.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 18:45:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,8 ALG] nastawnik wałka rozrządu
PostNapisane: 18.sie.2010 11:02:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 18:44:23
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk, Gorlice
Koledzy, bardzo proszę o podpowiedź. Od pewnego czasu auto bardzo źle sie uruchamia (swiece, przewody wymieniane), ostatnio ma również słabe cisnienie oleju (pompa została wymieniona). Teraz zalecili wymianę nastawników wałka rozrządu, że niby one są odpwoiedzialne za opisane objawy. czy to mozliwe? rpoblem w tym, że serwis za dwa nastawniki żąda ponad 700 euro... :/ wiem, że podaje mało danych do postawienia diagnozy, ale może ktoś cos podpowie? z góry dzieki

_________________
było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 14:10:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
0. Źle odpala na zimnym/ciepłym/bez znaczenia?
1. Masz LPG?
2. Błędy w VAGu są?
3. Ciśnienie jest niskie w całym zakresie obrotów, czy np. tylko na wolnych obrotach? Co to znaczy "słabe" (podaj wartości)?
4. Nastawniki na 99,999% nie spowodują obniżenia ciśnienia oleju, ale mogą źle pracować, gdy jest ono niskie.
5. Nastawniki raczej nie będą źródłem problemów z odpalaniem, ale jeśli są w tragicznym stanie, to mogą wpływać na odczyty czujników halla (położenia wałków). Raczej wygenerowałoby to błędy.
6. Czy są jakieś inne objawy niskiego ciśnienia (stuki w silniku, kontrolka)?
7. Jakie jest zużycie oleju?

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2010 06:08:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 18:44:23
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk, Gorlice
no więc tak:
0. źle odpala tylko na zimnym;
1. LPG sekwencja od 3 lat, opisane problemy od niespełna roku;
2. żadnych konkretnych błędów nie pokazuje;
3. cisnienie mierzone na biegu jałowym 0,5 - 0,6 bara, po wymianie pompy na nową jest około 1,1 bara, przed wymiana pompy kontrolka cisnienia włączała sie w zasadzie tylko podczas zrzucania obrotów (zmniejszania prędkości), mierzone manometrem podłączonym do obwodu;
4. żadnych nienormalnych dźwieków z silnika podczas pracy;
5. zuzycie oleju jest bardzo różne, od 0,2 do 0,5 /1 tkm (dla mnie to dziwne, ale tak własnie jest), są pewne wycieki przez pokrywy zaworów, mechanik-baranek zamiast dać nowe uszczelki połatał zdaje sie silikonem i cieknie.
Jakies propozycje dalszych działań diagnostycznych lub naprawczych ???????????????

_________________
było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2010 08:03:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
1. Przed dłuższym postojem zakręcić zawór przy butli i wypalić LPG aż do przełączenia na noPb. Pozwoli to wykluczyć udział instalacji w problemach z odpalaniem. Po większym przebiegu wtryskiwacze mogą być nieszczelne i po dłuższym postoju kolektor jest pełny gazu.
2. Odłącz wtyk zaworu oparów paliwa i pojeździj tak kilka dni. Jeśli nie będzie poprawy, to odłącz i zaślep wężyk idący do tego zaworu od strony silnika. Po tej operacji również trzeba poczekać na ew. efekty kilka dni (oczywiście jeżdżąc).
3. Czy po dotankowaniu paliwa jest poprawa w odpalaniu?

Z tym odpalaniem na zimno możesz mieć podobnym problem jak opisany na A6Klub na kilkunastu stronach :diabel: Ja też to miałem, ale po odpięciu ww. zaworu i uszczelnieniu wtryskiwaczy LPG problemu już nie ma.

A ciśnienie było bardzo niskie, to fakt. A co konkretnie dolegało starej pompie? Zawalona syfem, uwalone zaworki, czy coś innego?

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2010 08:13:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 18:44:23
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk, Gorlice
Dzieki Krisker.
Uwazasz, że z cisnieniem oleju 1,1 bara mozna spokojnie jeździć nie martwiąc się o zatarcie silnika? Co sie stało starej pompie, nawet nie wiem. spakowali mi ja i lezy w garazu, ponieważ nastapiła poprawa cisnienia, jakoś nie interesowałem się co dolega starej. bardziej skupiłem sie na dalszym usuwaniu usterki. Teraz będę próbować Twoich zaleceń, tyle że mechanior nadal zalecał maksymalne ograniczenie jeżdżenia, dla niego 1,1 bara to też za mało?
Aha - zazwyczaj staram sie mieć duzo benzyny w baku, praktycznie nigdy mniej niż 1/2 zbiornika. Poziom paliwa w zbiorniku nie ma zadnego wplywu na odpalanie zimnego silnika.
Rozumiem, że najpierw wykonać zalecenia z pkt 1, dopiero potem, jak nie będzie poprawy, zrealizować zalecenia pkt 2?

_________________
było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2010 08:35:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Ciśnienie 1,1 na wolnych obrotach jest dość niskie, ale na pewno lepsze niż 0,5 bara. Ważniejsze jest jednak ciśnienie na wyższych obrotach - jakie jest? Powyżej 3000 AFAIR powinno być już maksymalne, czyli P>4. Na jakim oleju jeździsz i kiedy był zmieniany (wraz z filtrem naturalnie)? Jaki filtr oleju? Przy jakiej temperaturze oleju były robione pomiary?

Co do tankowania - chodziło mi o zalanie "świeżego" paliwa - np. z 20l. Jak będzie poprawa (u mnie po dotankowaniu odpalał od ręki), to winny jest zawór oparów paliwa (tak było u mnie). Ale taniej i łatwiej najpierw wykluczyć LPG (tak jak napisałem).

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2010 09:08:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 18:44:23
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk, Gorlice
olej zazwyczaj Shell Helix Ultra, 10W/40, jak wymiana przed zimą akurat to 5W/40. Filtr Sędziszow. Wymiana jednego i drugiego jakieś 5 tkm temu, czasowo koło roku, bo bardzo malo jeżdżę (na ogół innym autem) Pomiary były na rozgrzanym silniku, wiec olej w granicach 100-110 st. Postaram sie zmierzyc na wyzszych obrotach, jak piszesz. No i wdrazam Twoje zalecenia, dzieki. dam znać o rezultatach
Edycja: okazuje sie, że na goracym przy 3 tys rpm cisnienie dochodziło do 2 zaledwie. Nie wiem, czy mozna sobie pozwolić na duzo jeżdżenia przy takim cisnieniu. No, i jesli pompa nowa, filtr nowy (bo na wszelki wypadek został teraz wymieniony), to gdzie szukać przyczyny niskiego cisnienia?

_________________
było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro


Ostatnio edytowano 19.sie.2010 09:34:41 przez zdzichpilawa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2010 09:33:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Jeśli olej powyżej 100oC, to te 1,1 bara na wolnych jeszcze ujdzie. Olej masz dobry, ale filtr wypróbowałbym inny (np. knecht, hengst). Oczywiście tylko dla testu - nie sugeruję złej jakości Sędziszowa, choć coś mi świta wątek na ten temat (nie pamiętam gdzie i kiedy).

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2010 09:35:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 18:44:23
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk, Gorlice
zerknij, edytowałem poprzedni wpis - cisnienie na wyższych obrotach i filtr

_________________
było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2010 10:29:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
W ELSIE jest napisane:
- Minimum oil pressure at idling speed: 1.5 bar.
- Minimum oil pressure at 2000 rpm: 2.5 bar.

(przy 80 stopniach)

Więc masz sporo poniżej minimów, zwłaszcza na wyższych obrotach :/ Przyczyn może być kilka - panewki między innymi niestety :/ ale trudno wskazać coś konkretnego.

Może jeszcze zawory ciśnieniowe pod kolektorem ssącym? Zerknij tutaj. Co prawda problem był tam inny, ale może ma to jakiś związek :?: Sprawdź działanie zmiennych faz zgodnie z opisaną w linku procedurą, tylko możesz mieć inną grupę dla linki mechanicznej - 27.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2010 15:32:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 18:44:23
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk, Gorlice
witam ponownie,
niestety, z uwagi na pracę jestem ciagle poza domem. na razie odłączyłem dopływ LPG, nic ten wariant nie pomógł. w czasie weekendu popróbuję z zaworem oparów paliwa. Natomiast skierowałem żonę do słynnego serwisu Audi w Gdańsku, aby wykonali logi. Ponizej to, co jej dali. Nie przypomina to logów, jakie często tu prezentują koledzy. Czy oni w serwisie nie wiedzą, o co chodzi? I czy na podstawie załączonego materiału mozna jakieś wnioski wyciagnąć o dolegliwosciach silnika?
Z góry dzieki za odzew
PS
Nie wiem, jak wkleić link tylko, dlatego cały wydruk tu wsadziłem (sorki, jesli tak nie jest przyjete).
Kod serwisu:
097222 259 00140

Oznaczenie partnera:
ASOS VW AUDI GROBLEWSKI
ul. Jagiellonska 12A Gdansk

Wersja:
V18.01.00 20/07/2010 9.01.004

Oznaczenie:
GD2329M

Numer identyfikacyjny samochodu:
WAUZZZ4BZWN054366
25/08/2010 12:45:01
System samochodu:
01 - Elektronika silnika
4D0907551AE ------------
2.8L V6/5V MOTR HS D01
Kod 5202
Numer partnera 00000

Numer katalogowy oprogramowania: 4D0907551AE
Oznaczenie systemu: 2.8L V6/5V MOTR HS D01
Kod: 5202
Kod serwisu: ?????? ??? 00000


010.02 - Odczyt bloku wartoњci mierzonych

Grupa wskazaс 1

840 /min
1.05 ms
3 <°
14.3 °v.OT

Grupa wskazaс 2

800 /min
1.10 ms
1.98 ms
3.6 g/s

Grupa wskazaс 3

840 /min
13.580 V
61.5 °C
39.0 °C

Grupa wskazaс 4

2 <°
-0.73 g/s
0.00 g/s
Bieg jaіowy

Grupa wskazaс 5

830 /min
840 /min
-1.6 %
3.5 g/s

Grupa wskazaс 6

840 /min
-2.3 %
25.0 %
25.0 %

Grupa wskazaс 7

-6.3 %
-6.3 %
-6.3 %
-5.5 %

Grupa wskazaс 8

820 /min
2.11 ms
-6.3 %
-5.5 %

Grupa wskazaс 9

0.300 V
0.335 V
0 %
1.00

Grupa wskazaс 10

2 %
1.00
-5
0.00

Grupa wskazaс 11

800 /min
1.55 ms
0 km/h
1.26 l/h

Grupa wskazaс 12

800 /min
0.0 °KW
0.0 °KW
0.0 °KW

Grupa wskazaс 13

1.55 ms
0.0 °KW
0.0 °KW
0.0 °KW

Grupa wskazaс 14

800 /min
0.0 °KW
0.0 °KW
0.0 °KW

Grupa wskazaс 15

1.55 ms
0.0 °KW
0.0 °KW
0.0 °KW

Grupa wskazaс 16

800 /min
1.55 ms
13.5 °v.OT
0.0 °KW

Grupa wskazaс 17

800 /min
0.720 V
0.700 V
0.600 V

Grupa wskazaс 18

800 /min
0.840 V
1.040 V
0.880 V

Grupa wskazaс 19

800 /min
1.60 ms
410 Nm
14 Nm

Grupa wskazaс 20

810 /min
Neutralne
A/C low
Sprкїarka WYЈ

Grupa wskazaс 21

800 /min
1.60 ms
82.5 °C
l-Reg.WYЈ

Grupa wskazaс 22

800 /min
1.55 ms
1.50 ms
5.2 g/s

Grupa wskazaс 23

01000000
83.9 %
75.3 %
34.1 %

Grupa wskazaс 24

800 /min
0
410 Nm
16 Nm

Grupa wskazaс 25

800 /min
1.80 ms
0 00


Grupa wskazaс 26

800 /min
1.80 ms
-3.0 °KW
0.0 °KW

Grupa wskazaс 27

0 00

0.0 °KW
0.0 °KW

Grupa wskazaс 30

800 /min
1.55 ms
85.5 °C
l-Reg.WYЈ

Grupa wskazaс 31

800 /min
1.55 ms
87.0 °C
l-Reg.WYЈ

Grupa wskazaс 32

800 /min
1.55 ms
87.0 °C
l-Reg.WYЈ

Grupa wskazaс 35

810 /min
810 /min
5.1 g/s
5.8 g/s

Grupa wskazaс 36

4 <°
-0.44 g/s
0.00 g/s

Grupa wskazaс 37

800 /min
810 /min
6.3 %
5.1 g/s

Grupa wskazaс 38

810 /min
5.5 %
0.0 %
13.5 °v.OT

Grupa wskazaс 39

800 /min
73.3 %
73.3 %
13.5 °v.OT

Grupa wskazaс 40

810 /min
73.3 %
75.3 %
34.1 %

Grupa wskazaс 45

0.0 °KW
0.0 °KW
0.0 °KW
0.0 °KW

Grupa wskazaс 47

0.740 V
0.880 V
0.780 V
0.840 V

Grupa wskazaс 49

800 /min
1.55 ms
13.5 °v.OT
0.0 °KW

Grupa wskazaс 50

810 /min
810 /min
5.5 %
5.1 g/s

Grupa wskazaс 51

2 %
1.00
-5
0.00

Grupa wskazaс 52

2.43 ms
-7.0 %
-6.3 %
TE nieaktywny

Grupa wskazaс 55

800 /min
1.55 ms
0 %
13.5 °v.OT

Grupa wskazaс 60

800 /min
5.1 g/s
54.0 °C
00100

Grupa wskazaс 61

0 km/h
Bieg jaіowy
0.455 V
1.00

Grupa wskazaс 71

00000000
00100101
00000101
00000001

Grupa wskazaс 77

522 s
532 s
93.0 °C
0

Grupa wskazaс 86

255
11111111
4320 /min
364.1 g/s

Grupa wskazaс 87

255
552 s
49432
0.00 s

Grupa wskazaс 88

800 /min
94.5 °C
-7.0 %
00000000

Grupa wskazaс 90

760 /min
25 %
1.105 V
57.30 s

Grupa wskazaс 91

760 /min
25 %
100 %
1.105 V

Grupa wskazaс 92

800 /min
25 %
100 %
58.47 s

Grupa wskazaс 93

800 /min
25 %
3.1 Ohm
3.1 Ohm

Grupa wskazaс 95

810 /min
1.55 ms
13.5 °v.OT
94.5 °C

Grupa wskazaс 96






Grupa wskazaс 97

90.2 %
83.9 %
72.9 %
34.1 %

Grupa wskazaс 98

4.400 V
3.740 V
Bieg jaіowy
Adapt.prawidі.

Grupa wskazaс 99

800 /min
94.5 °C
0.0 %
l-Reg.WYЈ

Grupa wskazaс 100

255
96.0 °C
326 km/h
326 km/h

Grupa wskazaс 101

800 /min
25 %
0.00
5.1 g/s

Grupa wskazaс 102

800 /min
97.5 °C
39.0 °C
0.00

Grupa wskazaс 110

800 /min
97.5 °C
0.00
4 <°

25/08/2010 12:58:17

_________________
było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2010 19:08:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Bloków wartości niestety nie mam do porównania więc nie pomogę.To co mogę podpowiedzieć to ciśnienie 1.1 na rozgrzanym oleju jest niskie, może być że poprzednia pompa oleju przyczyniła się do tego że przytarły się już panewki.
Po moich doświadczeniach miałem również silnik z takim ciśnieniem, nie inwestuj w sam silnik pojeździ on bez większych problemów 1-2 lata potem albo sprzedasz auto albo kupisz 2gi silnik.
Ja sam bawiłem się w wymiany uszczelek pod głowicą i jeszcze inne wiedząc że ma słabe ciśnienie po czym jak włożyłem w niego koło 1000zł, zaczęła pukać panewka (zrządzenie losu). Dałem do mechanika który zrobił szlif walu zmienił panewki i tak złożył silnik że walnął zawór w tłok. Dzięki bogu u niego w warsztacie i na jego koszt kupiłem silnik. Jeden dzień roboty i jeździłem autkiem z nowym sercem z dobrym ciśnieniem. Nie chodzi tu teraz o partacza mechanika tylko o to że nie opłaca się ładować pieniędzy w silnik z takim ciśnieniem, nastawników nie wymieniał bym w życiu.
Jeżeli chodzi o słabe odpalanie to koledzy dobrze podpowiadają, ja bym jeszcze sprawdził czujnik temperatury cieczy .

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [A6 C5] 2,8 ALG - prośba o analizę logów
PostNapisane: 30.sie.2010 05:48:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 18:44:23
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk, Gorlice
Witam, proszę wszystkich "mądrych" o zapoznanie sie z załączonymi w tekście logami i diagnozę. Były podejrzane nastawniki wałków rozrządu, czy coś mozna powiedzieć o usterkach na podstawie zapisów? Oprócz tego włącza mi się ciagle kontrolka cisnienia oleju, chociaż pomiar manometrem pokazuje prawidłowe cisnienie.

_________________
było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 06:46:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Pracę nastawników można obejrzeć w grupie 27. U Ciebie są same zera, co jest dosyć dziwne, bo nawet na wolnych obrotach coś się tam powinno dziać (pole 3 i 4). Ale prawidłowy test nastawników należy przeprowadzić podczas jazdy.

Na wolnych obrotach
1: 0
3: 3-6°CA
4: 3-6°CA

Podczas jazdy:
1: 1
3: 16-25°CA
4: 16-25°CA

Pole pierwsze to wskaźnik: włączona/wyłączona regulacja faz
Pole trzecie i czwarte: stopień przesunięcia faz

Jeżeli podczas jazdy mamy 6-16°CA w polu 3 i 4 to znaczy, że zawór działa prawidłowo, ale mechanizm nie może osiągnąć pozycji końcowej.


Poza tym te logi są trochę dziwne. Część z nich robiona na zimnym silniku, potem już rozgrzany. Wolne obroty na początku też IMO za wysokie (840 przy 60 stopniach C). Niektóre inne parametry są w miarę OK (korekty lekko na minus, ale za mało danych, żeby to ocenić), kąt wyprzedzenia zapłonu w porządku. Niestety nie znam wszystkich grup i nie wiem, czy pozostałe parametry są OK.

Co do piszczącego ciśnienia - w VAGu można sprawdzić co dostaje licznik z czujnika łącząc się z zegarami. W którejś grupie (dużo ich nie ma) jest wskazanie - np. <"2 bar" itp.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 11:13:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 18:44:23
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk, Gorlice
no i w kwestii podsumowania tematu: ciśnienie oleju - wymieniony czujnik, usterka znikla. Wymiana cewki zapłonowej pomogła na słabe odpalanie zimnego silnika. Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi :peace:

_________________
było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,8 ALG] nastawnik wałka rozrządu
PostNapisane: 16.paź.2012 20:51:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2008 11:03:31
Posty: 46
Lokalizacja: Gubin
Auto: Audi S6 C5
Witam,Jeśli można podepnę się pod temacik posiadam Audi A6 C5 2.8 AQD i zmagam się z problemem Kontrolki Oleju. Czytałem że kolega miał podobny problem i wymiana czujnika pomogła, u mnie jest trochę gorzej już mam 4 czujnik, do tego również nowy od temperatury, ciśnienie oleju jest dobre takie jakie powinno być - 1.5 bar. - 2.5 bar. Dwa razy wymieniałem olej wraz z filtrami, czyściłem smoka olejowego. Już nie wiem gdzie szukać problemu kontrolki. Kontrolka zaczyna migać nie raz na lekko ciepłym oleju 70c a nie raz zamiga gdy olej juz ma 90c lub pod 110c . Może macie jakieś pomysły co robić i gdzie już szukać . Czy jest możliwe że licznik fis jest uszkodzony? już w nim prawie nic nie widać gdy się rozgrzeje. A gdy test się przeprowadza nie można sprawdzić komunikatu braku płynu chłodzącego. Prosił bym o pomoc . Może coś w instalacji nawaliło?

Pozdrawiam

_________________
Kiedyś : Audi A6 C5 2.8 AQD Sedan
OBECNIE :) : AUDI S6 C5 4.2 V8 SEDAN :D Quattro :D

***GUBIN RACING TEAM***
-TURBO DĄBEK FAMILIA-
- VW MK2 MODA 1.8 TURBO (AGU Z A3-150PS) 272PS-350Nm DIABOLOT
- VW MK2 VAMPIR 2.8 VR6 174PS-235Nm

https://pl-pl.facebook.com/GubinRacingTeam/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: