.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 16:15:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C6 3.0 TDI] obroty szaleją - MANUAL
PostNapisane: 24.cze.2010 20:17:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.kwi.2009 20:40:24
Posty: 44
Generalnie obroty wariują :
- Jak jadę na 4 biegu [ około 140 km/ h ] ciągnę do 4000 tys obrotów wciskam sprzęgło aby wrzucić 5 nagle obroty skaczą do 4500 – 4700. Na 5 biegu przy około 170 km/h czuję taki jakby ogranicznik prędkości tzn. ciągnie do 170 potem jakby odciecie na chwile i znowu do max 170. Na 6 biegu auto buja się do 180 km/h obroty dochodzą do 3000 tys i tak jakby to było graniczne osiągnięcie bo dalej wskazówka bardzo powoli się porusza.

wcześniej miałem czyszczony kolektor ssący i wymienianą poduszkę pod skrzynią

zaobserwowałem jeszcze że jak jadę stanę na światłach wrzucę na jałowy to wskazówka zatrzymuje się na około 830 obrotów [ normalnie zawsze było na 800 ]

oraz mam dziwny dźwięk na zewnątrz auta między 1000 - 1900 obrotów tak jak by coś
ocierało bulgotało ciężko opisać tylko przy większym wciśnięciu pedału gazu , przy delikatnym przyśpieszaniu tego nie ma . Dopiero jak słychać świst turbiny to tamten dźwięk ginie.

auto troszkę drży na biegu jałowym też

co to może być ??

PROSZĘ BARDZO o WSKAZÓWKI

dzięki z góry


Ostatnio edytowano 27.cze.2010 15:34:51 przez Sallah Ad-Din, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2010 12:30:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
LOGI by sie b.przydaly i odczyt bledow. 3,0 TDI ma przypadlosc wycierajacych sie prowadnic rorzadu do 2008r juz przy przebiegach <150tkm, lecz oczywiscie nie wiem na 100%. Bez logow ciezko tu cos wytypowac w ogole. Chyba, ze rozrzad przedkoczyl. [nie jezdzil bym autem, na tw miejscu] do diagnozy.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2010 15:08:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
A oleju Ci nie ubywa ?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2010 16:10:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.kwi.2009 20:40:24
Posty: 44
oto Logi ,ale nie wiem czy coś z tego się wywnioskuje

http://www.a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-prosze-o-pomoc-w-diagnozie-logi-vt23075.htm#252386


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2010 16:13:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
100*C to znacznie za dużo ! - sprawdź działanie termostatu.

Wstaw logi dynamiczne.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2010 19:38:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Gustav napisał(a):
100*C to znacznie za dużo ! - sprawdź działanie termostatu.

Wstaw logi dynamiczne.


zgadza sie... lecz albo ja jestem juz dzis zachetany, albo dynamiczne sa na biegu jalowym. W ogole za niskie masz te obroty jalowe => dawka biegu jalowego. :!:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2010 20:57:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.kwi.2009 20:40:24
Posty: 44
tak sprawdzałem na biegu jałowym :( obroty powinny być ponoć około 750 ?? i takie są ,ale wystarczy że troszkę pojadę dam na "luz i już wskakuja na jałowym 830


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2010 10:42:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
750 ok.. :) jak bedziesz robil dynamiczne to jedziesz na 1,5 rpm na 3ce lub 4ce zalezy od prostej i bezpeczenstwa :) pedal gazu opór podłoga do 4,2 rpm i save log (ze wszystkimi dynamicznymi)

jak robisz statyczne nie dowawaj gazu, jak i z grupy BS.
pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2010 20:42:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Klamczuch jesteś , nie miałeś czyszczonego kolektora ssącego tylko klapy dławiące :)
Ja cos czuje że to czyszczenie skończyło się tymi awarjami , bo im więcej nieprofesjonalnych napraw tym więcej zagadkowych awarii.

Auta psują się w okręślony sposób z powtarzajacymi sie problemami , ale zepsute przez rzemieślnika to kopalnia niespodzianek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 142 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: