.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.maja.2024 01:13:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 ARE] Wypadające zapłony na wolnych obrotach
PostNapisane: 16.cze.2010 21:02:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Witam!

Wypadają mi zapłony, ale tylko na wolnych obrotach biegu jałowego. Jeżeli choć trochę dodam gazu, np. utrzymuje 1000 obr/min - wypadające zapłony znikają - 0. Gdy puszczę pedał gazu, od razu pojawiają się z powrotem.

Najwięcej wypada na środkowych cylindrach obu rzędów (w VAGu pokazuje kilkanaście "wypadnięć"). Na skrajnych cylindrach VAG pokazuje pojedyncze wartości.

Świece wymienione na nowe NGK, przy okazji wymiany świec pozamieniałem cewki - ciągle na środkowych cylindrach wypada najwięcej.

Najbardziej mnie dziwi, że dzieje się to tylko na wolnych obrotach - trzęsie trochę silnikiem wtedy.

Silnik to V6 2.7 BiT - szkoda, żeby taki fajny silnik tak się zachowywał...

Jakieś pomysły jaka może być przyczyna i jak ją usunąć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2010 01:42:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Skoro już jesteś pewien że cewki i świece sa w porzadku i że w ogóle jest iskra na cylindrach które pracują niepoprawnie to zostaje Ci tylko pomiar ciśnienia paliwa i wtryskiwacze , chyba że jeszcze fałszywe powietrze lub wałki rozrzadu albo napinacz zmieniający geometrie faz rozrządu ... :) I może jeszcze ciiśnienei sprężania ... To chyba wszystko , o ile nie wjechałeś w wode i nie skrzywiłeś korbowodu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2010 12:39:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2006 16:27:50
Posty: 90
przytkaj egr-ery i zobacz czy jest różnica .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2010 13:45:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Lotus, twoja lista jest długa i mocno niepokojąca...

Czy któreś z rzeczy, które wymieniłeś mogę sprawdzić/wykluczyć za pomocą VAGa?

bartja, jak przytkać EGRy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2010 14:08:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2006 16:27:50
Posty: 90
Baloosh napisał(a):
Lotus, twoja lista jest długa i mocno niepokojąca...

Czy któreś z rzeczy, które wymieniłeś mogę sprawdzić/wykluczyć za pomocą VAGa?

bartja, jak przytkać EGRy?


hehe, nawet nie wiem czy masz egry, a jak masz to na węzach od podciśnienia .

Moja tez ma wypadające zapłony, ale wcześiej wyskoczył błąd że, zawór egr padł, dalej mam wypadanie itp po zatkaniu wężów, ale zawór moze być w pozycji non stop otwarty, dzisiaj go przytkamy na amen i obaczym .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2010 14:16:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Polecam przeczytać też tutaj:
http://www.racingforum.pl/S4-42-v8-wypa ... 73997.html

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2010 22:57:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj wykonałem adaptację przepustnicy - widać zdecydowaną poprawę - nie ma już misfire na skrajnych cylindrach, a sporadycznie pojawia się na środkowych - w obu rzędach.

W sumie niedługo będę robił rozrząd, może się coś przy okazji okaże...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: