.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2024 13:42:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.8] Nie trzyma wolnych obrotów
PostNapisane: 19.lut.2011 00:30:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2011 00:21:48
Posty: 8
Lokalizacja: Wolsztyn
Witam wszystkich mam problem posiadam audi 100 c4 2.8 V6 aah 1992r avant od trzech lat i cały czas mam problem z silnikiem dwa razy już wymieniałe i nadal nie chodzi tak jak powinien tzn jak jest zimny i podczymuje mu obroty silniczek krokowy to jest ok ale jak sie rozgrzeje to falują obroty na biegu jałowym a podczas jazdy przy wduszeniu sprzęgla energicznie spadają obroty potrafi nawet zgasnąć nie mam pojęcia co mu jest prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2011 19:36:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
na początek zweryfikuj szczelność dolotu pomiędzy przepływomierzem a silnikiem... a następnie zalecam podpiąć go pod kompa i sprawdzić co go boli :)

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2011 19:46:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
masz gaz ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: problemy z utrzymaniem wolnych obrotów audi 100 2.8
PostNapisane: 19.lut.2011 22:17:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2011 00:21:48
Posty: 8
Lokalizacja: Wolsztyn
tak mam gaz sekwencja Stag 300 plus kiedyś miałem zwykły i mechanik mi powiedział że jak założe sekwencje to problemy z silnikiem sie skonczom lecz nie udalo się dwa miesiące szukał przyczyny poczym sie poddał i oddał samochód bez zapłaty za remont dzisiaj zauwazyłe na dluższej trasie że jak jest zimny to ok tak na 90 % a jak się w pełni rozgrzeje to faluje na na jałowym biegu a jadąc szarpie lecz jak się zatrzymałem i zgasiłem i zaraz po tym odpaliłem to znów przez kilka km bylo ok dodam że jak szarpie to traci na mocy dodam ze ten problem występował na zwykły gazie na paliwie i na sekwencji tak samo na komputerze bylem i już wymieniłem min czyjnik temperatury plynu silnika, jedną sonde bo wraz z falowaniem traciła napięcie, przepływomierz lecz na urzywke więc pewnosci co do sprawnosci nie mam ,podłączane były trzy różne przepustnice, filtr powietrza ,kable wysokiego napięcia ,inny komputer, termostat bo jakiś czas jeżdziłem bez wtedy szarpał jeszcze bardziej, czujnik położenia wału był sprawdzany,serwo bo było nieszczelne i gubilo podciśnienie szczelnoś układu dolotowego sprawdzałem jest ok, co do objawów to moge jeszcze powiedzieć że jajdąc i puszczam gaz na biegu to dość mocno strzela w tłumiku a wduszając sprzęgło momentalnie spadają obroty tak jak by coś paliwo odcinalo przy ostatnim remoncie mechanik jak rozbierał samochód to nie podłączył wskażnika temperatury wody ale czy to by był powód ciśnienie oleju bdb zimny wskażnik do oporu rozgrzany przy 900 obr 3 bary chyba to wszystko co moge powiedzieć o moim samochodzie przosze o pomoc z góry dzięki do mechaników za bardzo już nie chce jezdzić bo gdy pół roku wymieniłem silnik to do tej pory nie pracuje jak powinien a wydałem już 6500 tyś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2011 23:10:07 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
sprawdz regulator cisnienia paliwa. odłącz weżyk podcisnieniowy z regulatora i odpal auto. Jezeli jest OK to bedzie sucho , jezeli bedzie smierdzialo paliwem lub bedzie z niego lalo sie paliwo to masz go do wymiany i to powinno byc to . inna bajka to podcisnienia. ale zacznij od sprawdzenia tego regulatora.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2011 13:31:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2011 00:21:48
Posty: 8
Lokalizacja: Wolsztyn
wyciagnąłem wezyk podciśnienia i odpaliłem delikatnie czuć paliwo lecz nie leci

EDIT
może trzeba rozgrzać silnik do temperatury w której szarpie co ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2011 13:46:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
to jak czuc paliwo z regulatora to może on juz sie kończyć. Drgua kwestia to jeżeli odłączyłeś wężyk to po odpaleniu ten wężyk ssał powietrze ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2011 14:39:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2011 00:21:48
Posty: 8
Lokalizacja: Wolsztyn
tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2011 14:55:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
to dobrze. To teraz spróbuj odłączyć regulator cisnienia , oczywiście zaślepiając wężyk jak rozgrzejesz. Inna sprawa to czy jesteś pewien że masz dobrze popodłączane podcisnienia i czy odmy są szczelne ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2011 15:05:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2011 00:21:48
Posty: 8
Lokalizacja: Wolsztyn
tego to nie wiem pierwszy mechanik wogóle nie miał pojęcia o tych podciśnieniach ale ten drugi wszystko podłaczył tak jak trzeba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2011 21:58:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2011 00:21:48
Posty: 8
Lokalizacja: Wolsztyn
mam pytanie odnośnie regulatora cisnienia paliwa na jakich zasadach on działa bo z tego co zauważyłem to czy samochód zimny czy ciepły to paliwo cały czas powrotem leciwięc jakie zadanie tego regulatora?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2011 22:05:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2011 00:21:48
Posty: 8
Lokalizacja: Wolsztyn
jeszcze jedno pytanie co ma regulator cisnienia paliwa wspólnego kiedy samochód chodzi na gazie bo nie mam pojęcia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2011 21:31:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
ano ma takie znaczenie ze paliwo jest zaciagane do kolektora ssacego i razem z gazem idzie paliwo przez co silnik moze byc zalewany. Zadaniem regulatora paliwa jest zmniejszac lub zwiekszac cisnienia paliwa w zależności od obciązenia silnika

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2011 23:01:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lut.2011 00:21:48
Posty: 8
Lokalizacja: Wolsztyn
a to dlatego czasami mi zalatuje paliwem mimo że samochód chodi na gazie jeszcze jedna sprawa o której nie pisałem to taka że w ostatnim czasie trzy razy przecieklo mi paliwo pomiędzy listwa a wtryskami zalewając caly silnik paliwem nawet gdy wymieniłem oringi wtryskiwaczy tylko że nie mam zabezpieczeń ale pomimo tego nigdy przedtem mi się to nie stało więc może ten regulator paliwa jak się silnik rozgrzeje nie puszcza wystarczająco paliwa lprzez co silnik sie zalewa co pan na to?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: