.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 13:53:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2010 18:31:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Lotus napisał(a):
Moja logika ma tylko sens najczęściej wtedy gdy jest analizowana przez rozmówcę, a nie znieksztalcana.

niczego nie znieksztalcalem - cytuje i obalam punkt po punkcie
Lotus napisał(a):
Ta korekcja polega na odniesieniu do cylindra na którym jest wtryskiwacz z czujnikiem położenia iglicy

bzdura, cylinder porownawczy to cylinder 2 - w nim nie ma wtrysku sterujacego
Lotus napisał(a):
A bo po katowaniu temperatura paliwa jest wyższa i olej napędowy jest rzadszy
... Tak samo paliwo gdy się nagrzeje będzie rzadsze co powoduje że sterownik zmieni dawkę

paliwo mozna wyrazac wagowo lub np objetosciowo - ECU posluguje sie jednostka pochodna kilograma - bzdura jest wiec ze widzimy inne korekcje na skutek innej temp paliwa.
Lotus napisał(a):
Stąd prymitywne formu tuningu polegające na oszukiwaniu temeperatury paliwa małym pudełeczkiem z opornikiem w piętym w obwód

to mit, ze jakims opornikiem cokolwiem mozna zdzialac w przypadku V6TDI jezeli chodzi o "tjuning", powyzej zamiescilem zdjecie tego pudelka co ma miec w sobie tylko opornik, ponadto pompa VP44 ma wlasne ECU i komunikuje sie cyfrowo (chyba nawet po canie) z ECU silnika...
Lotus napisał(a):
Od temperatury zależy gęstość oleju napędowego a co za tym idzie zmienia się ropoczecie wtrysku ( patrz wykresy )

kat wtrysku zalezy bezposrednio od obrotow i dawki wyrazonej wagowo (to jest tak prymitywnie ze w przypadku kata dynamicznego faktyczna dawka jest kompletnie nieistotna! Liczy sie tylko zyczenie).
Temperatura silika (a nie paliwa) w przypadku AFB to swego rodzaju ogranicznik kata wtrysku. Temperatura paliwa nie ma ma to wplywu.

EDIT
nie wdaje sie w pogaduszki. Jezeli napiszesz jeszcze raz cos co mija sie z prawda to sie do tego odniose ("wypunktuje")- nie dlatego ze "nie lubie Ciebie" tylko by sprostowac nieprawde
Co do sprawy cylidra 2 to nawet nie ma o czym specjalnie dyskutowac. wystarczy przeczytac co jest w naglowku logu
Obrazek
Co do zaleznosci kata wtrysku to tak sie sklada, ze zdarzylo mi sie modyfikowac te mapki (przyjmijmy wiec, ze to wiem i juz)
Obrazek

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Ostatnio edytowano 06.lip.2010 22:03:30 przez przemekk74, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2010 20:10:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Skoro tak mówisz :) hihihihi Sory ale tym razem nie mam argumentów bo rozbawiłęś mnie do granic możliwości. Jak najdzie mnie ochota i nadmiar czasu to przewrócę te opowieści jak domek z kart , nie wiem tylko czy nie będzie dziei temu aktualizacji do moich poprzednich prac :) Ale gratuluje pewności siebie i przekonania , pamiętaj tylko że gdy ktoś trafia do sekty Niebo też jest pełen wiary a różnie się to kończy.

Merytorycznie dam Ci bardzie powążną zagadkę niż waga puchu i żelaza.

Masz litr oleju napędowego , sprężasz go do 200 bar :) raz przy temperaturze 10 stopni , a drugi raz przy temperaturze 80 stopni. Zastanów się co się stanie i przedstaw swoje wnioski ... Czeeeekaaamy :)

Jeszcze jedna zagadka ,obroń teorie dlaczego cylinder 2 a nie 1 lub 4 czy 6 :)

P.S

Na temat opornika już nic nie pisz proszę bo nie o to chodziło , ale nie obejmujesz tematu bo ograniczasz znajomość wyłącznie do jednego silnika , a zasada działania w każdym dieslu jest taka sama tylko czujniki są w innych miejscach ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 121 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: