Witam.
Mój samochodzik Audi A4 B6, 2001, 2.0 Benzyna
Ostatnio zapaliła mi się kontrolka na blacie -EPC- ot tak sobie. Objawem był spadek obrotów o 50 rmp i dłuższy moment zapalania silnika, praca silnika była równomierna tylko jakby spowolniona. Zaniepokojony zgasiłem silnik - w zeszłym roku miałem pewien problem z gumowym wężykiem który był pęknięty niestety nie wiem od czego on jest ( bardzo mocno wygięty w kształt znaku zapytania tylko bardziej splaszczony) a ponieważ nie mogłem go znaleźć żeby kupić pomogłem mu taśmą izolacyjną na jakiś czas pomogło - pogmerałem przy nim i po ponownym odpaleniu silnika, tym razem bez problemu kontrolka EPC poświeciła się ok 20 sekund i zgasła, za to zapaliła się kintrolka "Check engine"
No więc VAG w ruch
A oto rezultat:
Sekcja Silnik
3 DTC's Found:
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
008 - Implausible Signal - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
004 - No Signal/Communication - Intermittent
i
Sekcja Elektroniczny modół kontrolny
2 DTC's Found:
00532 - Voltage Supply B+
32-10 - Resistance too High - Intermittent
46336 - Unknown Error Code
00-00 - -
Kod błędu 16705 i 16076 jest dla mnie zrozumiały gdyż sensor G28 zarejestrował spadek obrotów z przyczyn opisanych powyżej.
Bardziej niepokoją mnie pozostałe. Z tym że błąd 16955 połączony jest z innym moim problemem związanym i opisanym w innym dziale na tym forum odnośnie ABS i ESP (: ZAWIESZENIE i HAMULCE :.)
Błedy wykasowane zobaczę na ile pomoże.
|