.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 16:34:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AAT '97 AVANT] rozrząd po ilu tys km?
PostNapisane: 25.sty.2011 15:56:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Może i głupie pytanko...ale kiedy wymienić rozrząd?(oczywiście po kupnie od razu zmieniony, teraz zbliża się 50-ka).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 16:08:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2006 10:17:35
Posty: 116
wszystko zalezy jakiej firmy pasek i ile fabryka mu daje .ale 50k tojuz moze byc czas na wymiane.i tak co 50tys km zmieniac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 17:04:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
Zależy na jakich częściach robiłeś. Ja zmieniam co 60tys.km.

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 20:05:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Co 60 tyś km na markowych częściach.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 20:28:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
Ja co 60tys w AEL, jak na razie 2 razy zmieniłem, ostatnia zmiana niedawno wyszła chyba dokładnie po 65tys

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 20:30:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
dokladnie co 60 tys wystarczy.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 20:57:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Hmmm przecież tu jest automatyczny napinacz ja słyszałem że co 120 tkm ( ;) )? Rolki INA, pompa INA, pasek ? Chyba CONTITECH.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 21:24:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
120 tyś wytrzymuje nowy pasek w nowym silniku.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 23:00:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
To jeszcze tylko dopowiem, że przy ostatniej zmianie (w grudniu) po tych 65tys, pasek rozrządu był dość brzydki, tzn. miał chyba 2-3 takie małe pęknięcia (pasek Contitech) cieżko stwierdzić czy mogły by spowodować zerwanie paska w jakimś momencie, ale wygladały nie ciekawie. Łożyska i rolki pracowały jeszcze ładnie, ale na napinaczu wiadać było taki rdzawy nalot przy osi, także coś tam zaczynało sie juz sypać, jakas powierzchnia sie wycierała i stąd ten rdzawy nalot.

Także nie ma sie co zastanawiać, wymiana co 60tys i tyle.

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 23:05:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
No ciekawe ile faktycznie czasu zostaje po takiej wymianie przy 60kkm. Brat teraz wymienił w 1Z-cie przy 100kkm i nie było widać po częściach nic strasznego, choć zdawał sobie sprawę, że igra z ogniem :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 14:14:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Ja wymieniałem po 50 tys. ale robię niewielkie przebiegi i u mnie 50tys to 4-5 lat - pasek już był mocno zniszczony, pozostałe wieloklinowe to już tragedia, pompa już ciekła - rolki, pompa i pasek były konkretnych firm.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 17:31:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
niestety jakosc zamiennikow jest coraz gorsza, mielismy przypadek zerwania paska na pompie w 2,5 TDI po 50 kkm i 1 roku uzytkowania, pasek byl markowy na literke B ;)
fakt ze firma bardzo ladnie przyjela reklamacje, wraz ze zwrotem kosztów naprawy w niemczech :)
Rozrzad oplaca sie kupic w aso, bo wychodzi niewiele drozej a mozesz sobie te 90 kkm na nim machnac ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 17:47:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
ale robociznę też, czy same części, bo jak z robotą to chyba gwarancja jest?

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 17:51:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Przy czesciach zakupionych w Aso , i montazu w nie autoryzowanym warsztacie rowniez obowiazuje na nie gwarancja , wlacznie z gwarancyjna naprawa juz w ASO :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 17:57:03 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Chmm nigdy bym nie pomyślał.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 17:58:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Podstawa jest jednak FV sprzedazy czesci - wystawiona na warsztat ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 17:59:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
a widzisz, czyli jest haczyk :>

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 00:22:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bosch i rulville .... 60 kkm w naszych warunkach.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 10:17:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
2.5 tdi ze zwyklym napinaczem paska 60 000 km
2.5 tdi z pol automatycznym napinaczem 120 000 km

jesli wszystko jest dobrze zrobione nie ma mozliwosci zeby sie zerwalo, a przyczyn do zerwania paska jest tyle ile jest bledow jego montazu i nie zdaza sie zeby odpowiedzialne byly za to czesci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 12:05:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
No i właśnie o to mi chodziło, bo system napinania jest przecież taki sam jak w V6 2,5 tdi? A czemu nazwałeś półautomatyczny? Sprężyna przecież "ciśnie" cały czas w napinaczu? Ktoś przy V6 2,5TDI napisał że w fabrycznie nowym aucie wymienia się po 120tkm, a potem już co 90tkm?
Lotus napisał(a):
jesli wszystko jest dobrze zrobione nie ma mozliwosci zeby sie zerwalo

dobrze, znaczy zgodnie z instrukcją, tzn. napinamy w jedną stronę(nie cofamy, tylko jak coś poszło nie tak, cofamy i zaczynamy od początku), obrót wałem sprawdzamy czy znacznik w napinaczu pokrywa się z odpowiednim punktem itp. Czy o to chodzi? Lotus czekać do 120, 90 czy 60tkm byś mi radził, AAT 1997 napinacz z okienkiem(sprężyną) INA? Czy może zajrzeć na napinacz w jakim miejscu jest znacznik (czy mieści się w okienku, bo to chyba jest wyznacznik czy napinacz jest jeszcze w stanie kasować luz paska?).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: