.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 07:02:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2010 08:57:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2010 13:13:33
Posty: 40
Lokalizacja: Elbląg
Dziękuję za wyczerpujące informacje.

Dziś jednak nastąpił przełom.

Odpiąłem czujnik temperatury zasysanego powietrza i auto odpaliło!!

Podpiąłem i nie odpaliło, odpiołem - odpaliło:)

Czujnik pokazywał temperaturę dosyć wysoką ( od 30 do 60 stopni).
Po wymianie dam znać czy pomogło.

_________________
Audi A6 2,4v6 AML 2000r + LPG
Peugeot 508 2,0
Audi A6 C7 2,0 tdi ultra 190km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2010 11:15:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
To bardzo dziwne :< Nawet jeśli czujnik jest niesprawny, to różnica we wskazaniach jest stosunkowo niewielka i nie powinna mieć wpływu na uruchamianie. No nic, poczekamy na zmianę czujnika i zobaczymy wtedy :peace:

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2010 11:16:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2010 13:13:33
Posty: 40
Lokalizacja: Elbląg
Jak odpiąłem ten czujnik to wyskoczył mi błąd Intake air sensor. Więc to na pewno ten czujnik. Zawyża temperaturę i silnik dostaje za małą dawkę paliwa.
Tak mi się wydaje. Po odłączeniu pokazuje -49st.
---------------------------------------------------------------

Kurcze, chyba masz rację. Teraz nie chciał mi odpalić przy dołączonym czujniku.

Muszę sprawdzić regulator ciśnienia paliwa.
---------------------------------------------------------------
Masz chyba rację, ten czujnik raczej nie ma większego wpływu na samo odpalanie.

Ale jest postęp i światło w tunelu!! :)
Dziś przyszedł używany zawór odpowietrzania zbiornika paliwa ( oryginał bosch od anglika) i po jego zamontowaniu nie pojawił się już błąd EVAP. Po dłuższej trasie auto odpaliło!!
Jutro będę testował i poinformuję, czy problem zażegnany.

---------------------------------------------------------------
Błąd EVAP nie wyskoczył, ale niestety auto po trasie nie chciało odpalić. Odpaliło za drugim razem.
Pojeżdżę z odkręconym wlewem paliwa, może drugi zawór nie działa ( i wytwarza się podciśnienie w zbiorniku).

----------------------------------------------------------------
Regulator ciśnienia paliwa był w idealnym stanie, zakupiłem jednak używany i wymieniłem go.

Niestety usterka dalej się pojawia.

Może pozostaje pompa paliwa?
---------------------------------------------------------------
11.09.2010r.

Czyżby kolejne światło w tunelu?

Odebrałem auto od elektryka. Wymieniłem przewody na NGK i świece NGK ( ze względu na LPG), została wyczyszczona przepustnica.

Auto podczas odbioru nie chciało odpalić, więc poprosiłem szybko o pomiar iskry itd.

Okazało się, że nie było iskry a po długim kręceniu wyskoczył błąd czujnika G28 - prędkość obrotowa silnika - położenie wału korbowego).

W tygodniu go wymienię i dam znać.

Z tego co się dowiedziałem, aby wyskoczył błąd któregoś z czujników czasami trzeba kręcić rozrusznikiem do 6sekund, aby komputer zapisał jako błąd.
------------------------------------------------------------------------------
Czujnik wymieniony a problemy z odpalaniem są dalej. Nawet z rana ciężko teraz odpala. Ale odpala za pierwszym razem, tylko muszę długo kręcić. Tuż po zgaszeniu pali na dotyk, po paru minutach już nie. Sprawdzę czy jest iskra od początku.

_________________
Audi A6 2,4v6 AML 2000r + LPG
Peugeot 508 2,0
Audi A6 C7 2,0 tdi ultra 190km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2010 13:52:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2010 13:13:33
Posty: 40
Lokalizacja: Elbląg
Cześć
Więc po napisaniu powyższego posta problemy z odpalaniem ustąpiły same.

Auto pali na dotyk z rana, po trasie i w ogóle.
Zobaczymy co będzie w lato:)

_________________
Audi A6 2,4v6 AML 2000r + LPG
Peugeot 508 2,0
Audi A6 C7 2,0 tdi ultra 190km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C5 2.4 121KW ] Ciężko odpala
PostNapisane: 22.lut.2012 15:51:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2011 10:58:18
Posty: 10
Lokalizacja: Puławy
panowie ja mam następujące błędy:
pojawiają się znowu po skasowaniu
robiłem logi sond na rozgrzanym silniku i wyszło że pracują dobrze
czy winny może być regulator ciśnienia paliwa czy też czujnik g62? na blacie mam ładnie 90 stopni a na vagu 86

BŁĘDY:
17537 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata (rich mixture)

16514 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony

16534 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - obwód uszkodzony

18010 Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)

_________________
Audi a4 b5 Avant 2.4 quattro ==> in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C5 2.4 121KW ] Ciężko odpala
PostNapisane: 15.sty.2015 11:33:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Jakie masz wtryskiwacze? Kupiłem auto z kiepską instalacją i puszczającymi Valtekami, było podobnie. Teraz mam Hany niebieskie i nie ma żadnego problemu.
Zrób testa, zakręć butlę, wypal gazu ile się da, odstaw na noc. Z rana będziesz wiedział czy problem taki jak u mnie czy trzeba szukać dalej.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C5 2.4 121KW ] Ciężko odpala
PostNapisane: 15.sty.2015 12:03:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Też miałem problem z rozruchem i przyczyną były puszczające Valteki. Można je rozebrać i wyczyścić co też zrobiłem - problem zniknął. Jak masz kasę to wymieniaj listwy wtryskowe, jak masz trochę umiejętności isie nie boisz to wymontuj wtryski i wyczyść. Valteki wymagają kalibracji skoku "iglicy" po takim czyszczeniu. Przed rozebraniem należy sprawdzić ten skok na wszysttkich wtryskach i po czyszczeniu ustawić identyczny na wszystkich. Jeżeli ustawimu skok na oko to czeka Nas regulacja średnicy dysz i ciśnienia na parowniku.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 01.cze.2017 08:07:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2017 07:45:34
Posty: 2
enduro7777 napisał(a):
jeśli to tyko na cieplym to podciśnieniowy zawór ciś paliwa na magistrali .membrana puszcza i zalewa poprzez wężyk podciśnienia



Mam taki problem ze na zimnym odpala na raz a na ciepłym muszę chwilę pokrecic żadnych błędów nie ma wymieniony czujnik położenia wału , wałków, oraz temperatury płynu chłodzącego.Czy zostaje ten zawór podciśnienia paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 C5 2.4 121KW ] Ciężko odpala
PostNapisane: 01.cze.2017 08:08:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2017 07:45:34
Posty: 2
Mam taki problem ze na zimnym odpala na raz a na ciepłym muszę chwilę pokrecic żadnych błędów nie ma wymieniony czujnik położenia wału , wałków, oraz temperatury płynu chłodzącego.Czy zostaje ten zawór podciśnienia paliwa? 2,4 arj


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: