.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 20:59:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: SWAP 2.0 16v ACE na 2.0 8v ABK co potrzebne??
PostNapisane: 26.lip.2010 11:26:14 
witam. mam problem gdyż znowu ucieło mi klina na kole pasowym w moim ACE i zdecydowałem się iść z rozumem w parze i zakładał będę 2.0 8v bo i tańsza eksploatacja i bez problemów z jazdą na LPG i na PB. I stąd moje pytanie.


Co mi zostanie z mojego silnika tzn co mi się nadda? wiem że skrzynia biegów, chlodnice.

czy sprężarka się nadda i co jeszcze?


i co muszę z innego auita wyjąć do siebie?

czym się różni AAD od ABK??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 11:34:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6204
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
skrzynia do wymiany, to, że pasuje nie znaczy, że będzie odpowiednia do tego silnika, zupełnie inaczej zestopniowana, piszesz, że idziesz w parze z rozumem a cowasz sie, po co zmieniać 16tke na 8v? są inne sposoby żeby dobrze chodził na PB i na LPG

dobrze jeszcze wiedzieć co to za samochód


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 12:09:42 
już wiem. AAD to szajs taki jak ACE więć ABK sie musze zająć bo to jest na elektronicznym wtrysku :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 12:12:30 
cofam się? w v6 masz dwie głowice. przy moim pechu do audi gdyby rozdząd strzelił to problem a wypadki chodzą po ludziach. Przerobić na ABF moj silnik ACE?? nieopłacalne. A remontować silnik ACE drugi raz?? napewno NIE!!! 3 tys wlożyłem w niego w zimie i nie myślę już go remontować jak napisałem wcześniej -> ucięło mi znowu klina na kole pasowym = gowica znowu do roboty. napewno nie bede znowu dwóch tysięcy wykładał w robotę tego szajsu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 12:15:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6204
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
xman napisał(a):
już wiem. AAD to szajs taki jak ACE więć ABK sie musze zająć bo to jest na elektronicznym wtrysku :D


co za problem zmienić wtrysk w ACE na elektroniczny...i nie kombinowac jak koń pod górke, poza tym mam silnik ACE z przebiegiem ponad 500tkm i jakoś nigdy w życiu bym go na 8mke nie zmienił...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 12:18:49 
zapomniałem dodać A6 c4 Avant 1995rok

obecnie jeszcze 2.0 16v ACE z uszkodzoną głowicą (ucięty klin na kole pasowym)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 12:23:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6204
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
xman napisał(a):
zapomniałem dodać A6 c4 Avant 1995rok

obecnie jeszcze 2.0 16v ACE z uszkodzoną głowicą (ucięty klin na kole pasowym)


zakładaj głowice z ABFa albo KRa i zmień wtrysk na elektroniczny mniej roboty...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 12:30:46 
ale ja mam przeczucie że tutaj mam problem z wałem na dole... że wał może mieć bicia skoro drugi raz śruba mocująca koło pasowe się w palcach odkręciła... i klina ścięlo... tutaj będzie jakiś inny problem bo śruba była osadzona na kleju i dociągnięta tak jak ETKA pokazuje. stąd mam dość tego silnika... po prostu wiem że on ma coś więcej uszkodzone a nie chcę robić całego remontu od nowa bo nie mam na to czasu ani kasy a wymiana głowicy itd to koszt 2 tys zł albo i więcej a komplet na 8v mogę mieć za 1300zł max i przynajmniej auto zacznie jeździć. Mi na osiągach w takim aucie aź tak nie zależy. Byle by do przodu jeździlo i żeby problemów nie było. Po prostu nie wiesz jak to boli gdy auto więcej stoi jak jeździ a gry dołożysz kolejne pieniądze żeby auto normalnie jeździło to wtedy od nowa się zepsuje jak na początku... stąd chce 8v założyć i cieszyć się tym że auto chodzi. Nie chcę już remontować ani nie nic tej 16nastki. Na ABF tez myslalem to przerobić ale stwierdziłem że teraz to już się nie opłaca a myślę, że sprzedając troszkę części z mojej jakoś zrekompensuję koszty nowego silnika...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 12:39:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6204
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
też uważam, że musi być jakas przyczyna tego, że ścieło drugi raz klina a Ty zaraz naskoczyłeś, że ACE to sit jakby we wszystkich sie kliny na wałku ścinały ja sie powtórze, mam ACE z przebiegiem ponad 500tkm, LPG ma od 2000r i przejechał na nim jakieś 300t i nie mam żadnych problemów obecnie, po zakupie owszem trzeba było troche osprzęt doprowadzić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 12:48:15 
ja cię rozumiem ale ja się w ogóle autem nie mogę nacieszyć... zrozum że zamiast jeździć swoim to się muszę prosić o auto ojca albo kumpla a każdy się śmieje że moje non stop stoi bo złom itd...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 12:55:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6204
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
to wdług Ciebie ile będziesz musiał wydać na zmiane silnika na ABK? nie wystarczy kupić "goły" silnik, musisz kupić kompletny z całym osprzętem, elektryką, komputerem+skrzynia biegów? do tego robocizna, chyba, że sam to zrobisz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 12:58:01 
sam sam będe robił. w razie W koledzy z Jaworzna będą mi pomagali z doskoku co u mnie będą. A za 1300 max 1500zł komplet na SWAP bede miał... no chyba że uda mi się kupić całe auto za ok 2tys to inna bajka będzie. A później mój silnik na części pójdzie ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2010 21:54:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Witam! Jak chcesz przekładać silnik to polecam poszukać jakiegoś anglika w całości (ewentualnie po dzwonie w doopę), bo potem się okaże, że brakuje to jednej to drugiej pierdołki, to wiązkę trzeba będzie przerobić i koszta będą rosły a Ty dalej będziesz bez auta. Mając dawcę w całości wyjmiesz silnik ze skrzynią, wiązką i osprzętem, przełożysz do swojego a resztę gratów pogonisz i jeszcze na swoje wyjdziesz.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 11:34:24 
jak ktoś ma namiar na takie coś to z chęcią przyjmę taki namiar ;]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 21:31:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Jeśli się mylę to poprawcie. Miałem Paska z 9A, czy to nie to samo tylko poprzecznie wsadzone? Może tego poszukaj. Kolega na 9A miał grubo ponad 300tkm z czego większość na gazie i chwalił.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 21:35:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6204
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
adiaudi napisał(a):
Jeśli się mylę to poprawcie. Miałem Paska z 9A, czy to nie to samo tylko poprzecznie wsadzone? Może tego poszukaj. Kolega na 9A miał grubo ponad 300tkm z czego większość na gazie i chwalił.


bliźniaczy silnik, też na mechanicznym, ja mam na blacie w ACE 355tkm + to co cofnięte i narazie też nie narzekam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: