.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 09:54:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 08:12:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Cytuj:
bo zastanawiam się, czy teoretycznie możliwe są większe rozpiętości kątów w normal, niż w BS. Przypadek o którym myślę nie dotyczy akurat stanu LATE, bo tu faktycznie BS wyznacza "mechaniczny opór" i EARLY późniejsze niż LATE jest nielogiczne Wink
Stan EARLY w pompie osiągany przez oddziaływanie ciśnienia paliwa na ten tłok przestawczy. Ciśnienie to bierze się z pompy wstępnej.

jezeli chodzi o strone late (bo ta jest "skopana" to w BS jak i na wolnych obrotach tak czy siak obroty sa podobne
jezeli chodzi o strone early (tylko ta strona akurat wydaje sie ok) to sprawa nie wynika wprost z BS poniewaz BS dziala na wolnych obrotach (zblizonych) a "skrajne early" w czasie eksploatacji wystepuje przy wysokich obrotach. Elektrozawor kata wtrysku nazywa sie tez inaczej "cold start value" (czy jakos tak - cos z "cold") i generalnie od jakis tam obrotow kat uzyskiwany jest nie tylko przy jego uzyciu - pewnie dlatego producent kaze ustawiac kat na LATE nie przejmujac sie EARLY
Podejrzewam, ze w teoeri to tak zwane sterowanie PID (wiecej pod http://en.wikipedia.org/wiki/PID_controller) - nie jest to pewnie tak sztywno "if "kat za bardzo then kat = kat -1" tylko sa jakies parametry tego zachowania/dochodzenia do zadanego kata (podobnie jak mapa pilota N75 w sterowaniu turbina" - jezeli by tak bylo to mozna sobie wyobrazic tak spie... modyfikacje softu, ktora rozlozy na lopatki ten (i nie tylko) mechanizm sterowania
Tak czy siak nie wiem dlaczego w zblizonych przeciez obrotach kat na 004S uzyskiwany jest dalszy niz na 004BS-LATE - chyba zaczalbym od wgrania serii....
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 14:13:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zbig_wwl napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
...Wrocmy do 004S i 004BS
004BS wyznacza przedzial pracy dla pompy (2 skrajne mozliwe katy: early: po stronie BTDC i late normalne po stronie ATDC/u Ciebie BTDC w BS) Kat aktualny (actual w 004) fizycznie nie moze wyjsc poza zakres z 004BS poniewaz fizycznie pompa nie moze kata z poza tego zakresu uzyskac (teoretycznie). U Ciebie kat "actual" w 004S jest w cudowny sposob 5.6ATDC a kat LATE (czyli najpozniejszy mozliwy) jest po stronie BTDC (czyli teoretycznie pompa nie powinna moc uzyskac zadnego kata po stronie ATDC - przy obecnym ustawieniu)
Tu jest cos nielogicznego!!!...


Zacytowałem Ciebie przemekk74, bo zastanawiam się, czy teoretycznie możliwe są większe rozpiętości kątów w normal, niż w BS. Przypadek o którym myślę nie dotyczy akurat stanu LATE, bo tu faktycznie BS wyznacza "mechaniczny opór" i EARLY późniejsze niż LATE jest nielogiczne ;)

Stan EARLY w pompie osiągany przez oddziaływanie ciśnienia paliwa na ten tłok przestawczy. Ciśnienie to bierze się z pompy wstępnej. W BS silnik pracuje przeważnie na wolnych obrotach, więc zarówno ciśnienie jak i wydajność tego wstępnego "sprężenia" paliwa może być niewielka. Zawór w BS w EARLY "nie upuszcza" co prawda tego ciśnienia (mała wartość DUTY) i jego maksymalna wartość oddziaływuje na tłok, ale przy wyższych obrotach wydajność i ciśnienie pompy wstępnej się zwiększa i pozwala ma mocniejsze wciśnięcie tłoczka przestawiacza, a więc i większe kąty wyprzedzenia.

Pewnie to nie ma znaczenia w analizowanym tu przypadku, ale w generalnych analizach może mieć znaczenie. Chyba, że całkiem się mylę, ale to mnie pewnie zaraz naprostujecie :D

Co do logów ostatnio zamieszczonych, to faktycznie są one całkowicie nielogiczne - nawet zakładając VAG-comowe pomyłki w nagłówkach logów. Chyba, że na ciepło tłok przestawiacza się zaciera :?:



tak, jest to możliwe przy popsutej pompie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2010 19:29:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Witam.
15 września skontaktowałem się z Sopą - tzn. próbowałem, ale był na urlopie. W uzgodnieniu przesłałem wszystkie logi oraz opis zachowania silnika wraz z oczekiwaniem na zajęcie stanowiska. Jak do tej pory (24.09.10) stanowisko jest olewawcze i brak odpowiedzi. W poniedziałek (27.09.10) skontaktuję się ponownie, aby upewnić sie, że nie śnię i Sopa ma sprawę gdzieś. Zamierzam poprosić o pomoc prawną, tzn. rozpocząć procedurę zmierzającą do - co najmniej - odzyskania pieniędzy za samą pompę. Po za tym wiem, że takich jak ja jest znacznie więcej - pewne jest to, że zrobię wszystko, aby ostrzec na podstawie mojej historii wszystkich ślepo zauroczonych Sserwisem. A co do Audi - za 4 tys. km z kawałkiem powinno dojechać do 300 tys. km, ale już nie ze mną za steram. W związku z porażką w serwisowaniu zdecydowałem o sprzedaży, a właściwie o bezwzglendnym pozbyciu się - zaraz po przeglądzie technicznym w połowie października. Auto wystawię sporo poniżej wartości poprzez Ebay UK. Temat ten wkleję jako załącznik do mega tutoriału założonego około 3 lat tem o Sserwisowaniu, a link wkleję na inne fora motoryzacyjne, między innymi A6, A4, VW, Skoda, Seat itp. Na tą chwilę auto po tak dużym serwisie jest złomem, piszczącymi czujnikami, niesprawną klimą, wyjącą pompą wspomagania a najgorsze opisane wcześniej. Chcę aby nikt więcej nie popełnił takiego błędu jak ja w sparwie ponad 3-letniego sserwisowania Audi u Sopy.
Jeśli pojawi się coś nowego w temacie to będę kontynuował.
pozdrawiam.
Paweł
ps. Uważam, że teza - "stan twojego auta zależy od twojego mechanika" - jest jak najbardziej prawdziwa.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 18:45:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Witam.
Dzisiaj zadzwonił do mnie Sopa. Potwierdził, że pompa jest niesprawna. Zobowiązał sie, że w ciągu tygodnia skontaktuje się w sprawie procedury przesłania do mnie do UK "nowej" zregenerowanej pompy oraz instruktaż do samodzielnej wymiany i ustawienia ...... Blokadę też dostanę...... dżizas.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2010 18:16:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Dzizas... "eseswarsztat" robi jaja na calego... wypuszcza jak gdyby nigdy nic auto ze zrąbana pompą, a teraz :) .... niech wysle mechanika w delegacje albo sam niech jedzie... a jak cos spitolisz przy wymianie... bo przeciez mozesz... to kto płaci za kolejną pompe....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2010 17:50:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Aktualizacja danych - 22.10.2010
W tygodniu dostałem telefon od Sopy, że zregenerowana druga pompa będzie nadana we wtorek kurierem. Po czym otrzymałem kolejną wiadomość e-mailem, że otrzymam używaną inną pompę od AYM, która będzie sprawdzona (czytaj. "w piątek w Sserwisie będzie auto klienta - AYM - i tą pompę tam mu zamontują i sprawdzą po czym wyślą ją do mnie" .... ). Dzisiaj - piątek - otrzymałem wiadomość, że o 15-tej pompa będzie odebrana przez kuriera i dostarczona do mnie do UK. Mam kolejne złe myśli na samą myśl :/ .....
Następny weekend zarezerwowany mam na wymianą pompy - jadę do Klubowego kolegi mieszkającego 200 km ode mnie - i tam będziemy walczyć. A więc kolejne jakieś bliższe informacje po Halloween-owym weekendzie. Na razie przejrzałem forum studiując tematykę wymiany VP44 i przeglądam instruktaż z ELSA jak wymontować i zamontować. Teraz jeszcze zostało znaleść temat; "jak dopasować immobiliser ". Kur....a ja nie jestem mechanikiem samochodowym tylko pasjonatem ...... egzamin praktyczny zaserwowany od samego Sopy na mój koszt..... FCUK. Ale na dzień dzisiejszy pozostało mi nic innego jak spróbować. Od wczoraj auto jest uziemione - do wcześniej opisanych problemów doszły takie objawy jak czasami brak reakcji na gaz oraz poważne problemy z uruchomieniem silnika (z ciekawości zVAGowałem i jednym z błędów był 0550 (08-10) co tylko potwierdza padaczkę. CDN....
pozdr.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2010 23:21:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Aktualizacja.
Kilka dni temu przyszła VP44. Wraz z moim serdecznym kolegą Matysss-em z AKP zabraliśmy sie za wymianę. Co do pompy - ewidentnie wyjęta z czyjegoś auta. Wg. info od Sopy do jego Sserwisu miał przyjechac AYM i tam miała być sprawdzona rzekomo otrzymana od Boscha kolejna zregenerowana VP44. Zrobiłem specjalnie fotki wadliwej VP44 oraz tej przysłanej. Wygląda na wyszarpaną na szybko tak, aby właściciel nie widział lub z jakiegoś złomu - brudna i zasyfiona a więc nie wyszła z Boscha. A wiec czy jest to VP44 z przebiegiem 200 tys. km/300 tys. km czy z trzecim życiem jest tajemnicą. Fak jest taki, że działa. W związku z kłopotami technicznymi podczas wymiany VP44 zabrakło fizycznie czasu na ustawienie kąta wtrysku. Logi oczywiście zrobiłem, ale kąt na Late jest na 8 + a więc musze go ustawić. Żądany wg. 04S powinien być na 2,4 st. ale oczywiście będe cofał w okolice 2 st. Technicznie sama wymiana VP44 nie jest rudna - ważne jest aby (info dla amatora) w ręku mieć instrukcję z ELSA dot. wymontowania i zamontowania VP44. Skorzystałe z pomocy Meszruma oraz wspomogłem się instrukcją od Carlnova. Całość zajęła około 2.5 godziny pracy. Ale niestety ukręciłem śrubę mocującą ten przeźroczysty (doprawadzający ON do pompy) przewód paliwowy do pompy co spowodowało kanał w pracy. Była sobota a serwisy Audi/VW pozamykały się przed naszymi nosami. Taką śrubę zdobyłem ..... ze starego Golfa III z VP37. Źle połączony wężyk spowodował, że cały czas szło powietrze (3 litry ON i nic - aż rozładował się akumulator :( ) Po kilku feralnych godzinach udało się ustalić nasz błąd i odpowietrzenie VP44/całego układu paliwowego/wtryskowego zajęło około 10 minut (pomogła w tym Angelina Jolie :D ). A więc całość - wymontowanie, zamontowanie, odpowietrzenie i odpalenie - z przerwą na kebeba max. 3-3.5 godziny. Nam zajęło to z 10, ale mamy nauczkę na całe życie. Stąd zabrakło fizycznie czasu na ustawienie kąta, które wykonam w wolnej chwili.
Ale pojawił się problem - załącza się ESP - zapala sie lampka ESP - i powoduje przyhamowywanie, zrzucanie mocy, poszarpywanie, skrzynia nie załącza wyższego biegu mimo dochodzenia do 3 tys. obr. Wtedu też dźwięk silnika to warkot i klekot. Jak tylko zgaśnie ESP wszystko wraca do normy. Meszrum podał mi na podstawie zczytanych błędów info (temt : http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=106046) , aby sprawdzić połaczenia z VP44, pompą ABS, ECU oraz skrzyni. Sprawdziłem wszystko po za skrzynią - czekam na podnoścnik. Ale tu mam pytane - czy przy podłączeniu innej VP44 nie powinienem zakodować na nowo pomy ABS/ESP ? Może to jest główny problem - sterownik drugiej VP44 jest inny niż ten z zepsutej.
Przepraszam za tutoriał.pozdr.
ps. Konrad i Przemek dziękuję bardzo za wielką pomoc - jestem waszym dłużnikiem.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2010 00:35:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Paweł,

pompę dopasowuje się co najwyżej do immo - zatem wówczas nie uruchomiłbyś silnika.
pozostaje jedynie sprawdzić połączenia wtyczki do sterownika skrzyni.

czy w sterowniku silnika zapisuje się jakiś błąd [np. brak komunikacji z ESP/ABS]?



[+]
mam nadzieję, że to ostatnia rzecz, która stoi na przeszkodzie cieszenia się z samochodu.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 21:48:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 16:27:55
Posty: 2
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK
witajcie chlopaki

tez mam problem z moca auto nie jedzie po 3tys/obr czasem przed 3ys/obr
wszyscy kazali zrobic mi logi nie widzialem jak i nie mial mi tego kto zrobic ale po ciezkich staraniach znalazlem poaka w UK z vagiem pojechalem do niego no i wspolnymi silami uzyskalismy to(dla mnie to magia ale sa tu tacy ze wiedza co i z czym sie je,a ja nie wiem od czego zaczac)

prosze o pomoc i ocene dziekuje z gory

Najpierw Bledy

Wednesday,26,January,2011,10:53:13:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77

VIN: WAUZZZ4B82N055585
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Part No: 4B1 907 401 D
Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D04
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325

Part No: 00003059
Component: 130 106JC150_1.V77629696190
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329

2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06455
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Part No: 4B0 820 043 AD
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00104
Shop #: WSC 02325

2 Faults Found:
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl
Part No: 4B0 959 655 M
Component: Airbag 8.4E 3003
Coding: 0001106
Shop #: WSC 02325 785 00200

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
Part No: 4B0 920 981 J
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09
Coding: 00460
Shop #: WSC 00006
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 06859
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
Part No: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00001
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl
Part No: 4B0 035 195 H
Component: symphony II NP2 0006
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------
Wednesday,26,January,2011,12:08:36:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77

VIN: WAUZZZ4B82N055585
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Part No: 4B1 907 401 D
Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D04
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325

Part No: 00003059
Component: 130 106JC150_1.V77629696190
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329

No fault code found.
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
Part No: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 06455
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Part No: 4B0 820 043 AD
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00104
Shop #: WSC 02325

1 Fault Found:
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl
Part No: 4B0 959 655 M
Component: Airbag 8.4E 3003
Coding: 0001106
Shop #: WSC 02325 785 00200

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
Part No: 4B0 920 981 J
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09
Coding: 00460
Shop #: WSC 00006
WAUZZZ4B82N055585 AUZ7Z0A1933329

No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 06859
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
Part No: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00001
Shop #: WSC 02325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl
Part No: 4B0 035 195 H
Component: symphony II NP2 0006
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------


LOGI

Wednesday,26,January,2011,12:10:44:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:10:25 Group 000
032
020
000
023
100
213
066
123
155
070

Wednesday,26,January,2011,12:12:49:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:12:33 Group 001: Injected quantity
742 /min Engine speed 740-840 rpm
7.5 mg/str Injected quantity 3.0-8.0
27.1°KW Qty adj valve act. time 15-25*Ck
89.1°C Coolant temp 85-105*C

Wednesday,26,January,2011,12:15:36:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:15:19 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
742 /min Engine speed 740-840
235.5 mg/str MAF (specified) 180-270 mg/H
235.5 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H
46.9 % EGR duty cycle 40-75%


Wednesday,26,January,2011,12:18:08:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:17:52 Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
742 /min Engine speed 3800-4200 rpm
2.4 °ATDC Spec. start 10-14 *BTDC
7.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC
100.2 % Cold start va


Wednesday,26,January,2011,12:19:46:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:19:27 Group 007: Temperatures - engine cold- contact on
51.3°C Fuel temp ~ ambiant temp
103.4°C Oil temp ~ambiant temp
42.9°C Intake air temp ~ambiant temp
89.1°C Coolant temp ~ambiant tem


Wednesday,26,January,2011,12:21:38:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:21:13 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
742 /min Engine speed 2900-4000
795.6 mbar Spec. intake press. 1900-2300 mbar
999.6 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
15.0 % N75 duty cycle


Wednesday,26,January,2011,12:23:07:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:22:54 Group 013: Idle speed regulation - 1st row of cylinders
0.47 mg/str Diff. cyl.3 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.16 mg/str Diff. cyl.1 vs cyl.2 -1.5 to +1.5


Wednesday,26,January,2011,12:24:42:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:24:29 Group 014: Idle speed regulation - 2nd row of cylinders

0.00 mg/str Diff. cyl.6 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.31 mg/str Diff. cyl.4 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
-0.16 mg/str Diff. cyl.5 vs cyl.2 -1.5 to +1.5


Wednesday,26,January,2011,11:53:53:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

11:53:29 Group 013: Idle speed regulation - 1st row of cylinders
0.16 mg/str Diff. cyl.3 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.24 mg/str Diff. cyl.1 vs cyl.2 -1.5 to +1.5



11:53:29 Group 014: Idle speed regulation - 2nd row of cylinders

0.00 mg/str Diff. cyl.6 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.24 mg/str Diff. cyl.4 vs cyl.2 -1.5 to +1.5
0.00 mg/str Diff. cyl.5 vs cyl.2 -1.5 to +1.5

11:53:29 Group 018: Injection pump
13.76 V Supply voltage injection pump
13.76 V Supply voltage from ECM
00000000 Pump infos See label file
0000 Eng. speed sensor see label file


TERAZ (BS)

Wednesday,26,January,2011,12:28:22:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:27:59 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
998 /min Engine speed 740-840
EGR Off MAF (specified) 180-270 mg/H
396.4 mg/str MAF (actual) 160-290 mg/H
100.6 % EGR duty cycle 40-75%


Wednesday,26,January,2011,12:31:25:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:30:48 Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C
858 /min Engine speed 3800-4200 rpm
Late Spec. start 10-14 *BTDC
2.6 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC
100.2 % Cold start valve


Wednesday,26,January,2011,12:34:18:13314
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (4B1 907 401 D)

12:33:53 Group 011: Boost pressure limitation -Full load -3rd gear - 3500rpm
974 /min Engine speed 2900-4000
ON Spec. intake press. 1900-2300 mbar
1030.2 mbar Actual intake press 1900-2300 mbar
100.6 % N75 duty cycle


jezel;i cos zrobilem nie tak ,wybaczcie robilem to 1szy raz w zyciu

dzeki


:/

_________________
sila tkwi w TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 23:07:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
A ja tylko niesmailo przypomne ze "logi" ktore wam sie nie podobaja to tylko wartosci teoretyczne i swiadcza o wszystkim i o niczym przy takim przebiegu :)

Poza tym przeczytalem chyba wszystko o tym samochodzie i kopara mi opadla , bo w zyciu nie slyszalem o rzemieslniku szkolonym w Audi ktory miesza programami , sterownikami , kodami i Bog iwe czym jeszcze. Naturalnie trudne przypadki zabiera do Inglostadt w Zimbabwe.

O ile wiem Audi jest niemieckie , a niemcy postepuja Lege Artis co znaczy ze biora ksiazke i wszystko ma sie zgadzac , nie wiem wiem na czym polega szkolenie tego rzemieslnika ale takiej histori jak ma to auto Pawla i histori jakie kraza o tym serwisie to ja nie slyszalem.

Tak jak powiedzial Meszrum system serwisowy pomp Boscha jest zero jedynkowy , przechodzi test albo go nie przechodzi. Jedyny parametr jaki mozna ustawic to cena zanregeneracje :)

Przegladalem te logi i tak naprawde nie ma w nich ladu ani skladu , jeden wielki balagan zmieniajach sie wartosci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 20:28:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Witam.
Aktualizuję tylko jak wygląda sprawa z moim 2.5 TDI na dzień dzisiejszy. Mimo życzeń Meszruma :) aby auto spisywało się jak najlepiej - za co bardzo dziękuję ;) - Audi w końcu wyzionęło ducha. Nie całkowicie, ale uziemiło sie na dłuższy czas. Zdaje sie, ostatnie posty w temacie były w listopadzie 2010. Teraz mamy końcówkę stycznia 2011. A więc po wymianie pompy nie mogłem ustawić kąta wtrysku. Przy przesunięciu w lewo lub w prawo o milimetr/milimetry wartośći wg. VAG bardzo były rozbieżne. Mam logi a właściwie logowałem po każdej próbie ustawienia kąta. Mówię o grupach stat. 04 i BS 04. Nie wiem, czy jest sens aby je wklejać, ponieważ podczas ostatniej jazdy próbnej w chwilę po kolejnym przestawieniu kąta przed zlogowaniem pękł pasek wielorowkowy i auto stoi od tego czasu na parkingu. W PL dawno byłoby już po sprawie, ale tutaj nie mogłem otrzymac w zasadzie pomocy - choć zwracałem się z prośbą do Polskiego Klubu Audi w UK gdzie jest kilku mechaników ... A więc termin na zabranie lawetą do kolejnego angielskiego mechanika mam na początek lutego (wycena ASO to prawie 50 % wartości Audi a nikt inny nie chciał podjąć sie naprawy jak słyszał Audi 2.5 TDI :/ ).
ps. Meszrum kupiłem nowy zbiorniczek do płynu wspomagania i wymienię jak uruchomię silnik - naprawa będzie wykonywana podczas mojej nieobecności - urlopu w PL a więc dam znać w połowie lutego jak to wygląda i wtedy będę mógł zrobić kolejne logi - z tym, że nie mogłem poradzić sobie z problemem z ESP. Faktycznie jednym z błędów był problem z komunikacją z ESP/ABS. Ale podczas osatniego logowania (zaginął mi nr błędu) wyskoczył błąd jednego z przednich czujników ESP - wyczyściłem je oraz sprawdziłem bieżnie - były OK a czyszczenie nic nie dało - bez zmian. Pokazał się numer czujnika po którym można było zlokalizować go. A więc powtórzę to w połowie lutego. Na pewno nie będę mógł zrobić dynamicznych dopóki tego nie naprawię. Po za tym sprawdziłem wszystkie wtyczki i tylko we wtyczce przy skrzyni jeden pin był wsunięty głębiej, ale po poprawieniu zmian nie było. I jeszcze jedno co zauważyłem - może plotę bzdury i samemu nie dowierzam, ale częśtotliwość i uciążliwość zapalanie się ESP była inna po każdym ruszeniu wtrysku .... , ale może to tylko zbieg okoliczności, choć raz prawie nie działo się nic, a raz nie gasło w ogóle.
ps 2. Co do stanu paska - chyba nie był wymieniany od nowości - był bardzo popękany, jeden stary syf, że aż strach. Jak na auto tak serwisowane wiadomo gdzie, to kolejny dowód na oszustwa serwisu - po pierwsze dwa lata temu był robiony duży rozrząd, a pasek został stary, pominę, że przy każdej wizycie robiłem dodatkowo duży przegląd, ostatni gruby przegląd i serwis był robiony w sierpniu 2010 - wg. właściciela sprawdzanie fizycznie a nie wzrokowo zawierało listę siedemdziesięciu kilku najważniejszych punktów i trwało 2.5 godz. - co zostało potwierdzone w książce serwisowej :D Kolejne jaja. Choć na forum A6 nazwano to oczernianiem i kazano usunąć mi negatywne opinie na temat ss....
pozdr.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2011 15:29:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam
Cytuj:
Jak na auto tak serwisowane wiadomo gdzie, to kolejny dowód na oszustwa serwisu - po pierwsze dwa lata temu był robiony duży rozrząd, a pasek został stary, pominę, że przy każdej wizycie robiłem dodatkowo duży przegląd, ostatni gruby przegląd i serwis był robiony w sierpniu 2010 - wg. właściciela sprawdzanie fizycznie a nie wzrokowo zawierało listę siedemdziesięciu kilku najważniejszych punktów i trwało 2.5 godz. - co zostało potwierdzone w książce serwisowej :D Kolejne jaja. Choć na forum A6 nazwano to oczernianiem i kazano usunąć mi negatywne opinie na temat ss....

oni tam sa w nim (wiadomo kto) rozkochani (w przeciagu 2 lat dzieki niemu to forum z poziomu "a jaki olej polecacie" podnioslo sie naprawde 2 klasy)- wiec co powie o sserwis to swieta racja a tu taki przychodzi i mowi cos niezgodnego z glosem Guru...

Pytanie: Kto jest idealnym klientem dla nakierowanego na audi/vw Sserwis?
Oprowiedz: posiadacz starej A6tki z 2,5v6tdi najlepiej w multi

Pytanie: gdzie takich szukac?
Odpowiedz: na forum A6-Audi, forum AKP (no ale tutaj ex-przyjaciel M skutecznie wytepial sciemy o ss)

Pytanie: gdzie "urzeduje" obronca i naganiacz sserwisu?
Odpowiedz: na forum A6-Audi

Pytanie: co robi obronca by naganiac klientow/
Odpowiedz: "bezinteresowanie" dzieli sie wiedza/pomaga czym wzbudza zaufanie i uwielbienie a dzieki temu latwiej mu nagonic klientow. Dla lepszego ofektu zalozyl sobie nawet konto virtualne, ktorym pozoruje poklask (Polecam ogladniecie wypowiedzi usera Szukam blizniaczo podobnych...taki przypadek, prawda?)

Pytanie retorycznie: czy ktos zastanowil sie jak to mozliwe, ze mechanik poswieca swoj czas i energie by nic innego nie robic tylko pilnowac dobrej opinie innego mechanika, ktory jest formalnie jego konkurencja?

Nie wiem co Ci skacze z tym katem wtrysku - ustaw tak by bylo w 004BS na LATE cokolwiem w przedziale 0-4ATDC i juz.. porob wtedy logi normalne i nie psuj juz samochodu
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Ostatnio edytowano 31.sty.2011 09:16:29 przez przemekk74, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2011 23:12:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przykro mi Paweł. myślałem, że to się skończy wkrótce.


a zupełnie na marginesie - a6klub to jedno z najbardziej dupowatych for jakie widziałem w życiu...
...do tego z nomenklaturą rodem z plenum kc pzpr.
nie zmienia to faktu, że sopa to oszustny szympans.

jeżeli ktoś chce się podrajcować tym, w jakim stanie był samochód, który był wizytówką doskonałości piotrusia, to polecam lekturę przeżyć osoby, która mimo prób wybicia z jej głowy zakupu tego paździerza - ów paździerz nabyła [sprzedawcą był niejaki tszeniu (czy jakoś tak) - wierny członek rodziny p, który po transakcji usunął swoje konto na a4klubie...]: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=152653.0

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 14:38:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
A czemu nie rozwazasz Pawel takiej wersji , pakujesz A6 na Tira ktory za 1400 zl dostarczy Twoje auto do tego seriwsu ktory odpowoada za paski pompy itd.. Niech to poprawia . Ty zaoszczedzisz pieniadze na serwis , oni odzyskaja twarz i bedzie po sprawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2011 10:02:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Hi,
OT - ale jak juz identyfikuje sie stan auta z jakoscia SSerwis a ten z Panem P. to chyba warto...
cos o userze "Szukam" na forum A6
http://www.a6klub.pl/szukam,u,8679.htm

Przykladowe posty napisane w znanym nam stylu i nie kryjace znajomosci
http://www.a6klub.pl/-audi-a6-c5-25-tdi ... htm#227293
Szukam vel Mr P. napisał(a):
Piotrus jest w podrozy ale przekazuje pozdrowienia i oczekuje logowan dynamicznych. To co jest powyzej wyglada optymistycznie.


http://www.a6klub.pl/search.htm/1413066 ... c&start=45
Szukam vel Mr P. napisał(a):

Eldo - mam Ci przekazac od Piotrusia ze powinienes sprawdzic czujnik obrotow walu korbowego. Ja zreszta mysle tak samo, poniewaz w pierwszym okienku nie zapisuja sie zadne obroty.


http://www.a6klub.pl/a6-25-tdi-afb-wies ... htm#266989
Szukam vel Mr P. napisał(a):
Podejrzenie rzucone przez Piotra na zaworek N75 jest w pelni zasadne, a brak doladowania w niskich partiach obrotow moze wynikac z drugiej hipotezy (tej o slabym vacum) wlasnie dlatego , ze zanim slabe podcisnienie uruchomi mechanizm VNT turbiny ... to poprostu musi pooooootrwac.


http://www.a6klub.pl/a6-c5-akn-prosba-o ... htm#266323
Szukam vel Mr P. napisał(a):
Optymalna wartosc kata wtrysku bylaby 0* ale poniewaz paliwo zmienia swe wlasciwosci z narastaniem temperatury - nalezy zostawic mu rezerwe na zmiany wewnetrznego cisnienia pompy. Dalsze poglebianie tego zagadnienia nie ma najmniejszego sensu



http://www.a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-jak-p ... htm#253645
Szukam vel Mr P. napisał(a):
Mest poczytaj posty Pawelk600 i Piotrusia o Kettentrieb A, B i C. Wszystko jest pieknie omowione, z ilustracjami. Kwestie praktyk uprawianych przez ASO mozemy sobie oszczedzic do chwili, w ktorej zaczna rozrozniac pompowtryskiwacze od systemow CR (przyklady rownie latwo znalezc co historie Kolegi Praulinka


Czy to Mr P. czy partner biznesowy nie wiem ale nie wierze w takie przypadki. "Szukam" NIGDY o nic nie pyta tylko wylatuje elaboratami napisanymi przez mechanika (duza pewnosc, dlugie i wyczerpujace wypowiedzi "sztama forumowa" z Mr P.) - czy to tylko nieczysty marketing czy cos powazaniejszego nie wiem
Daleki jestem od antyreklamy sserwisu (nigdy na oczy teg zakladu nie widzialem) ale wazne by tam isc jako klient a nie baran do ogolenia....

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Ostatnio edytowano 31.sty.2011 13:51:58 przez przemekk74, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2011 10:52:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ta historia z Bienkiem to jakas masakra - jak mozna bylo... jak mogl sie chlopak tak dac wkrecic... nie wierze...

Przepraszam za OT

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2011 12:29:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
przemik napisał(a):
Ta historia z Bienkiem to jakas masakra - jak mozna bylo... jak mogl sie chlopak tak dac wkrecic... nie wierze...
Przepraszam za OT


to nie do konca OT bo to mogly te same paluszki robic!
Sprawa Trzenia/Bienka to ciekawa pouczajaca historia

2.5 BDH Q 2004 nierówna praca silnika na jałowym/Naprawione
Trzeniu napisał(a):
Jestem przekonany że moje auto jest w pierwszej 10 w Europie*) jeśli chodzi o prześwietlenie i wszelkiego rodzaju diagnozy Każda nawet najmniejsza część została zbadana pod kątem usterki. Może jak Piotruś znajdzie chwilkę to coś napisze

*)przypomina mi sie bajka "Nowe szaty cesarza" H.C.Andersena, ktora czytam czasem dzieciom (opowiadanie o cesarzu tak wkreconym przez oszustow krawcow, ze dal sobie wmowic, ze jest ubrany w najpiekniejsze szaty, ktorych po prostu nie widza glupcy i kazdy /on+poddani/ udawal, ze je widzi bo za glupca uwazany byc nie chcial)
Trzeniu napisał(a):
Samochód wyjechał w idealnym stanie z warsztatu Piotrusia i jedyną osobą, która kiedykolwiek będzie w nim coś robiła jest Piotr
Usterka została usunięta a nie zatuszowana
Poza tym auto stało się bardziej żwawe


No pieknie... Meszrumy i inne takie niewierne saraceny spuscily nochale w dol... ale jak sie okazuje... nie na dlugo!

Auto zostalo zbyte, stary wlasciciel polikwidowal profile na forach o audi ("zmył sie" no bo co mial zrobic...) a nowy wlasciciel (zielony jak wiekszosc po zakupie auta) zameldowal sie na forum A4

B6 BDH Nowy Bienkowoz
Bieniek napisał(a):
"Co do wyposazenie:
Audi A4 B6 /// 07.2004 ///
1. 2.5 TDI V6 2xx KM kox (soft by MTM)"


zlosliwi/zazdrosni/troskliwi zaraz sie pojawili

adamooo napisał(a):
paździoch Trzenia


Flyer napisał(a):
Ale w jakiej firmie? Bo nawet nie kazdy serwis Boscha jest w stanie porzadnie sprawdzic VP44.
Troche Cie nie rozumiem, bo jezdziles niesprawnym autem tyle czasu... na pewno na dobre mu to nie wyszlo.
Ciekawi mnie tylko czemu Trzeniu go sprzedal...


Wlasciciel przeciera oczy bo te 2xx koni jest tylko w obietnicach sprzedawcy + cos dymi, cos trzesie (jak to w zyciu :peace: )
Bieniek napisał(a):
Troche chyba za bardzo zaufalem slowa Piotrusia.

Bieniek napisał(a):
Nie daje mi spokoju jedna rzecz.Duzo czytalem i widzialem zdjec silnikow od Piotrusia.
Nie moge w to uwierzyc,ze wszedzie jest naciapane silikonu.
Przy kazdej mozliwej uszczelce jest jeszcze sporo dane silikonu.
Po tym co czytam to nie mozliwe,ze to robil Piotrus.


Swietny material to zrownania z blotem Piotrusia tylko jedno male ale:
- auto gdy stalo w salonie kosztowalo tyle co 5 nowych wypasionych aut typu dacia logan wiec wyjezdzajac z salonu nie moglo narywac bo nikt normalny by go nie kupil
- jezeli auto z czasem zaczynalo narywac to znaczy, ze sie popsulo
- jezeli ktos uleczyl (pomijam czy tylko "na niby" czy "naprawde") je zmieniajac soft to jest to zatuszowanie/obejscie problemu
- jezeli ktos wgral tam jakis soft (MTM/ a moze SsTM 2xx PS itp) to spuscil do kibla cala caly 'workaround" i przywrocil narywanie (jezeli kiedykolwiek zniknelo - bo tego nie wiem*))

*) nie dotyczy softu SsTM bo jak sadze tutaj workaround jak i chip robilaby przeciez ta sama osoba pracownik...

W "obronie" umiejetnosci manualnych Piotrusia napisze, ze jestem przekonany, ze to auto naprawial pracownik/uczen (a moze nawet w "partnerskim sSerwisie") - chyba, ze na Slasku doba trwa 36h i dzieki temu mozna miec czas na przebywanie 10h/dzien na forach, spanie i naprawianie aut
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2011 13:57:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Ja mysle ze taka analiza jest bez sensu. I tak wiekszosc z was korzysta z usłucg różnych serwisów i korzytsac będzie bo to naturalne. Po co kierować się obłudą i zakłamaniem , jeżeli SS serwis świadczy dobre usługi to nie ma powodu żeby go dyskwalifikować jedną wpadką.

Uważam że Paweł powinien samochód dostarczyć do SS jako reklamacje. Jako że wychwalał ich po niebiosa na tym forum nie powinni sprawiać mu kłopotu. A tak naprawdę jacy są ludzie okazuje się dopiero wtedy gdy pojawiaja się problemy , więc będzie to dobry sprawdzian. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2011 14:16:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Jakisz to ciekawy wątek mnie omijał.
Paw1972 podziwiam Twoje zaparcie w doprowadzaniu tego auta co chwila do porządku. Kup wreszcie 4.2 w manualu przynajmniej kasę będziesz zostawiał przy dystrybutorze, a nie utrzymywał serwisy.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2011 16:56:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Lotus napisał(a):
Ja mysle ze taka analiza jest bez sensu. I tak wiekszosc z was korzysta z usłucg różnych serwisów i korzytsac będzie bo to naturalne. Po co kierować się obłudą i zakłamaniem , jeżeli SS serwis świadczy dobre usługi to nie ma powodu żeby go dyskwalifikować jedną wpadką.

Uważam że Paweł powinien samochód dostarczyć do SS jako reklamacje. Jako że wychwalał ich po niebiosa na tym forum nie powinni sprawiać mu kłopotu. A tak naprawdę jacy są ludzie okazuje się dopiero wtedy gdy pojawiaja się problemy , więc będzie to dobry sprawdzian. :)



Lotus,

sytuacja wygląda nieco inaczej - Paweł jeździ tam na reklamacje od 2008 roku - od roku, w którym zaczął serwisować tam swój samochód.
w tym wątku wszystko się zaczyna: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=naprawie .

przeczytaj oba wątki dokładnie, a zobaczysz jak można obsłużyć klienta, który wydał kwotę [chyba] przekraczającą wartość samochodu na naprawy...
...który to klient przejeżdżał na reklamacje pół EU.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: