.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 22:42:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 c5] Pompa powietrza wtórnego.
PostNapisane: 05.lip.2010 21:30:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
Witam.

Czy pompa powietrza wtórnego w a6 c5 będzie pasowała z różnych wersji silnikowych do silnika 4,2 ? Potrzebuję kupić taką używaną na allegro i nie wiem czym się sugerować.

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2010 21:39:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Mój drogi , musimy się kierować prostą zasadą która nazywa się identtyfikacja auta. Potzrebujesz pompę wtrórną do Audi A6 z roku modelowego ??? wyposażonbe w silnik kod literowy ???

Bez tego odpowiedzi nie uzyskasz , a jak uzyskasz to chybił trafił..

Dawaj dane auta i wszytkiego się dowiesz :)

A na chybił trafił ja strzelam że będzie to : 078 906 601 M

Taka sama jak:
A4 95-01
A6 98-05
TT 99-06

Ale to na chybił trafił , chyba że jesteś szczęśliwym posaidaczem ARS , AQJ , ASG lub też ANK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2010 21:58:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
w ARS tez jest 078 906 601 M
jaka funkcje spelnia ta pompa ? napowietrza spaliny zeby katalizator sie szybciej rozgrzal ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2010 22:01:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Taaaaaaaaaaak :) ARS też i pompuje powietrze pod zawory co by Ci katalizator nie zamarzł ... Działa tak samo jak dmuchawka do grila .

Sory ale już trzeci raz pisze o tym odkurzaczu dzisiaj ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2010 19:16:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
Sorki za niedokładne pytanie. :)

Dzwoniłem do ASO i podali mi ten sam numer części tylko z inną literą na końcu czyli 078 906 601 M.Taka powinna być według nich do mojego samochodu.Jeżeli chodzi o 078 906 601 D to powiedział,że do 2006 r. była produkowana.Sądzę więc,że 078 906 601 M powinna pasować.

Auto to Audi A6 C5 4,2 motor ASG 299 KM nr. nadwozia WAUZZZ4BZ1N069894

Dzięki wielkie za pomoc.

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2010 20:14:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
A na chybił trafił ja strzelam że będzie to : 078 906 601 M


Chyba powinieneś przeczytać jeszcze raz to co napisałeś bo ja tego nie rozumiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2010 21:46:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
Masz rację,pomyliłem.Chodzi mi o to,że mam możliwość kupna używanej pompy o numerze 078 906 601 D. W serwisie natomiast podali,że do mojego auta powinna być 078 906 601 M,a 078 906 601 D nie jest już produkowana.

Wnioskuję z tego,że używana 078 906 601 D będzie pasowała mimo tego,że jest różnica tej jednej literki na końcu.Jak sądzisz ?

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2010 22:00:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
I tak i nie :) Numery się zmieniają z różnych powodów , czasem zmiana dostawcy czasem ulepszenie , czasem zmiana ceny , czasem zmiana kostki elektrycznej lub czegoś tam . niekiedy zmiany są tak duże że kupując nową część do starego auta trzeba jeszcze dokupić trzy inne. Ale :)

Indeks D jest zamieniony na M i powinno wszystko pasować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2010 07:23:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
Dzięki stary.Bardzo mi pomogłeś.A powiedz mi skąd ty to wszystko wiesz ? :D

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2010 18:54:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Też się czasem nad tym zastanawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2010 21:14:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
Niestety problem leży gdzie indziej.Pompa jest sprawna.Nie mam napięcia na wyjściu do pompy.

Odpalę silnik i jest normalnie 14 V na wyjściu.Pochodzi 5 sek,zgaszę i po ponownym odpaleniu napięcie wynosi 0 V.Nie możliwe przecież,żeby silnik w 5 sek. się nagrzał z zimnego. Nie wiem o co chodzi. Nie wiem co robić. :/

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2010 21:57:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Podłaćzyć komputer , wymusić pracę przekąznika pompy , jak klika a pompa nie chodzi to sprawdzić bezpiecznik i przekaznik. Przekaznik i bezpiecznik sa w skrzynce komputera .. Od cała sprawa , to tak jak z latarką. Jest bateria , jjest włącznik , jest żarówczke. Jak wszystko działa to świeci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2010 22:59:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
A możesz jeszcze napisać który przekaźnik odpowiada za pracę tej pompy i gdzie on się znajduje ? Bezpiecznika nie znalazłem.

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2010 13:36:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Takich rzeczy nie pamiętam bo do tego już są schematy ,ale nie masz dużo przekażników przy komputerze :) Zresztą po kolorze przewodów sprawdzisz bez kłopotu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2010 15:19:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nr przekaźnika to: 8D0 951 253 A [35A 2/373].
znajdziesz go w skrzynce z ECU [to ten środkowy].

wszystko o nieszczęsnej pompie powietrza: http://hotfile.com/dl/54170570/23c848a/ ... e.pdf.html

;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2010 17:52:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
A ECU gdzie się znajduje ? To jest tam na podszybiu przy kierowcy ? Dzięki wielkie za pomoc.

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2010 20:27:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ECU znajduje się na podszybiu.
wszystko masz w pedeefie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2010 17:31:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
Wielkie dzięki.W weekend będę się za to zabierał.Z tymi wszystkimi poradami na pewno rozwiążę problem.Dzięki i pozdrawiam.

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 07:16:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
Witam ponownie.

Chciałem sprawdzić ten przekaźnik i otworzyłem tą puszkę na podszybiu przy kierowcy ( koło zbiorniczka z płynem hamulcowym ).W środku są jakieś dwa przekaźniki po lewej stronie i nic więcej.Jest tam skrzynka taka srebrna ( chyba ECU ).Otworzyłem to (było dość ciężko skręcone na jakimś silikonie) i pod pokrywą jest jakaś płytka drukowana z układami scalonymi.Żadnych przekaźników. :/

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 20:41:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
no to otworzyłeś ECU .a przy skręcaniu go chociaż uszczelniłeś? wydaje mi się żę jeśli szukasz przekażnika w środku jednostki sterującej to lepiej sobie odpuść z powodu braku podstawowej wiedzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: