.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 09:13:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c6 2.0 blb] wyłączająca się turbina?
PostNapisane: 08.gru.2010 12:37:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Witam,

Niedawno podczas jazdy, przy ruszaniu ze świateł zauważyłem, że auto nie ma mocy - tak jakby turbina się nie włączyła w ogóle. Działo się to na pierwszym biegu, na drugim, na trzecim już, zdaje się, że było normalnie. Na następnych światła braku mocy nie odnotowałem, a na jeszcze następnych problem znowu wystąpił. Nie wiem co może być problemem - auto dopiero w weekend podepnę pod VAGa - ma ktoś jakiś pomysł?

Dodam, że zapaliła się pomarańczowa kotrolka silnika. Niedano wymieniona zostałą chłodnica EGR na inną (używana), ponieważ ubywało płynu chłodniczego. Niestety po wymianie płyn nadal ubywa...

Jakby tego było mało, dodam, że kilka razy w ostatnim czasie zaliczyłem nolaufa (czy jak to się pisze) - jadąc 200km/h spadła moc, auto zwolniło do 120, nie dało się przyspieszać praktycznie. Zatrzymałem samochó, wyjąłem kluczyk, przekręciłem i jechało normalnie. Później problem ten wystąpił przy 180, później przy około 150 (podane prędkości uzyskiwane były w różnych dniach, na różnych trasach - nie było to tego samego dnia).
Ktoś pomoże?

Jak tylko będę miał zamieszczę logi statyczne z VCDSa. Coś jeszcze? Jakieś dynamiczne (tylko nie wiem jak je zrobić)...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 14:10:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Potrzebujemy:

odczytane błedy wraz z opisem

Logi statyczne - 001,003,004,007,013,018 i 023
Logi statyczne w trybie Basic Settings - 003,011
Logi dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

Logi wykonujemy na max. nagrzanym silniku.

Pozdrawiam i powodzenia

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2011 15:17:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Panowie,

Jestem po wymianie napędu pompy oleju i samej pompy oleju - skorzystałem z rozwiązania proponowanego przez jaro4444. Przy okazji przeczyściłem przepływomierz preparatem CRC.
Kultura pracy silnika jest dużo wyższa - silnik pracuje 'bardziej czysto', nie ma takich brzęków metalicznych.
Nie miałem okazji jechać nigdzie samochodem, bo jestem uwiązany przez pracę, ale zauważyłem, że czasami turbina na drugim biegu łapie przy 2000 obrotów, czasami przy 2500 dopiero. Na trzecim biegu wydaje się, że jest już lepiej. Nie wiem od czego to zależy, wydaje się być niederministyczne. Czy tak powinno być?
Czy to może być wina małych luzów poprzecznych na turbinie?
Poniżej załączam logi z VCDSa - proszę o analizę.



Saturday,05,February,2011,14:51:55:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 4F0
Scan: 01 03 05 07 08 09 0E 15 16 17 19 42 46 47 4F 52 53 56 61 62
72

VIN: WAUZZZ4FX5N104244 Mileage: 179170km/111331miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
07-Control Head -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
0E-Media Player 1 -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
47-Sound System -- Status: Malfunction 0010
4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
61-Battery Regul. -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl
Part No SW: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0
Component: R4 2,0L EDC G000SG 9553
Revision: 12345678 Serial number:
Coding: 0000072
Shop #: WSC 66565 257 00032
VCID: 68D4BAFE6429CD5C

3 Faults Found
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 168.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 10.72 V
Bin. Bits: 00101000
Temperature: 5.4°C
Duty Cycle: 9.6 %

18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 168.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 10.56 V
Bin. Bits: 00101000
Temperature: 5.4°C
(no units): 144.0

16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Malfunction
P0243 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 184.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 10.49 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 183.6 mbar
Absolute Pres.: 969.0 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Part No SW: 4F0 910 517 K HW: 4F0 614 517 K
Component: ESP 8.0 front H03 0090
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0020855
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2C5C06EEB051217C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 4F0-910-852.lbl
Part No SW: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B
Component: FBSAUDIC6 ELV H30 0220
Revision: 31050601 Serial number: 10600300122082
Coding: 0000001
Shop #: WSC 78077 150 80519
VCID: E3CE2DD21D0F2E04

Part No: 4F0 910 131 D
Component: FBSAUDIC6 EZS H43 0070

Part No: 4F0 910 220 D
Component: FBSAUDIC6 IDG H38 0040

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 07: Control Head Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 730 J HW: 4F0 035 729 C
Component: MMI Cockpit H15 0130
Revision: C51100CE Serial number: AUZ6Z2E2N728F1
Coding: 0014001
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2854FAFEA4A90D5C

Part No: 4F0 910 609 B
Component: Bedienteil MMIC6H07 0010

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
Part No SW: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 F
Component: KLIMABETAETIGUNGH04 0150
Revision: 00000024 Serial number: 00000000115789
Coding: 0000020
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: DBBE1532257F16C4

2 Faults Found
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 108
Mileage: 178595 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.15
Time: 08:30:38

Freeze Frame:
Temperature: 12.0°C

00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 179162 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.27
Time: 18:01:02


-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 4F0-910-279.lbl
Part No SW: 4F0 910 279 B HW: 4F0 907 279 B
Component: ILM Fahrer H14 0080
Revision: 00000000 Serial number: 4F0907279
Coding: 0000101
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 2854FAFEA4A90D5C

Part No: 4F1 910 113
Component: Wischer AudiC6 H05 0150
Coding: 00062736
Shop #: WSC 02335

Part No: 4E0 910 557
Component: REGENLICHTSENSORH10 0050
Coding: 00141886
Shop #: WSC 02335

5 Faults Found
00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01111110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 68
Mileage: 172356 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.15
Time: 18:46:00

01496 - Bulb for Fog-Lamps; Left (L22)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00111010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 179160 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.03
Time: 16:22:00

00979 - Lamp for Low Beam; Right (M31)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00111010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 179160 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.03
Time: 16:22:00

01499 - Bulb for High-Beams; Right (M32)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00111010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 7
Reset counter: 106
Mileage: 179160 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.27
Time: 18:00:00

01494 - Bulb for Parking Lamps; Left (M1)
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 15
Reset counter: 108
Mileage: 178596 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.15
Time: 10:20:00


-------------------------------------------------------------------------------
Address 0E: Media Player 1 Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 730 J HW: 4F0 035 729 C
Component: MMI Cockpit H15 0130
Revision: C51100CE Serial number: AUZ6Z2E2N728F1
Coding: 0014001
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2854FAFEA4A90D5C

1 Fault Found
00468 - CD-ROM Drive (R92)
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101110
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 83
Reset counter: 108
Mileage: 179175 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.05
Time: 12:20:01

Freeze Frame:
Bin. Bits: 01010


-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 4F0-910-655-8R.lbl
Part No SW: 4F0 910 655 D HW: 4F0 959 655 B
Component: 32 AIRBAG AUDI8RH29 0250
Revision: 05H29000 Serial number: 0037LD05EYLW
Coding: 0013106
Shop #: WSC 78077 150 80519
VCID: 2854FAFEA4A90D5C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel Labels: 4F0-910-549.lbl
Part No SW: 4F0 910 549 HW: 4F0 953 549 A
Component: Lenksäulenmodul H07 0230
Revision: 00H07000 Serial number: 90054050450060
Coding: 0000021
Shop #: WSC 02323 785 00200
VCID: E6C834C6EE3D5B2C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4F0-910-xxx-17.lbl
Part No SW: 4F0 910 900 A HW: 4F0 920 900 N
Component: KOMBIINSTR. M73 H10 0630
Revision: 00400000 Serial number: 4R578RM25
Coding: 0006043
Shop #: WSC 00012 000 00000
VCID: 1E38DC26F6EDC3EC

2 Faults Found
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 179162 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.27
Time: 14:38:30

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 179162 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.03
Time: 09:48:25


-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 4F0-910-468.lbl
Part No SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 B
Component: Gateway H09 0030
Revision: 09 Serial number: 080080521901B4
Coding: 6CEE53C41B0104
Shop #: WSC 02325 785 00200
VCID: 2756F9C2A9B70224

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver Labels: 4F0-910-793-42.lbl
Part No SW: 4F0 910 793 C HW: 4F0 959 793 C
Component: TSG FA H10 0020
Revision: 00000000 Serial number: f‚H
Coding: 0000522
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2A5000F6BAA53F4C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 4F0-910-289.lbl
Part No SW: 4F0 910 289 D HW: 4F0 907 289 D
Component: Komfortgeraet H15 0100
Revision: 01000015 Serial number: 01002932100000
Coding: 0000133
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 2B5E05F2B55F2644

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 47: Sound System Labels: 4F0-910-7xx-47.lbl
Part No SW: 4F0 910 730 J HW: 4F0 035 729 C
Component: MMI Cockpit H15 0130
Revision: C51100CE Serial number: AUZ6Z2E2N728F1
Coding: 0014001
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2854FAFEA4A90D5C

2 Faults Found
00874 - Treble Speaker Front Left (R20)
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 17
Reset counter: 108
Mileage: 172851 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.23
Time: 13:31:52

00875 - Treble Speaker Front Right (R22)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 254
Reset counter: 68
Mileage: 172851 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.23
Time: 11:58:50


-------------------------------------------------------------------------------
Address 4F: Centr. Electr. II Labels: 4F0-910-280.lbl
Part No SW: 4F0 910 280 HW: 4F0 907 280
Component: ILM Beifahrer H09 0050
Revision: Serial number: 00000000043280
Coding: 0001004
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: DEB81C26366D03EC

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 4F0-910-793-52.lbl
Part No SW: 4F0 910 792 C HW: 4F0 959 792 C
Component: TSG BF H10 0020
Revision: 00000000 Serial number: p…H
Coding: 0000522
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2952FFFABFA33454

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 53: Parking Brake Labels: 4F0-910-801.lbl
Part No SW: 4F0 910 801 HW: 4F0 907 801
Component: EPB C63C0030 H03 0030
Revision: C63C0030
Coding: 0000111
Shop #: WSC 02334 785 00200
VCID: DDBA1B2A3B6B18F4

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 730 J HW: 4F0 035 729 C
Component: MMI Cockpit H15 0130
Revision: C51100CE Serial number: AUZ6Z2E2N728F1
Coding: 0014001
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2854FAFEA4A90D5C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: ENERGIEMANAGER H12 0490
Revision: 00000000 Serial number: 00000000023562
Shop #: WSC 78077 150 80519
VCID: 234EEDD2DD8FEE04

Part No: 4F0 915 105 B
Component: von MLA 0502170369
Coding: 34463039313531303542204D4C4130353032313730333639
Shop #: WSC 00000 384 00290

4 Faults Found
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 17
Mileage: 172851 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.29
Time: 10:12:26

02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 11
Mileage: 172851 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.29
Time: 10:12:35

02274 - Quiescent Current Stage 3
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 10
Mileage: 172851 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.29
Time: 10:12:45

02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 9
Mileage: 172851 km
Time Indication: 0
Date: 2010.10.29
Time: 10:12:55


-------------------------------------------------------------------------------
Address 62: Door, Rear Left Labels: 4F0-910-795.lbl
Part No SW: 4F0 910 795 A HW: 4F0 959 795 A
Component: TSG HL H11 0030
Coding: 0000002
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2A5000F6BAA53F4C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 72: Door, Rear Right Labels: 4F0-910-795.lbl
Part No SW: 4F0 910 795 A HW: 4F0 959 794 A
Component: TSG HR H11 0030
Coding: 0000002
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: 2A5000F6BAA53F4C

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 04:46:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2007 20:27:39
Posty: 47
Lokalizacja: UK leeds
Cytuj:
16627 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Malfunction
P0243 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 184.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 10.49 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 183.6 mbar
Absolute Pres.: 969.0 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0
to jest twoj problem z turbina


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 10:28:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Dzięki kolego - tyle i ja wyczytałem, tylko może ktoś już miał podobny problem? To wina zaworu N75? Czy może być tak, że wina leży gdzieś np po stronie turibny, a pokazuje błąd zaworu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 12:45:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2007 20:27:39
Posty: 47
Lokalizacja: UK leeds
napewno jest to wina zaworu ( elektryka zaworu ) lub jego sterowania . przeczysc zawor i posprawdzaj jego przylacza elektryczne i podcisnieniowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 20:00:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
szczególnie że nie ma możliwości nie włączania się turbiny (co zresztą jest chyba niezrozumiałe dla wielu bo często spotykam się z takim tekstem)
T jest napędzane spalinami i chyba tylko jej ominięcie może jej nie włączać

winą jest N75 zapewne co zresztą widać w błędach
zacznij od tego a jak auto nie odzyska ducha wtedy będziemy szukać dalej

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 20:22:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Przydałoby się wykonac logi a nie tylko odczytac bledy...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 17:29:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Buba, masz rację, użyłem tego określenia, żeby łatwiej opisać sam efekt działania auta, wydaje mi się, że jest mało fachowy, ale zrozumiały. Jeśli Cię to szczególnie uraziło to biję się w piersi i przepraszam;P
Logi chcę dzisiaj zrobić, nie miałem czasu iść do samochodu - taki zapierdol w pracy, że nie ma czasu taczki załadować...;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 20:42:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Panowie, zrobiłem logi - nie wiem czy dobrze, także jeśli coś jest źle, to proszę nie bić. Wszystko spakowane w zipie pod adresem: http://luktrans.waw.pl/a6c6blb_20110210.zip albo jak kto woli:
Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34815.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34816.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34817.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34818.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34819.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34820.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34821.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34822.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34823.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34824.html
Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34825.html
Grupy: 007,007 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34826.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_34827.html


Poszczególne logi mają w nazwie grupę. Są też 4 logi, z ustawieniami BasicSettings. Mają w postfiksie nazwy człon BasicSettings oraz ON/OFF w zależności od tego czy były włączone czy nie (mam nadzieję, że o to chodziło). Jakichś grup, ustawień brakuje?
Testy dynamiczne wykonam na dniach dla grup: 003, 004, 011, 013, 018, 023. Rozumiem, że to ma być na każdym biegu od dwójki w górę w zakresie obrotów 1500-4000rpm? I pedał w podłogę za każdym razem?
Z góry dzięki wszystkim za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2011 10:49:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mały szczegoł... logujemy na 3 biegu a nie na drugim...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2011 18:23:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Koledzy!
Zrobiłem poprawne (dzięki za uwagę przemik) logi dynamiczne dla dwóch, nazwijmy to "trybów pracy" mojej taczki;)
Pierwszy tryb polega na tym, że działa normalnie;) Tak jak powinno.
Drugi natomiast tak, że brakuje mu mocy - tak jakby był to diesel bez turbiny. Czasami turbo nie włącza się w całym zakresie obrotów (wtedy obrotomierz dochodzi tylko do jakichś 3300rpm, później już nie da rady), a czasami turbo "włączy się" przy 2000, czasami przy 2400 a czasami przy 2800rpm. Do momentu "powrotu" mocy, auto kopci na czarno, w momencie powrotu mocy, puszcza dodatkowo solidnego czarnego bąka.
Wykonałem logi dla trybu drugiego:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35923.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35924.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35920.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35919.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35921.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35922.html

Oraz dla trybu pierwszego (wystepuje zawsze po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i ponownym uruchomieniu, aż do momentu spadku mocy [niewiadomo kiedy]. później czasami moc powraca, czasami nie - różnie):
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35955.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35958.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35954.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35957.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35959.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_35956.html

Co dziwne, dla kilku grup, przy osiągnięciu około 4200 rpm i wrzuceniu na luz (podczas jazdy) auto zgasło w ogóle. Po przekręceniu kluczyka, przez bardzo długi czas kręciło i miało problemy z wystartowaniem (sic!).
Plis help


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2011 09:58:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Problem lezy ewidentnie w sterowaniu cisnieniem doladowania :
- swiruje czujnik cisnienia doladowania - mozna by podmeinic na probe
- swiruje zaworek N75 - podmienic i wykonac logi j.w
- uklad VTG jest tak zapieczony ze przestawia sie az tak skokowo - malo prawdopodobne

Dologuj grupe 011 statyczną w trybie normal i Basic Settings

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2011 22:01:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Oto logi statyczne, bloków mierzonych i Basic Settings:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36053.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36054.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36055.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36056.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2011 09:59:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Ten zaworek to jest jakiś dwuczęściowy? Bo gdzieś na forum (w tej chwili nie kojarzę) widziałem, że składa się tak jakby z dwóch bardzo podobnych modułów o różnych kolorach - zgadza się?
Czy chodzi o coś takiego (przetwornik ciśnienia - 8e0 906 627 c):
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ion=1&sg=0

Czy takiego (zawór elektromagnetyczny - 1k0 906 283 a):
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ion=1&sg=0

W ETKA'ce widzę takie dwa podobne ustrojstwa;)

Jakbym to wymieniał sam, to konieczne są jeszcze jakieś ustawienia software'owe, czy po prostu wpinam i ma działać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2011 11:25:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
N75 to 1K0 906 283A.
N18 to 8E0 906 627C.

wymiana zaworka polega na wypięciu starego i podpięciu nowego [dwa wężyki i wtyczka] - upewnij się podmieniając zaworek, żeby wężyki były ciasno osadzone na króćcach.

po wymianie nic nie musisz robić VCDSem [plag_end_plej].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2011 12:58:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Już zamówiłem - 126 po zniżce - jutro do odbioru i pewnie jutro instalacja. Dam znać na pewno. Dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 09:48:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Panowie, wymieniłem N75 na nowy, jednak objawy nie ustępują:( Ich skala jest może mniejsza, a może mi się wydaje tylko...
Pora na wymianęN18? Czy najpierw jakieś logi jeszcze zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 09:52:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zrob logi - 003 Basic Settings oraz 003 statyczne zaraz po "przegazowce"

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 19:39:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Zrobiłem nieco większy zbiór logów:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36272.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36273.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36274.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36275.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36276.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36277.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36278.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36279.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36280.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36281.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36282.html

Poza tym błędy z AutoScan:

----------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl
Part No SW: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0
Component: R4 2,0L EDC G000SG 9553
Revision: 12345678 Serial number:
Coding: 0000072
Shop #: WSC 66565 257 00032
VCID: 68D4BAFE6429CD5C

4 Faults Found
16787 - EGR Valve (N18): Malfunction
P0403 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 36.0 Nm
Speed: 6.0 km/h
Duty Cycle: 84.4 %
Voltage: 13.22 V
Mass Air / Rev.: 450.0 mg/str
Duty Cycle: 22.1 %
Bin. Bits: 00000000

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2226 /min
Torque: 248.0 Nm
Speed: 68.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 13.68 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2397.0 mbar
Absolute Pres.: 1550.4 mbar

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1806 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 91.0 km/h
Temperature: 15.3°C
(no units): 100.8
(no units): 1.31
Temperature: 84.6°C

17903 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345): Open or Short to Ground
P1495 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 82.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 00101000
Mass Air / Rev.: 1050.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

Readiness: 1 2 0 0 0



-------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
Part No SW: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 F
Component: KLIMABETAETIGUNGH04 0150
Revision: 00000024 Serial number: 00000000115789
Coding: 0000020
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: DBBE1532257F16C4

1 Fault Found
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 124
Mileage: 180361 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.21
Time: 20:38:58

Freeze Frame:
Temperature: 51.0°C

Może coś pomogą.
Kto mi podpowie co to jest ten Auto HVAC i ten błąd? Bo angielskiej nazwie rozumiem, że to coś z pompą układu chłodniczego, a ja mam jeszcze taki problem z samochodem, że płyn chłodniczy uciekał wcześniej, teraz jakby się trochę minimalnie uspokoiło się to - ma to jakiś związek?

Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: