie przyczyną szarpania w 2.5 TDI 1T był zawieszający się nastawnik pompy wtryskowej.Mocno rzucało motorem, a po dodaniu gazu walił czarną chmurę z rury ,dostawał niesamowitego kopa i szarpał.Po ruszaniu przewodami nastawnika problem chwilowo zanikał,ale po jakimś czasie wracał z powrotem.Byłem serwisie i tam też zdianozowali że to on jest przyczyną.Sprawdż sobie to najpierw.

_________________
Witam serdecznie Audi-fanów i nie tylko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 12:32:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
makaon napisał(a):
Cytuj:
Mam interfejs viaken na com.
i tu jest Twój pies pogrzebany. Viaken na com-a to największy syf jaki znam. Mnie uratował ...chinol za 40zł na USB.

Bzdury opowiadacie obywatelu.
Viaken na Comie to najstabilniejszy interface jaki wymyslili.
Co do problemów z podłączniem do AAT - ustawcie start baud na 240 i połaczycie się nawet tosterem ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 19:45:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Niestety nie mogę się połączyć... Czy poza start baud trzeba coś jeszcze pozmianiać?

Silnik AAT z 93 r.
Próbowałem na zgaszonym i zapalonym silniku, Vag-com 3.11-2 i 4.09-1.
Klima i Abs bez problemu.

Interface na max232 (nie na opto)

Zależy mi na sprawdzeniu kąta wtrysku i dawki paliwa i odczycie błędów.

Zastanawiałem się jeszcze nad KKL na USB - http://www.allegro.pl/item1033222115_obd1_obd2_interfejs_diagnostyczny_vag_kkl_usb.html

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź - jakie ustawienia (programu i portu), jaki program i wszelkie inne uwagi.

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 20:20:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sebastian_k napisał(a):
Niestety nie mogę się połączyć... Czy poza start baud trzeba coś jeszcze pozmianiać?

Silnik AAT z 93 r.
Próbowałem na zgaszonym i zapalonym silniku, Vag-com 3.11-2 i 4.09-1.
Klima i Abs bez problemu.

Interface na max232 (nie na opto)

Zależy mi na sprawdzeniu kąta wtrysku i dawki paliwa i odczycie błędów.

Zastanawiałem się jeszcze nad KKL na USB - http://www.allegro.pl/item1033222115_obd1_obd2_interfejs_diagnostyczny_vag_kkl_usb.html

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź - jakie ustawienia (programu i portu), jaki program i wszelkie inne uwagi.

Ustaw start baud na 240 i wykonaj test interfejsu. Dopiero po tej procedurze będziesz mógł się połączyć.
Wcześniej na wszelki wypadek zresetuj ustawienia portu COM i sprawdź czy nie jest zajęty (menedżer urządzeń).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 20:55:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Baskecior napisał(a):
Ustaw start baud na 240 i wykonaj test interfejsu. Dopiero po tej procedurze będziesz mógł się połączyć.
Wcześniej na wszelki wypadek zresetuj ustawienia portu COM i sprawdź czy nie jest zajęty (menedżer urządzeń).


Ustawienia portu przywróciłem do domyślnych.

Te wszystkie czynności -start baud na 240 i test interfejsu - dopiero po podłączeniu do samochodu?
Silnik zapalony czy tylko zapłon (w obu przypadkach miga check engine na desce)?

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2010 11:28:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją i nadal "can't synchronize..."

Co może pomóc w połączeniu?

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2010 22:16:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2010 19:52:47
Posty: 4
odznacz start baud 240 i po prawej stronie odznacz 1281 i podepnij 4 wtyki

_________________
radek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2010 10:41:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Moje ustawienia wyglądają tak:
Obrazek

Co zminić?
Czy na połączenie z silnikiem mogł mieć wpływ wypięty kabel od elektrozaworu strującego EGR?

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=102784&highlight=

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2010 12:54:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Dodam, że w interface mam zwartą linię K z L - sprawdziłem miernikiem i prześledziłem ścieżki - linie K z L są połączone na płytce drukowanej

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2010 23:16:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Problem z połączeniem rozwiązany - Chinol KKL na USB z przejściówką na OBD1 (59zł komplet) i start baud 240.

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: