.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 07:22:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 1.8T AEB brak mocy
PostNapisane: 22.gru.2010 03:45:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
Witam! zaczne od poczatku, otorz... zaczelo sie podczas jazdy na autostradzie tak przy ok 120 km/h nagle cos zmulil i nie chcial isc lecz za chwile juz ok po chwili znow i tak zostalo, posprawdzalem weze, niby okale przepustnica zamiast przy gazowaniu twardniec to sie kurczyla wiec podejzenie na turbine padlo ze nie pompuje wiec sie do niej dobralem, dodam ze przebywam w anglii i na pomoc nie ma co liczyc, za vagowanie licza sobie sporo a jakosc ich uslug jest na poziomie...(szkoda gadac) wiec sama lopatologia mi zostala wiec kopie po kolei... okazalo sie ze lopatki po zimnej stronie sa jakby zeszlifowane i spory luz miala wzdluzny a 4 mies temu tylko lekko na boki bylo no ale nie wazne, dla mie poprostu nie miala czym pompowac. Zalozylem nowe turbo po regeneracji, najpierw pochodzil na wolnych obrotach z pol godz potem ruszylem jak posprawdzalem ze wszystko na miejscu i nic nie cieknie, ruszylem spokojnie, lekko zasfistala potem przyspieszylem i mocno depnalem, poczylem ciag jakby moc 2x sie zwiekszyla i wtedy DV upuscil cisnienie jak by byl jakims hardcorowym Blow offem, zaczelo cos ''pierdziec'' i kichac, klapka od westgate klapala jak glupia i auto stracilo moc... posprawdzalem wszystko, wygladalo na ok ale turbina zaczela jak wiertarka wyc, myslalem ze zatarlem ale ten dzwiek bardziej przypomina swist z konkretnego przeciagu niz zatarcie a slychac ze pracuje wiec nie zatarta, uklad szczelny, po odpieciu weza z kolektora do dv zmienia sie charakterystyka pracy ale po zdjeciu weza z wg nie ma zmiany jak i po odpieciu kostki z n75, fakt ze wczesniej tego nie sprawdzilem ale czy padniety n75 taki syf by robil? dodam jeszcze ze stare turbo mialo rozwalonaklapke od wg i pewnie jak sie zwiesilo to zawsze otwarte bylo mimo ze sztanga pracowala jak ja recznie ruszalem. probowalem przeczyscic n75 ale bez zmian, zastanawia mnie jeszcze ten grzybek nad n75 do czego konkretnie on jest? i jakis taki brudny sie wydaje wewnatrz i rurka dolotu przy nim tez wewnatrz usyfiona. jakies pomysly? turbo czasem jak wiertarka czasem cicho pracyje lecz nie pompuje odpowiedznio mocno, gdzie to ucieka? i jesli to np n75 to czemu po zalozeniu nowej turbiny pociagnal jak szalony i "zdechl''?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: