.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 09:40:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 2,5 v6 tdi 180ps. logi do oceny,chwilowe spadki mocy
PostNapisane: 15.cze.2011 12:58:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2009 22:29:45
Posty: 14
Lokalizacja: Zielonka
Witam.Pierwszy raz zamieszczam logi więc proszę o wyrozumiałość.
Poniżej zamieszczam to co zdziałałem vagcomem.
Obiaw jest taki że w momencie gdy przy wciśniętym gazie powiedzmy 75%,tak go ciągnę do 2800obr.puszczam gaz i słyszę takie pffff.i w tym momencie traci moc na jakieś 30 sec.i potem wraca do normy.Czasem jak cisnę cały czas to też są takie momenty że traci moc i po chwili moc wraca i tak się dzieje dużo częściej jak są upały .
Proszę o jakieś w miarę szybkie spostrzeżenia bo jutro wyjeżdżam w trasę i tak myślałem o wymianie czujnika ciśnienia tym pod lampą ,ale nie wiem czy nie wyrzucę pieniędzy w błoto.A może to coś z turbiną nie tak?


Znaleziono 1 błąd:
00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym
08-10 - Granica regulacji przekroczona - Sporadyczny

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5d ... 27865.html

_________________
Audi a6 2.5 tdi 180ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2011 13:03:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
turbosprężarka do regeneracji/naprawy/wymiany.
silne przeładowanie [niesprawne VTG] powoduje notlauf.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2011 13:11:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2009 22:29:45
Posty: 14
Lokalizacja: Zielonka
czy czyszczenie zapieczonych sztang może załatwić sprawe?

_________________
Audi a6 2.5 tdi 180ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2011 13:35:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
sztanga jest jedna - ona nie ulega zapieczeniu.
czyści się mechanizm kierownic.

odpowiadają na pytanie - jeżeli nie ma dużego luzu poprzecznego i wzdłużnego, to tak. choć zazwyczaj luz akurat wówczas się zaczyna pojawiać. wszystko zależy jak długo samochód był eksploatowany w tym stanie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2011 14:03:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2009 22:29:45
Posty: 14
Lokalizacja: Zielonka
Racja racja .Miałem na uwadze kierownice a nie sztangę.(przejęzyczenie).
ok. 5000km. tak jeżdżę,luzu nie ma.
Acha dodam jeszcze że raz na jakiś czas zwłaszcza po krótkim postoju w sklepie spadkowi mocy towarzyszą drgania tak jakby nie chodził na wszystkich cylindrach,kiedyś się zatrzymałem zrobiłem neutral i czułem jak silnik jakby na wszystkich nie chodził.
czy to też może być przy okazji przeładowania turbiny??

_________________
Audi a6 2.5 tdi 180ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2011 22:38:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2009 22:29:45
Posty: 14
Lokalizacja: Zielonka
??

_________________
Audi a6 2.5 tdi 180ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2011 21:10:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2009 22:29:45
Posty: 14
Lokalizacja: Zielonka
Witam po dłuższej przerwie.
Znalazłem wreszcie czas i zabrałem się za turbinkę .
Zdemontowałem ,umyłem,wyczyściłem,zamontowałem no i rewelacja.Auto nigdy tak nie jeżdziło ,idzie jak rakieta brak ciągłych spadków mocy,,brak błędów w komputerze,ale....
Do szczęścia brakuje małego drobiazgu o którym pisałem w ostanim poście.Mianowicie za każdym razem gdy postawię auto na 10-15 min. np.pod sklepem i potem wsiadam i ruszam .Jeśli pojadę normalnie w miarę delikatnie to jest wszystko ok.Natomiast jak dam mu mocniej po garach następuje drganie i spadek mocy silnika tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach.Odpuszczam gaz i po chwili wszystko wraca do normy i potem mogę już mu dawać w palnik ile się da i ta usterka nie występuje.Dodam jeszcze że zdarza się to również po dłuższej delikatnej powolnej ze stałą prędkością jeżdzie np. w korku.Po czym wyjazd z korka i znowu te drgania.Nie wiem czy mam zrobić znowu logi i czy mam je zrobić w normalnych warunkach czy wyłapać moment tych drgań.A może nie ma sensu ,może ktoś ma jakieś pomysły .tak niewiele mi brakuje aby auto jeżdziło idealnie.Proszę o jakiekolwiek pomysły na znalezienie problemu.

_________________
Audi a6 2.5 tdi 180ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2011 07:34:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
adax2 napisał(a):
Po czym wyjazd z korka i znowu te drgania.Nie wiem czy mam zrobić znowu logi i czy mam je zrobić w normalnych warunkach czy wyłapać moment tych drgań.A może nie ma sensu ,może ktoś ma jakieś pomysły

obstawiam, ze te drgania to przeladowanie - czyli moja wrozka mowi, ze to T/sterowanie T ciagle kuleje
Najlepiej postaraj sie wylapac logiem 011D...
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: