.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2024 21:53:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 100 c3 2.3 1990 b+g wysokie obroty
PostNapisane: 12.sty.2011 11:34:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
Witam, po usunięciu poprzednich usterek z problemem odpalania ciepłego sinika mam problem z wyregulowaniem obrotów na pb, na gazie jest ok. A mianowicie jak odpalę zimny silnik obroty trzymają około 900 ale w trakcie rozgrzewania rosną do 1300 i tak zastają nie mogę w żaden sposób ich zmniejszyć, zmniejszając tą śrubą na przepustnicy ta która naciąga linkę od gazu jak ją całkiem wykręcę to obroty falują miedzy 900-1100 jest wtedy taka nie równa praca silnika, odpinałem silniczek krokowy w trakcie pracy silnika i nie ma żadnej reakcji czy on jest podłączony czy nie, silniczek wymontowałem przepłukałem, ale to nic nie dało napięcie do niego dochodzi 11,5 volta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 17:08:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 10:05:39
Posty: 252
Lokalizacja: Mysłowice
u mnie problemem był czujnik 4-pinowy od sterowania wtryskiem,
jak ręką odjął, tylko że nie mam gazu,
a przebieg auta grubo pow. 700.000 km ... :peace:

_________________
2.6 V6 ABC, 80 b4 avant 1995, climatronic, Pb (2006 - )
2.3 R5 NG, 80 b4 sedan 1992, +/- 1.350.000 km, Pb (1997-2018)
VW Bora 1.6 16V AZD 2001 (2018-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 16:57:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
no może i masz rację bo ten czujnik mam walnięty źle wskazuje mi temperaturę wody, ale z tego co wyczytałem tutaj na forum to czujnik od sterowania wtryskiem podobno jest ten dwu pinowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 18:33:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Do sterownia jest 2 pinowy. Może krokowiec uszkodzony? Powinna być różnica w pracy po odpięciu wtyczki.

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 21:13:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
po odpięciu wtyczki nic się nie dzieje, zasilanie jest na wtyczce ale tylko na jednym przewodzie na drugim nic nie ma, masę brałem do pomiaru z silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 21:19:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Kolego, zmierz napięcie pomiędzy 2 kablami.

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 21:47:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
Na tym drugim przewodzie nie ma nic, dlatego nie mogę dokonać pomiaru wygląda na to że nie ma masy, mogę ją podpiąć z silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 21:52:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Za nim podłączysz to sprawdź czy przepustnica jest w najniższym położeniu i zamyka przełącznik. Potem poproś kogoś o pomoc. Podłącz wtyczkę do krokowca i zdejmi jeden z węży abyś zobaczył czy jak ktoś przekręci zapłon to przesłona krokowca się otworzy.

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 22:05:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6207
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
musisz śrubke mieć tak wkęconą, żeby sie załaczył swich od wolnych obrotów, możesz ją nawet wykręcić całkiem i położyć na pułke a skoro zaczyna Ci wtedy falować do przyczyna leży gdzieś indziej, normalne, ze w kostce dwuponowej będzie tylko jeden +


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2011 08:17:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
koledzy znalazłem patencjonometr jest walniety podobno jest mozliwosc jego regulacji tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2011 16:17:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Potencjometr w przepływomierzu? Jak sprawdzałeś?

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2011 12:15:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
musisz zmierzyć zasilanie na poszczególnych pinach, jak będziesz ruszał pedałem gazu to ci się powinno zmieniać na wolnych powinno być małe, a u Ciebie jest podobnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2011 10:09:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
podobnego typu objawy moze tez dawac niestykajacy mikroswitch zamkniętej przepustnicy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2011 15:14:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
a gdzie kolego to się znajduje, albo jak to wygląda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2011 17:02:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
adagor28 napisał(a):
a gdzie kolego to się znajduje, albo jak to wygląda?


dwa styki sa na przepustnicy. jeden na gorze, zalacza sie jak otworzysz przepustnice na max, a drugi od dołu powinien sie wciskac gdy przepustnica jest zamknieta - daje to sygnal do sterownika zeby zaczal stabilizowac wolne obroty.

p.s. looknij, czy nie jest pogieta klapka przeplywomierza, bo potrafia dziac sie komedie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2011 17:04:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6207
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
adagor28 napisał(a):
a gdzie kolego to się znajduje, albo jak to wygląda?


przy przepustnicy jakoś z boku chyba w 2.3 jest, to jest taki mały włącznik, który powinien robić "cyk" w momencie gdy przepustnica sie całkowicie zamyka, jeden jest od zamkniętej a drugi od pełnego otwarcia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2011 20:42:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
u góry jest taki mały przełacznik z blaszką ale na dole nie zwróciłem uwagi jutro zajże to dam znać ten u góry działa jak przepustnica się otwiera gdzieś tak w połowie. A blaszka spiętrzająca jest prosta.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: