.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 14:56:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Inny 1,9 TDI]Podmiana czujnika ciśnienia z AJM do AHL ??
PostNapisane: 23.lis.2010 19:54:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
Przesiadłem się z mojej A4 do golfa i pojawił się problem bo auto z dnia na dzień straciło cala moc. Wypluwa cały czas takie błędy których nie da się wcale skasować:
17569 Czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17564 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do masy/przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

po pełnym auto skanie wychodzi coś takiego:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 M
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 01317
2 Faults Found:
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-00 - -
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-00 - -

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 M
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317
2 Faults Found:
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-00 - -
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-00 - -
Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03304
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller
P1848 - 35-00 - -

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 805 E
Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01
Coding: 01122
Shop #: WSC 00000
Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1991771
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 959 799 Q
Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Patrzyłem pod maską i wszystkie przewody wydają się w porządku, egr działa, gruszka rusza się ale przy przy podłączeniu na "któtko" bo przy normalnymm układzie kierownice stoją w jednej pozycji przy przegarowaniu na postoju.... Żeby sprawdzić dwa zaworki podmieniłem je miejscami i EGR działał ale turbo nadal stoi w jednej pozycji. I tu nasuwa mi się pytanie czy naprawdę mógł się zepsuć czujnik, jest dość kosztowny i nie chce wyrzucać w błoto kasy??

Mogę go podmienić z AJM mojego ale tu pytanie do was koledzy czy on będzie pasować do ALH ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2010 20:31:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zacznij od zrobienia logów na postoju 010-011 i 011BS

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 21:08:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
Po teście 11BS widać jak kierownice i gruszka się ruszają, w bloku normalnym temperatura wynosi aż 136 stopni wydaje mi się, że to potwierdza uszkodzenie czujnika
Zrobiłem też tes dynamiczny 10, 11 brat troche mial problemy z momentem logowania ale widze ze jest wszystko zapisane ;-)

Log (0 - 007)
Log (1 - 010)
Log (2 - 011,010)
Log (3 - 011,011,011)

Proszę o opinie i porady co dalej robić?? Nie podmieniłem czujnika bo a4 jest w trasie teraz ale zrobie to jak najszybciej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 21:59:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jak dla mnie lezy uklad podcisnienia i rąbniety jest czujnik temperatury
w dolocie.
Mozna na probe podmienic czujnik cisnienia doladowania - a noż widelec.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 22:48:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
a to nie jest tak, że te dwa czujniki są zintegrowane i są przy rurze do intercoolera ??
W sumie dolewałem płyn to spryskiwaczy ale czy to mogło rozwalić czujnik ktróry jest pod zbiornikiem nie chce mi się wierzyć :609:

Nie mogę odkręcić wkrętów mocujących ten czujnik a nie chce też zjechać ich łbów gwiazdkowych ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: