.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 02:09:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2011 10:58:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
dzisaj znalazłem przyczynę sonda jest ok. coś jest nie tak z parownikiem wymieniłem filterek, ale jak popukam w parownik albo nim zatrzesne to obroty spadają i auto mocno kopci wiadomo ze podczas jazdy wszystko sie trzesie pod maska, teraz pytanko brzmi czy parownik jest do wymiany czy do regeneracji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2011 11:08:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Najpierw rozbierz parownik - pod dużą membraną jest taki talerz z ienkiej blaszki popychający membranę. Podczas strzału ten talerz lubi sie pogiąć i nierówno przylega do membrany. Czasami wystarczy go "wyklepać". Przy okazji zobaczysz stan membran: jak są miękkie i nie dziurawe to możesz zostawić, ale jak będa twarde t wymiana konieczna. Regeneracja jest tańsza jeżeli będziesz sam wymieniał elementy parownika - jak dasz do zakładu to lepiej na Alledrogo kupić nowy, założyć i do machera jechać na regulację.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2011 11:17:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
no dzieki, a zawór na butli muszę zakrecać przy demontarzu parownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2011 11:22:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
adagor28 napisał(a):
no dzieki, a zawór na butli muszę zakrecać przy demontarzu parownika.


Jak masz elektrozawór to nic nie musisz robić- sam odetnie. Odpalasz auto na LPG i zdejmujesz przewód plusowy z cewki na elektrozaworze (przy zbiorniku). Auto wypali gaz z przewodów i zgaśnie. Jak nie masz elektrozaworu to musisz pozakręcać zawory ręcznie na zbiorniku. Jak nie jesteś pewien to wyjeźdź cały LPG i wtedy działaj...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2011 11:25:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
ok. dzięki wszystkim za konkretne porady.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: