.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 01:58:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AVF] poranne odpalanie
PostNapisane: 06.paź.2010 10:04:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Rano gdy odpalam silnik coś przerywa, silnik nierówno pracuje trwa to okołło minuty a póżniej już jest wszystko w porzadku .Dzieje się to tylko po nocnym postoju w trakcie dnia już tych objawów nie ma.Auto parkuje w garazu ,dzieje się to od około miesiaca ,w wakacje był wymieniony rozrząd ale to chyba nie ma nic wspólnego.Może to czujnik temperatury?Podpinałem auto pod vaga i żadnych błedów nie wykazał,jeszcze jedno czy może ktoś mi pomóc i poinstruować jak sprawdzić pompowtryski vagiem ,jakie powinny być odpowiednie wartosci kazdego pompowtrysku.

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 10:10:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pokaz logi statyczne - 001,004,007,013,018 i 023 oraz 003 w trybie Basic Settings.
Jak tam swiece zarowe ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 10:14:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2007 19:49:47
Posty: 199
Lokalizacja: Dolny Śląsk
świece żarowe wymieniałem zeszłej zimy są ok,z logami bedzie gorzej nie wiem za bardzo jak je zrobić interface mam i program tez ale nie umiem za bardzo sie nim obsługiwać.

_________________
Audi A4 1.8 1996r
Ford mondeo 1.8TD 1996r
Vauxhall omega 2.0 1998r
A6 2.5 TDI AKE 2000r Quattro
Jest A6 1.9 TDI AVF 2004r multitronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2010 10:18:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
dann napisał(a):
z logami bedzie gorzej nie wiem za bardzo jak je zrobić interface mam i program tez ale nie umiem za bardzo sie nim obsługiwać


rzuc okiem tutaj...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2011 18:33:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 18:37:49
Posty: 83
Lokalizacja: Bukówiec Górny
Witam
U mnie też audi ciężko odpalało z rana. Najgorzej było przy bardzo niskich temperaturach. Kręciłem i kręciłem ale w końcu odpalał. Przy odpaleniu zdarzało się że zatrzęsło lekko "budą" po obrotach można było zauważyć takjakby zryw na obrotomierzu. Świece miałem nowe beru, wężyki przelewowe wymienione. Wszystkie Filtry i płyny wymienione i dalej nic.. Odpalał ciężko. Gdy się ociepliło zaczął odpalać nieco lepiej. Średnio po 2-3 zakręceniach, prawie dobrze... no właśnie... PRAWIE ;/ W końcu się wnerwiłem na wszystkich pseudo mechaników i zatargałem auto do gościa który ma pojęcie o tego typu motorach.

I cóż się okazało? A więc. 2 wtryski były rozregulowane, ale to jeszcze nic, bo koszt to w porównaniu z awarią grosze. Najgorsze co się okazało to to, że 5 popychaczy miałem popękanych no i brakowało mi 8 podkładek.

Prawdopodobnie mogło dojść do uszkodzenia podczas wymiany rozrządu. Prawdopodobnie mechanik zamiast użyć porządnych blokad użył jakichś pierdołów które przestawiły te wszystkie pierdoły i podczas pierwszego odpalania zrobiły mały bigos.

Wałki w stanie bardzo dobrym. Do dzisiaj mechanik się zastanawia jakim cudem ja jeszcze w ogóle jeździłem i że silnik nie padł na dobre...

Kupiłem na wszelki wypadek komplet tj.:
24 popychacze INA (kute)
24 dźwigienki INA (kute)
24 podkładki CI (kute)


Części mnie wyszły 1560zł (tylko tyle bo moi "starsi" prowadzą sklep motoryzacyjny, więc miałem części po cenie hurtowej)

Po skręceniu wszystkiego, auto odpala na strzała nawet przy -18*C.
Auto zyskało ducha, jest znacznie cichsze nie hałasuje tak przy odpaleniu w niskich temperaturach i jest zrywne jak nigdy.

Taka jest historia moich problemów, mam nadzieję, że komuś pomogłem.

_________________
..::Born to ride::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2011 14:41:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
daan napisał(a):
świece żarowe wymieniałem zeszłej zimy są ok,z logami bedzie gorzej nie wiem za bardzo jak je zrobić interface mam i program tez ale nie umiem za bardzo sie nim obsługiwać.


silnik avf to silnik na pompo wtryskiwaczach w ktorym moze dojsc do rozszczelnienia ukladu wtryskowego od samego zbiornika po pompe wstepna , az po uszczelnienie pompo wtryskiwaczy i moze to wygladac wlasnie tak jak opisujesz.


swiece zarowe maja znaczenie ale przy niskich temperaturach ponizej 5 stopni + wiec jesli zle zapala powyzej tej temperatury przyczyny szukalbym w ukladzie wtryskowym w ktorym po postoju uklad moze nie miec odpowiedniego cisnienia rozruchowego .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: