.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 23:27:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2011 15:06:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
N18? Przepływomierz? EGR? Turbosprężarka? Może katalizator? Jeszcze coś innego? jakakolwiek podpowiedź, trop?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2011 22:23:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2007 20:27:39
Posty: 47
Lokalizacja: UK leeds
sprawdz czy przzeody podcisnieniowe niesa gdzies uszkodzone


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2011 01:25:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Na oko są w porządku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 11:09:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wykonaj logi ale tylko te co ponizej, kazdą grupe pojedynczo:

003 statyczne
003 Basic Settings
011 dynamiczne
008 dynamiczne
003 dynamiczne

Wykasuj wszystkie błedy i po zrobieniu logów znow je odczytaj ale nie z autoscana tylko z modułu Engine.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 12:13:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Yyy logi zrobię - na dwóch trybach (1-wtedy kiedy jest moc, 2-wtedy kiedy obrotomierz dochodzi maksymalnie do jakichś 3500rpm - nie ma mocy w ogóle auto)?
Błędy w module Engine odczytuje się za pomocą jakiegoś przycisku? Fault Codes - 02 ?
I mam jeszcze jedno pytanie - fakt, że późno, ale czy robiąc te logi BS - z tej listy rozwijanej mam wybrać coś specjalnego dla podanej grupy pomiarowej (obecnie 003)?
http://www.ross-tech.com/vcds/tour/b-settings.html#top - tutaj jest ta lista wyboru... Czy dla grupy 003 wykonać logi dla każdej z wartości z tej listy rozwijanej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 15:43:47 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
kskup napisał(a):
Yyy logi zrobię - na dwóch trybach (1-wtedy kiedy jest moc, 2-wtedy kiedy obrotomierz dochodzi maksymalnie do jakichś 3500rpm - nie ma mocy w ogóle auto)?


Zrob tylko wtedy kiedy jest moc... logowanie w trybie awaryjnym mija sie z celem

kskup napisał(a):
Błędy w module Engine odczytuje się za pomocą jakiegoś przycisku? Fault Codes - 02 ?

Tak
kskup napisał(a):
I mam jeszcze jedno pytanie - fakt, że późno, ale czy robiąc te logi BS - z tej listy rozwijanej mam wybrać coś specjalnego dla podanej grupy pomiarowej (obecnie 003)?
http://www.ross-tech.com/vcds/tour/b-settings.html#top - tutaj jest ta lista wyboru... Czy dla grupy 003 wykonać logi dla każdej z wartości z tej listy rozwijanej?


Po prostu zaloguj.. nic nie wiem o liscie rozwijanej...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 17:27:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Statyczne:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_37075.html

Basic Settings OFF:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_37076.html

Basic Settings ON:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_37060.html


Dynamiczne:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_37061.html - pomiar wlasciwy zaczyna się od 60 sekundy
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_37062.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kskup_37063.html

O to chodziło?:)


edit:
byłbym zapomniał - przed testami wyczyściłem błędy, a po testach mam to:

Tuesday,01,March,2011,16:56:48:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630


Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.LBL
Control Module Part Number: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9553
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
VCID: 68D4BAFE6429CD5C
1 Fault Found

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - -
Freeze Frame
RPM: 4158 /min
Torque: 252.0 Nm
Speed: 94.0 km/h
Load: 56.5 %
Voltage: 13.38 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2131.8 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar


Readiness: 1 1 1 1 1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2011 09:15:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ile przebiegu realnego ma to auto ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2011 09:55:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Na zegarach 181tys, wg VCDSa, po wyborze z menu Applicationc i EDC16 (?) czyli zdaje się licznika motogodzin silnika i oszacowania podobnie - 180 tys km.
Sądząc po innych elementach, wynik również na to wskazuje.

edit:
uważasz, że to zapieczone turbo? Przy wymianie pompy oleju, mechanik sprawdził przy okazji, mówił, że ma luzy i długo już nie pochula...:/
tak BTW od jakichś 50k km, jeżdżę na chipsie ~170KM ~385Nm.

edit2:
czy siadający katalizator może generować takie objawy?
Będę musiał chyba zaprowadzić swoją taczkę do mechaniora, bo nie wiem już co robić...
Kolego przemik, masz jakiś warsztat? Bo jesteś widać, bardzo w temacie i posiadasz wiedzę - chciałbym, żeby mój samochód naprawiał ktoś taki jak TY:)

edit3:
tak czytam o tym zapieczonym VNT hmm - mam raczej cięzką nogę i jeżdżę bardzo dynamicznie także sam nie wiem...
N18? przepływka? EGR? ehhh

edit4:
czy dobrze analizuję dynamiczne 011 - dynamika gazów spalinowych w silniku jest nieprawidłowa?
Jak zbadać przyczynę zaburzenia dynamiki gazów? Katalizator?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2011 16:21:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Tak uwazam, ze albo zmienna geometria jest zasyfiona (wszystko na to wskazuje) albo turbo dogorywa. Im szybciej to zweryfikujesz tym lepiej.

Zapchany katalizator moze powodowac zaburzenia w regulacji cisneinia doładowania - szczegolnie w aucie po programie.

Przemek nie ma warsztatu i nie zamierza miec... diagnostyka VAG to moje mozna powiedziec hobby.
Jesli w jakikolwiek sposob moglem Ci pomoc to ciesze sie.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2011 12:59:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 10:22:02
Posty: 20
Napiszę dla potomności - że auto stanęło na drodze - turbina się rozsypała - dzisiaj wymiana - jak wszystko będzie ok to dam znać.
Jeszcze raz dzięki kolego Przemik:) Wychodzi na to, że postawiłeś słuszną diagnozę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 22:30:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
kto robil program w tym aucie i jakie moce sa teraz ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: