.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 03:00:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3 2.3] przewody WN, czy należy już wymienić?
PostNapisane: 30.wrz.2010 21:13:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
AUDI 100 C3 1990r. 2.3 b+g Witam, mam pytanko czy przewody wysokiego napięcia są już do wymiany kiedy mają przebicie, ostatnio robiłem przy uruchomionym silniku i niechcący dotknąłem przewodów ostro mnie poraził prąd, przewodów jeszcze nie wymieniałem od zakupu auta a auto kupiłem dwa lata temu, nie wiem kiedy poprzedni właściciel ja mógł wymieniać, ogólnie dobrze wyglądaja, ale zauwazyłem ze silnik nie ma już takiego przyspieszenia przy wyzszych obrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2010 04:07:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
O raaaany-Kierowco-jeszcze pytasz?Wymieniaj.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2010 06:29:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
dzięki kolego za odpowiedź, mam jeszcze jedno pytanko odnośnie świec jakiej marki najlepsze są do mojego modelu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2010 06:55:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
NGK,Beru.
Tylko nie kupuj przewodów WN typu sentech czy inny chłam.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2010 09:06:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
ok. dzięki kolego, ja właśnie dostałem się do swoich świec masakra w jakim były stanie dwa lata nie zaglądałem do nich, jak zdjąłem przewody to na świecy był zielony nalot grubości ok. 1mm wszystkie świece były luźne można je było ręką odkręcić nie wiem dlaczego tak się zrobiło, w kopułce wcale nie lepiej na kazdym styku nalot grubości tez ok. 1mm a palec miał nadpalona końcówkę, a świece mam bosch z trzema stykami, co myślicie o nich. przy okazji zauważyłem urwany kabel od czujnika który jest przy głowicy na wysokości aparatu zapłonowego jest on dwu pinowy ale nie jest on wkręcony w głowice tylko zamocowany na metalowym uchwycie. może ktoś będzie się orientował od czego on jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2010 09:19:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Wykasuj dwa posty(wstawiłeś 3 takie same).Czujnik o którym piszesz jest czujnikiem przegrzaniowym-włącza wentylator,gdy w komorze silnika jest wysoka temperatura.Załącza się po zgaszeniu silnika.
Wymień też kopułkę i palec rozdzielacza-Twoje są w stanie opłakanym.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2010 09:23:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
jeszcze raz dzięki kolego za przydatne informacje, jak te posty nie potrzebne wykasować nie wiem dlaczego aż tyle ich wyskoczyło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2010 14:40:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2010 21:49:32
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków-Zakamycze-Bronowice
Auto: A8 D2 2.8Q + A2 1.4 TDi
Mam w swojej setce świece NGK i sprawują się bardzo dobrze. Tej samej marki świece mam też w Passacie i nie znać po nich 5 lat eksploatacji. Wcześniej jeździłem z NGK w Volvo 460.

W sprawie kabli powiem tylko tyle, że można zastanowić się nad kablami Janmor. W setce nie było potrzeby wymiany, natomiast takie kable mam w VW i dobrze się sprawują - niemniej jednak minimum ryzyka to kable NGK/Beru.

_________________
90' Audi 100 C3 Automatic 2.3 - poszło w świat
92' VW Passat B3 1.8 - jak się wyjmie siedzenia, to prawie jak Sprinter...
00' Audi A8 D2 2.8 quattro tiptronic - "myśleliśmy, że to Pan Rektor przyjechał"
03' Audi A2 1.4 TDi - czemu to nie ma przodu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2010 19:09:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
dzięki za opinie napewno się przydadzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2010 17:05:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
Witam dostałem od znajomego swiece NGK tylko mam teraz pytanko bo są rózne sybole dostałem dwa rodzaje które waszym zdaniem bedą lepsze do mojego auta NGK BKR5EK maja dwa styki do elektrody, czy NGK BK5E te mają jeden styk.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: