.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2024 17:46:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [RS6 C5] kontrolka stanu cieczy chlodzacej
PostNapisane: 11.gru.2010 23:46:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2010 23:08:59
Posty: 29
Lokalizacja: Gdynia
Po odpaleniu zimnego silnika,na wyświetlaczu wyskakuje kontrolka zbyt malej ilości płynu chłodniczego.Jednakże po nagrzaniu silnika problem znika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 00:01:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10304
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Płyn po nagrzaniu się rozszerza i podnosi się poziom, więc chyba logiczne że trzeba go dolać tak żeby na gorącym silniku było max.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 14:10:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2010 23:08:59
Posty: 29
Lokalizacja: Gdynia
Jest na max i problem nadal istnieje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 14:44:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Wymien G62.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 16:20:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2010 23:08:59
Posty: 29
Lokalizacja: Gdynia
Co to takiego G62?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 17:12:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
Kolego jeździsz RS6 a nie masz własnego VAGa aby zczytać błędy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 21:27:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2009 23:18:07
Posty: 104
Lokalizacja: Wielka Brytania / Chelmsford
Banalne ale mam ten sam problem , podłączam się pod temat...
Ja jeżdżę A3 :P hehehh :)

Czy VAG pokaże błąd czujnika poziomu cieczy chłodzącej i powód jego wystąpienia ?

Czy zimny płyn chłodniczy ma inne właściwości niż ciepły i czy stary czujnik może wtedy wariować ?

Pozdrawiam...

_________________
------------------------------------------------------------
A3 1.9 TDI SE [8L ALH]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 23:02:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2010 23:08:59
Posty: 29
Lokalizacja: Gdynia
Niestety jestem "tylko"użytkownikiem takiego samochodu.
Nie sadze aby posiadanie takiego modelu wiązało się z posiadaniem własnego VAGa,także będę bardzo wdzięczny za pomoc,biorąc pod uwagę "profesjonalizm" większości polskich serwisów.Jeszcze raz dzięki za pomoc..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 23:29:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Jeśli nie chcesz być krojony za byle co to albo jedziesz na kompa i płacisz, albo kupujesz interfejs za 50zyla, załatwiasz program i odczytujesz błędy. Bez tego w dzisiejszych czasach szukanie po omacku.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2010 13:48:42 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
G2/ G62 to wg mojej wiedzy czujnik temperatury cieczy a nie jej poziomu więc chyba nie tędy droga...

BTW vag pokaże błąd czujnika tylko gdy jest całkowicie uszkodzony (ma zwarcie) - nie pokaże jeśli szwankuje.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2010 14:12:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Za kazdym razem , gdy ktos zadaje ww. pytanie odpowiadam tak samo, w moim wlasnym aucie mialem tak samo 3 razy. Zawsze winny byl ww. czujnik. Slyszalem tez o przypadkach, ze po wymianie cieczy chlodzaej problem ustapil. Mozecie wiezyc lub nie.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: