.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 09:14:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2010 12:19:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
na walki u Swiatka w Bydgoszczy sie czeka okolo 1-2mc teraz. Znam jednego co zalozyl KS i jezdzi juz 50tkm i jest ok. Sam zalozylem Swiatkowe i hydraulike INA. Ale po wyslaniu walkow do Bydgoszczy za 2 dni mialem, z pieca :) w marcu daje 6mc gwarancji Swiatek.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2010 12:22:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Grejf tak się zastanawiam ile przejeździłeś na oryginałach i czy wymieniałeś bo już zaczynały się hałasy? Jak go serwisowałeś wcześniej?

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2010 12:43:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
emge napisał(a):
Grejf tak się zastanawiam ile przejeździłeś na oryginałach i czy wymieniałeś bo już zaczynały się hałasy? Jak go serwisowałeś wcześniej?


Emge w de LL, kupilem go ponad 3 lata temu, teraz mam 243... walkow w sumie tak na upartego nie musialem wymieniac przy 230, ale hydraulika byla juz ostro zjechana zawsze motul co 10tkm i jezdzi. Wymienialem juz ze wzgledu tez akustycznych, ale przede wszystkim spatku mocy. (no i ze jak cos urwie to wybuchnie) Zalalem modyfikator + i chodzi jak BAU "z dzwieku" slysze i czuje, ze te walki sie lzej "slizgaja"...
jesli chodzi o serwis to ASO do dzis. Chociaz patrzac po wydruku w de to 2x LL, reszta castrol co 15tkm.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2010 15:26:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Dzięki za odpowiedź. Czyli faktycznie te 250 tyś km to przebieg raczej graniczny. Sąsiad z warsztatu obok olał sprawę głośnego chodzenia (też 2xx przebiegu) i coś tam się w hydraulice posypało, czego efektem dwa zmielone tłoki (od zaworów).
Ciekawe co piszesz z tym modyfikatorem :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2010 19:29:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 15:15:39
Posty: 43
Lokalizacja: Szczecin
grejf napisał(a):
Zalalem modyfikator + i chodzi jak BAU "z dzwieku" slysze i czuje, ze te walki sie lzej "slizgaja"...
Hmmm a ja gdzies na forum wyczytalem, zeby unikac takich ulepszaczy do silnika w stylu ceramizera....Czyli wnioskujac z tego co piszesz KS dadza rade troche pokrecic, a roznica w cenie jest kolosalna... http://moto.allegro.pl/item1082870554_w ... m_2_5.html Ten zestaw zawiera walki KS i hydraulike firmy INA, wiec chyba powinien byc dobry? Pojde za Waszym glosem i jesli taki zestaw uznacie za warty zachodu to w przyszlym tygodniu zamawiam ;)

_________________
Audi B2 coupe 2.2
->
Audi B4 coupe quattro 2.8 V6
->
Audi A6 C5 quattro 2.8 V6
->
Audi A8 D2 2.5 V6 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2010 20:07:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
emge napisał(a):
Dzięki za odpowiedź. Czyli faktycznie te 250 tyś km to przebieg raczej graniczny. Sąsiad z warsztatu obok olał sprawę głośnego chodzenia (też 2xx przebiegu) i coś tam się w hydraulice posypało, czego efektem dwa zmielone tłoki (od zaworów).
Ciekawe co piszesz z tym modyfikatorem :)



emge,

niekoniecznie 250 000 km będzie graniczne. mam C5 AFB od nowości [05.1998], w chwili obecnej ma ok. 290 000 km i nie mam powodów by choćby pomyśleć o podnoszeniu pokryw.
na hamowni wygenerował 153 PS [gift ;-p], pracuje tak samo jak pracował pierwszego dnia, logi poprawne [największa korekcja 1.4mg, reszta ok. 0.6mg], zużywa śladowe ilości oleju [3-4 mm na bagnecie / 10 000 km]. dźwigienki wszystkie są na miejscu [rozbiłem miskę olejową i zdejmując wszystko od dołu i nie znalazłem elementów hydrauliki ;-p].

olej [5W40], wraz z kontrolą odmy, wymieniam co 10 000 km.
używam diesel'a zgodnie z jego przeznaczeniem [nie jeżdżę odcinków 3km, nie pałuję zimnego - poza tym eksploatuję go normalnie].

odnoszę wrażenie, że najbardziej szkodzi tym silnikom gatunek mechanika zwany szympansem.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 27.cze.2010 20:11:07 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2010 20:08:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Zestaw słuszny. KS jest markowym producentem.

Ps Kuty popychacz ? :): Przecież to jest wykonywane w technologi setek mm .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2010 12:48:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
fazer napisał(a):
grejf napisał(a):
Zalalem modyfikator + i chodzi jak BAU "z dzwieku" slysze i czuje, ze te walki sie lzej "slizgaja"...
Hmmm a ja gdzies na forum wyczytalem, zeby unikac takich ulepszaczy do silnika w stylu ceramizera....Czyli wnioskujac z tego co piszesz KS dadza rade troche pokrecic, a roznica w cenie jest kolosalna... http://moto.allegro.pl/item1082870554_w ... m_2_5.html Ten zestaw zawiera walki KS i hydraulike firmy INA, wiec chyba powinien byc dobry? Pojde za Waszym glosem i jesli taki zestaw uznacie za warty zachodu to w przyszlym tygodniu zamawiam ;)


fazer takze bralem stamtad INA. Godny allegrowicz. Co do modyfikatora, to jedyny specyfik ktorego bym uzyl gdziekowiek...Modyfikator robi mikro pole molekularne tam w silniku gdzie wystepuja tarcia elementow metalowych, poza tym utrzymuje po zgaszeniu silnika lekka wartswe oleju (mniejsze tarcie mniejsza temperatura, niej zuzywajacy sie olej, dwa diesle mam tym zalane i dwie kosiarki ;) ) w motorach do 2003.11 walki rozrzadu wystepuja slizgowe pelne... tam zminejszenie wspolczynnika tarcia koi [tzw slabe pkt. 2,5 V6 czyli wycierki wałkow, oczywiscie na nawet zdrowej hydraulice] Meszrum ma swoj od salonu i jezdzi zgodnie z tym od czego jest diesel... Sa to wbrew pozorom wytyrzymale jednostki jezeli przecietny szympans by powaznie i z wiedzą traktowal wymiany zgodnie ze wskananiem ASO Na dane przebiegi, pominiecie czegos, lub zbagatelizowanie snuje potem takie opowiesci. Na tamte czasy byl to naprawde silnik z gornej polki V6 TDi, jak terazniejsze 3,0TDi, ktore patrzac nawet na wyeliminowanie walkow ect, ma inne lekkie przypadlosci jak i serwisowanie tego motoru wymaga pracy i ceny.

Bo jezeli ktos chce jak najmniej bezobsługowy motor i zeby byl spokojny o "szympansa" ze go golasi na gruba kase, a robi fuszere niech kupi 3,0 Pb bez bezpos.wtrysku. Wszystko ma swoje plusy i minusy i kazdy ma wybor. Lecz i tak widze z biegiem 4 lat, ze motory 2,5 V6 dopiero zdobywaja pewne uznanie, farsą byly zawsze serwisy i stado szympansów... Co go postawilo szybko w swietle "kaprysnych"...

Moj kolega ma jak Meszrum tylko chyba z 94' forda scorpio 2,5 na francuskim wynalazku 4-glowicowym :): kupil go z 8 lat temu od wujka z de mechanika w fordzie, przedstawil mu rzeczowo co z tym motorem, ma ponad 600 tkm robil tam jedna z tych gloowic i jakies inne detale ekploatacyjne, ale ten motor nadal jezdzi i ma sie dobrze, a takiego scorpio ze swieca na ulicy ;) a miano pazdzierza mial totalnie u wszystkich wyrobione...

Wczoraj z nowego mondeo facet przede mna z wydechow wjezdzajac na rondo, zostawil takiego czarnego kumulusa jak by mial limiter wtrysku na sztywno. Sadze ze owe mondeo nie mialo wiecej niz 10tkm, z mila checia pozyje 5 lat i zainteresuje sie tym motorem i modelem diesla czy bedzie o czym w ogole pogadac i zniknie szybciej jak "niezniszczalnie mondeo II generacji"... lub avensis 2,2 D-cat. z dwóch litrow wykrecanie 200PS, za 140t pln srednio to jest wyczyn skoku na glowke. :)

ADAM 12 napisał(a):
Zestaw słuszny. KS jest markowym producentem.

Ps Kuty popychacz ? :): Przecież to jest wykonywane w technologi setek mm .


Sadze, ze one sa produkowane systemem solidnego gazowania "hartowania" ala techniką Światka i stad nazwa kute... pewno bardziej przemiawia niz azotowo utwardzane. ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2010 17:59:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 15:15:39
Posty: 43
Lokalizacja: Szczecin
Ok dzieki za rady, juz wiem co zamowic ;) Moze orientuje sie ktos jaki bylby koszt takiej naprawy gdybym zlecil ja w ASO Szczecin na podstawionych przezemnie podzespolach?? Nie wiem komu moge zaufac w Szczecinie z tym tematem, a chcem miec na taka usluge gwarancje jakosci naprawy.

_________________
Audi B2 coupe 2.2
->
Audi B4 coupe quattro 2.8 V6
->
Audi A6 C5 quattro 2.8 V6
->
Audi A8 D2 2.5 V6 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: