.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.maja.2024 22:54:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 14:42:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 18:20:57
Posty: 22
kolego LOTUS możesz rozwinąć temat z tym (indorem) co i jak zdało by się sprawdzić


Ostatnio edytowano 07.lut.2011 20:30:38 przez chaciej777, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 14:46:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Jeśli gwałtownie podniesiesz obroty silnika na postoju to przy spadku obrotów pojawią się dźwięki które nazwaliśmy indorami , jak usłyszysz będziesz wiedział o co chodzi. A bierze się to z przeładowania i najczęściej pojawia się w silnikach TDI PD ale też 2.5 TDI .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 14:51:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 18:20:57
Posty: 22
to jest zwiazane z zaworem dv? szukałem tego w necie (moze za mało) ale ciagle tematy zwiazane byly z silnikami 1.8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 14:55:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
W silnikach TDI nie ma takiego zaworu bo jest to inny układ. Zawór o którym piszesz występuje 1.8 T i szeleści , ktoś tu na forum nazwał to ładnie uśmiechem turbiny , ale to nadal nie ma nic wspólnego z TDI :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 15:12:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 18:20:57
Posty: 22
gdzie mógłbym zrobic analizę logów dynamicznych w szczecinie może ktoś z forum zajmuje sie tym lub sam działa w tym zakresie nr:gg 7380905


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2011 15:59:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 18:20:57
Posty: 22
Nie zrobilem jeszcze logów ale dziś na parkingu odkrecilem obudowe silnika i tak: w egr chyba olej, przy pompie vacum ten krutki łacznik rusza sie na wszystkie strony (od dłuższego czasu mam problem z chamulcami pedał robi się twardy) i jeszcze od filtra odkrecilem rure do turbo tam też jakby oliwą zapaćkane Bezposrednio od turba nie moglem odkrecic bo nie mam kluczy- żal w domu pełno narzedzi a na studiach nawet śrubokręta hehe Dodam jeszcze ze ten waż który idzie do egr rusza się jakby to zabezpieczenie z drutu nie trzymało za dobrze Kluczowe pytanie czy ktoś naprawiał ten króciec w pompie vacum?


Ostatnio edytowano 07.lut.2011 20:01:31 przez chaciej777, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2011 17:57:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Sorki za nic nie wnoszący komentarz, ale po prostu nie wytrzymam - polonistyka to zapewne nie jest ?

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2011 19:52:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 18:20:57
Posty: 22
http://www.nauczycielska.fora.pl/ proszę to forum dla Ciebie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2011 20:02:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
tutaj piszemy po polsku a przynajmniej dokładamy starań a w polskim języku występuje interpunkcja

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2011 20:22:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 18:20:57
Posty: 22
Bardzo ubolewam nad moją interpunkcją ale postaram się poprawić. Proszę jednocześnie o kare śmierci za moją dysgrafię i dysortografię. Zal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 00:22:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
przestań użalać się nad sobą bo takie teksty padały tu nie raz
zainstaluj sobie firefoxa tam masz edycje błędów.

P.S.
rozmawiasz z prawdziwym dyslektykiem porównamy wyniki testów ?

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 10:57:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 18:20:57
Posty: 22
nad sobą? chyba żartujesz:-) Napisz coś mądrego na temat postu zamiast puszyć się (polonistyką)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 18:14:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
" Żal" pisze się przez Ż nie Z
Nie chcesz tu być to do widzenia. Kare śmierci możesz mieć zaraz jeśli sobie tego bardzo życzysz.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 19:44:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 18:20:57
Posty: 22
Pamiętaj że odpowiada się za swoje słowa.A teraz gdy już post został delikatnie zaśmiecony może pozwolicie na kontynuację tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 23:20:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Nie pozwolimy puki Ty nie dasz czegoś od siebie i nie poprawisz wszystkich swoich błędów.

Czemu mamy Ci dać coś na srebrnej tacy? Jeśli czegoś chcemy od Ciebie, to nie bez kozery.
Są pewne wymagania. Jeżeli nie zastosujesz się do tego to dostaniesz kartkę za nieprzestrzeganie etykiety forumowej.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 00:20:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Buba, akurat w Twoim przypadku ta uwaga odnośnie interpunkcji wygląda dość zabawnie, rzekł bym "przyganiał kocioł garnkowi".

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 09:01:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
pawelb napisał(a):
Buba, akurat w Twoim przypadku ta uwaga odnośnie interpunkcji wygląda dość zabawnie, rzekł bym "przyganiał kocioł garnkowi".


Tym tekstem nic nie wnosisz do tematu to raz. Przeczytałeś chociaż to co moderuje ?
A dwa ja naprawdę mam dysleksję z czym zresztą walczę no ale to właśnie jest różnica między tymi co są zbyt leniwi jeśli chodzi o poprawną polszczyznę a tymi co mają z tym prawdziwe kłopoty.

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 17:25:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Odgłos "Charczenia"/ "indora" pochodzi tylko i wyłącznie z Turbosprężarki.

Lotus wspominał o przeładowaniu i faktycznie może występować przy tak hałaśliwej pracy Turbosprężarki.

Żeby potwierdzić problem z przeładowaniem wykonaj logi dynamiczne grup 010 i 011 w sekcji engine [01]. To rozwieje wszelkie wątpliwości.

Na razie zamykam temat.

Jeżeli wykonasz logi to zgłoś się na PW - wtedy temat będzie kontynuowany.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: