.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 06:30:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2002r SWAP Multitronic na manual
PostNapisane: 08.sty.2011 16:49:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2008 10:06:12
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław
Witam,

Czy ktoś już może korzystał z usług Pana z Miękini pod Wrocławiem tu link do aukcji: http://allegro.pl/multitronic-przerobka ... 43157.html
Po długim namyśle postanowiłem oddać im swoje Audi do przeróbki. Może ktoś już korzystał z ich usług? Wyglądają jakby mieli pojęcie i podobno zrobili już kilka SWAPÓW.


Ostatnio edytowano 08.sty.2011 16:59:42 przez buldog80, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2011 16:57:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.wrz.2009 09:50:12
Posty: 37
Lokalizacja: Wrocław
podaj poprawnego linka do aukcji, a co sie stało z twoim multi że odrazu chcesz przerabiać na manuala ?

_________________
A4 B6 1.9 131PS AVF S-LINE Multitronic
Powered by EcuProject ~160ps/365nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2011 17:03:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2008 10:06:12
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław
W listopadzie przywiozłem je z niemiec z uszkodzoną skrzynią - pęknięty łańcuch. Naprawa w Długołęce 6000 zł i dalej to niepewny Multitronic to lepiej odrazu zmiana na manuala.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2011 17:49:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.wrz.2009 09:50:12
Posty: 37
Lokalizacja: Wrocław
długołęka podobno droga jest... popytaj w innych firmach np sserwis

ale zacznij od otwarcia skrzyni i dokładnego sprawdzenia jej stanu od środka.

na forum jest sporo wątków o swapie multi na manuala, ale jakoś nikt nigdy nie potwierdził że po zmianie skrzyni auto chodzi jak fabryczny manual.... coś w tym pewnie jest ;/

_________________
A4 B6 1.9 131PS AVF S-LINE Multitronic
Powered by EcuProject ~160ps/365nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2011 17:56:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2008 10:06:12
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław
Długołęka może i droga ale podobno dobra. Nie chce ryzykować z tym multitronikiem. Myśle, że lepiej odrazu założyć manuala, to nawet lepiej później przy sprzedaży takiego auta. Miałem wcześniej A4 8E z 6-cio biegowym manualem 2,5TDI i byłem bardzo zadowolony. Multitronic to wynalazek.

Multi już wyszarpałem i otworzyłem. Łańcuch podrapał lekko bieżnie kół a sam rozsypał się w drobny mak. Niemiec naprawił sterownik. Jest na nim jeszcze data naprawy wydrapana. Błędy na kompie szło wykasować. Po odpaleniu łapał je znowu ale tylko czujników obrotu, chyba dwóch.

Dam znać po wymianie jak poszło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2011 18:05:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.wrz.2009 09:50:12
Posty: 37
Lokalizacja: Wrocław
może i wynalazek, i do tego delikatny. ale jak jest sprawny to jest bezkonkurencyjny jeśli chodzi o komfort jazdy.

po swapie daj znać jak to wyszło i jakie koszta itp. na pewno kiedyś komuś sie przyda takie info.

_________________
A4 B6 1.9 131PS AVF S-LINE Multitronic
Powered by EcuProject ~160ps/365nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2011 18:12:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2010 21:49:32
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków-Zakamycze-Bronowice
Auto: A8 D2 2.8Q + A2 1.4 TDi
Xenomorph napisał(a):
długołęka podobno droga jest... popytaj w innych firmach np sserwis


O SSerwisie i średnio miłych "przygodach" z multi w tej firmie wspomniane jest w tym temacie:


http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=sserwis

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... &start=140

Więc tego zakładu chyba lepiej nie odwiedzać.

_________________
90' Audi 100 C3 Automatic 2.3 - poszło w świat
92' VW Passat B3 1.8 - jak się wyjmie siedzenia, to prawie jak Sprinter...
00' Audi A8 D2 2.8 quattro tiptronic - "myśleliśmy, że to Pan Rektor przyjechał"
03' Audi A2 1.4 TDi - czemu to nie ma przodu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2011 18:52:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.wrz.2009 09:50:12
Posty: 37
Lokalizacja: Wrocław
Warwas napisał(a):
Xenomorph napisał(a):
długołęka podobno droga jest... popytaj w innych firmach np sserwis


O SSerwisie i średnio miłych "przygodach" z multi w tej firmie wspomniane jest w tym temacie:


http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=sserwis

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... &start=140

Więc tego zakładu chyba lepiej nie odwiedzać.


to prawda, ale sporo multi jednak naprawili.... każdy musi decydować sam...

_________________
A4 B6 1.9 131PS AVF S-LINE Multitronic
Powered by EcuProject ~160ps/365nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2011 19:09:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2008 10:06:12
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław
Jak pisałem wcześniej, nie jest to moje pierwsze Audi. Dużo czytałem na forum o multitronicach zanim się zdecydowałem. Kilka niemiłych przygód z SSerwisem też. W każdym razie jestem z Wrocławia i nie chciało mi się jechać na Górny Śląsk do Sserwisu. Byłem już praktycznie zdecydowany na naprawę w Długołęce ale wpadło mi w oko to ogłoszenie w Allegro i postanowiłem spróbować. Myśle, że łatwiej i mniej kłopotów będzie z przeróbką na manuala niż z naprawą Multi.

Myśle, że moja historia może się komuś przyadać. Wiem jedno, tak czy owak będę niezadowolony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2011 10:42:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
we wroclawiu i okolicach serwisy automatow sa drogie*) (jak i inne uslugi...) Generalnie poszedlbym w swapa jezeli ktos sie tego podejmie
Pozdrawiam,
Przemek
*)niestety jakosc za tym nie zawsze idzie (koszty zycia w przodowniku wzrostu gospodarczego)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 08:10:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2008 10:06:12
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław
Więc w piątek wieczorem odebrałem swoje A6. Koła się kręcą. Wszystko wydaje się być dobrze choć kilka zastrzeżeń mam.
1. Po przejechaniu 2-3km wysiadł prędkościomierz (wypadła wtyczka od prędkościomierza. Nie pasowała kostka to ją Pan dookoło wyciął i zostawił same piny. Przykleiłem ją i jest ok :/
2. O zgrozo :!!: po wjechaniu na podnośnik okazało się, że Pan zapomniał przykręcić 3 śrub od dołu pomiędzy skrzynią a silnikiem ( były włożone ale nawet nie załapane ) dziwne, że nie wypadły, choć jednej ( taka szpilka ) już nie było. Półosie były dokręcone zbyt słabo.
3. Zapowietrzone lekko sprzęgło. Rano trzeba kilka razy nacisnąć nim wejdzie wsteczny. później cały dzień jest ok. W poniedziałek je odpowietrze.

Reszta naprawdę chodiz ładnie :d

Mam scaner Carmana. Jak wchodzę w moduł silnika, nie melduje żadnych błędów. W ABS-ie też nie i ABS działa. Jedynie w module instrumentów wyskakuje chyba 01315 ale napewno oznacza "brak kontaktu z TCM" ( ze sterownikiem skrzyni biegów ).

Okazał się jeszcze, że mam uszkodzony przegub zewnętrzny czego wcześniej nie byłem w stanie sprawdzić i słysze koło alternatora jak lekko wyje po puszczeniu gazu ale to na szczęście nieduże kwoty.

Przed dostarczeniem samochodu do naprawy działały mi kierunkowskazy ( mrugały dwa razy po lekkim naciśnięciu i odpuszczeniu ) teraz tak nie działają. Czy ktoś wie może czy to wina przerywacza czy co tym steruje :?: Kierunkowskazy normalnie działają jak się je włączy tylko nie po lekkim dotknięciu dżwigni i odpuszczeniu ( mam nadzieję, że wiecie o co chodzi ).

Ogólnie jestem zadowolony i raczej bym polecał. Samochód śmiga. Nie muszę się bawić w żadne adaptacje i pewnie dłużej pożyje ( mniej nerwów ). :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 09:57:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
moze blad z polaczeniem z kompem skrzyni wynika z braku przekodowania na manuala?
Rozszerz informacje o
- cene i zakres uslugi (z gratami czy bez, na morede czy fvat, czy stare graty oddales w rozliczeniu czy zatrzymales) - moze byc na prv jak nie chcesz infa upubliczniac
- gdzie (poniewaz jestem z tych okolic to mnie to interesuje - nie mam multi ale jak rozszczelnil mi sie tip i wysikal olej to nikt we wro nie mial doswiadczenia i nie chcial sie podjac swapa na manuala a kazdy byl gotowy postawic automat na nogi w 2 dni wiec poszedlem w naprawe)
- czy poprawki typu "dokrecic srube" robiles samemu bo Ciebie mechanik "zlal" czy w ramach "gwarancji"?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 10:19:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2008 10:06:12
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław
Aukcja jest w linku powyżej gdzie również jest jego nr telefonu.

Zapłaciłem 4500 zł bez żadnej faktury + oddałem mu wszystkie graty za to on dał wszystkie swoje części i założył to do auta. Gość dłubie w garażu czy raczej stodole. Chwalił się, że zrobił już 15 swapów multi na manuala i mówił, że naprawia multitroniki :| . Byłem u niego w magazynie ( graciarni ) leżało tam kilka złożonych multi i kilkanaście w częściach.

Poprawiałem po nim wczoraj sam. Pewnie by mi to poprawił ale nie chce mi się tam jechać. Mam warsztat więc chłopaki resztę ( odpowietrzanie ) zrobią mi w poniedziałek sami.

Sterowniki jakoś tam przeprogramował bo komp silnika nie melduje błędów. Błąd instrumentów ( brak połączenia z TCM ) mógł wyskoczyć przez odpięcie wtyczki. Po podłączeniu wtyczki nie podłączałem kompa. Nawet gdyby tego kompa nie przeprogramował to i tak wszystko na wskażnikach działa.

Gwarancja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 10:44:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
buldog80 napisał(a):
Gwarancja :)

bez żadnej faktury?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 11:24:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
W auckji tego goscia jest zaznaczone "wystawia faktury VAT" - w alledrogo oznacza to, ze cena w aukcji jest z fvat i 23%VAT (chyba, ze sprzedawca zle rozumie opcje "wystawiam FVAT" przy wystawianiu "przedmiotu") - miales prawo poprosic o FVAT co zmienia "gwarancje na morde" w odpowiedzialnosc sprzedawacy za towar tralala - nie wazne...

Zanim zdechnie link do aukcji to wklejam dane kontaktowe (nie robie reklamy, nie znam, na oczy nie widzialem ale jak za rok ktos z uwalonym multi bedzie szukal to ma punkt zaczepienia)
608/238-300,602/108-178 lub 71/356-91-82
auto-mar1 z okolic wro
Pozdrawiam,
Przemek
@admin - jezeli zamieszczenie danych kontaktowych do nieznanego mi mechanika to naruszenie punkt X paragrf Y to do wyciecia

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 12:47:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
najwarzniejsze ze kolejna a6 uzdrowiona ! i teraz jest to pelnowartosciowe auto ! bez zadnych udziwnien ! co jak co , ale cały vag skrzyniami nie stoi :) słyszał ktos zeby w renówce padla skrzynia ?twierdze nawet ze tiptronic to najbardziej delikatny automat w histori motoryzacji , chodzi dotad az sie zesra :)
mi w lupo sdi i 1.4 golfie popadaly skrzynie :) wiadomo
OOOO TO PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE , szczegolnie w silniku blb :)
audi nie jest zbyt drogie , ale nie jest tez zbyt dobre :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 13:42:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
audimen_elk napisał(a):
OOOO TO PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE , szczegolnie w silniku blb :)
audi nie jest zbyt drogie , ale nie jest tez zbyt dobre :D


w renault, auta nie dozyja przebiegu, aby padla skrzynia. Stad ta roznica.
a w SDI skopac skrzynie to musisz miec wrodzony talent.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 14:49:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
@Grejf, audimen_elk - w Waszych postach widac, wiarę, naiwnosc, nadzieję, milosc ....+ trolowanie (nic zwiazanego z tematem watku)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 16:21:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2008 10:06:12
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław
Powiem szczerze, auto śmiga. Zrobiłem co prawda dopiero 100 km ale nie narzekam. Kilka niedoróbek było ale liczy się efekt końcowy. Biegi wchodzą dobrze, błędów nie ma i o to mi chodziło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 17:33:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2006 18:55:13
Posty: 56
A skrzynie to kupiłeś czy ten gościu miał ,a jaki napęd masz?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: