.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 09:26:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 22:53:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Lotus napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Lotus napisał(a):
W takim razie musisz sie zaczc modlic o zerwanie paska u Piotra i Ando albowiem oni to posiadaja Lotusowa gwarancje na 120 000 km..


Poza tym zadne z twoich aut nie kwalifikuje sie do przebiegu 120 000 km na rozrzadzie tylko max 90 000 .. Ten post dotyczy innego auta niz posiadasz co oznacza ze piszesz lekko nie na temat :)

Wprowadzasz kolegow w blad wiec daj spokoj soli Skandynawii i bo nijak sie ma to do rzeczywistosci , a co gorsza mam wrazenie ze starasz sie podwazyc kazda moja wypowiedz i zastanawiam sie czemu...

Mamy 700 aut z rodziny VAG w ciaglej obsludze utzrzymania sprawnosci technicznej w ktorych spora czesc mialamrobione rozrzady przynajmniej dwa
razy. Jeszcze sie zaden nie zerwal i nie zerwie.


Czemu wiec drogi Bascecioerze zakladasz ze to ty masz racje skor twoje doswiadczenia opieraja sie na trzech twoich autach , a moje na kilkuset nie moich aut :)

Umiejętność czytania jest Ci tak samo obca jak skromność. Do tego zaprzyjaźnij się ze swypem, lub zmień telefon na taki z qwerty bo walisz orty jak 4 latek.
Tyle uprzejmości.
Nie pisałem do Ciebie, ale staram się uświadomić ludowi aby brali pod uwagę jakość zamienników.
To ze VAG twierdzi że interwał wymiany paska zębatego wynosi 120 kkm dotyczy części oryginalnych nie oznacza że na zamienniku przelatasz tyle samo. Ilu się na tym przejechało tyle opowieści w necie.
Prowokujesz, ale marny z Ciebie prowokator. Podobnie nieudolnie szukasz klientów na forum.
To napisałem Ja, wiejski mechanizator z SGSa bez użycia swype.



Nie mam zamiaru byc skromny po to zeby ukrywac fakty , wszak lepiej byc nieskromnym i glosic prawde nizeli udawac ze sie wie gdy pojecia sie nie ma...

Bledy glownie robie bo pisze z IPada , to taki komputer z jabluszkiem , ma dotykowa klawiature i czasem wskakuja bledy.

Apropos byków w piśmie ... jest takie stare powiedzenie o złej baletnicy ... :)
Poza tym miej klasę i nie siej autoreklamy ... użytkownicy się skarżą. :(
Ostrzegam jako mod, że za to grozi ostrzeżenie.
Poczytaj też o megalomanii ...

Temat technicznie chyba wyczerpany.

Pozdrowienia od wiejskiego mechanizatora (chyba walnę sobie w podpisie :) )

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 23:00:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Mylisz megalomanię z nonkonformizmem , to dwie rożne sprawy. Gdy pojmiesz różnicę nabierzesz dystansu do Lotusa :)

Technicznie temat wyczerpany , dobrze zrobiony rozrząd AAT , AEL 120 000 km

:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 23:11:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Lotus napisał(a):
Mylisz megalomanię z nonkonformizmem , to dwie rożne sprawy. Gdy pojmiesz różnicę nabierzesz dystansu do Lotusa :)

Technicznie temat wyczerpany , dobrze zrobiony rozrząd AAT , AEL 120 000 km

:)

Oprócz megalomanii mamy do czynienia z dewiacją ... bywa.
Mój dystans w stosunku do choroby zwanej lotuwisizmem jest wystarczający. :)
Co co techniki - 120 kkm tak - na pierwszym montażu, później - zbędne ryzyko.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 23:25:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Ale przynajmniej spuszczsz z tonu to juz dobry znak :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 23:30:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lip.2008 08:39:19
Posty: 92
Lokalizacja: Żarki
Lotus napisał(a):
byc moze oglosze na forum gratisowy montaz rorzadu 2.5 tdi R5 z gwarancja na 120 000 ale musze sie jeszcze zastanowic nad forma. :)


Gdzie dwóch się bije tam trzeci.... Piszę się na darmową wymianę rozrządu :peace:

Pozdrawiam obu Dżentelmenów :d

_________________
Audi C4 A6 2.5TDI @ AEL

http://img148.imageshack.us/my.php?image=lewyprzod2vg9.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 23:34:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
No wlasnie tak sie zastanawiam , czy nie wylonic kandydata droga losowania gdyz inni chetni mogli by sie poczuc pokrzywdzeni. Musimy sie nad tym zastanowic. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 00:00:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dobra, dość bicia piany, spróbujemy wojny na prasówkę.
Pogrzebałem nieco na dysku/ w necie i oto co mamy (przypominam że dyskusja toczy się w temacie AAT, czyli motoru który zakończył żywot w 1997 roku):

Biuletyn Gates`a z zaleceniami dotyczącymi grupy VAG:
http://gatesrubber.com/europe/file_disp ... ervals.pdf
Szczególnie polecam fragment o zanieszczyszczeniach (4 akapit).

Dalej ...

http://www.motofocus.pl/artdodatki/1204 ... ec9049.pdf

To maksymalne przebiegi na paskach Gates`a dla aut grupy VW.
Dla AAT i AEL`a to 120 tys km w warunkach , które wykluczają to co zawiera artykuł piętro wyżej.

Teraz proste pytanie: - ryzykujemy w imię portfela klienta, przy watpliwej wartości gwarancji którą warsztat tak czy siak podważy, czy uwzględniamy syf i brud na naszych drogach i decydujemy się na wcześniejszą wymianę , zgodnie z zaleceniem producenta komponentu.

Kolejna sprawa, jeśli już upierasz się przy tym iż dajesz gwarancję na 120 kkm. Dasz ją właścicielowi taksówki, cegielni, żwirowni, cementowni, czy takiemu jak ja , który przemieszczając się z wiejskiego garażu na wieś w tumanach kurzu musi pokonać 3 km z wiejskiej drogi do asfaltu ?
Czy gwarancja dotyczy aut o podniesionej mocy, czy agresywnie jeżdzącego Basketa w zimową noc w tumanach śnieżnej kurzawy ?

Co zrobisz gdy pęknie w (teoretyzując) moim AAT/AEL`u pasek przed upływem założonego okresu z powodu dużego zanieczyszczenia , czego uparcie od początku dyskusji się trzymam ?

Zaraz wykopę to samo dla Contitecha czy Boscha, tego akurat nie mam u siebie jako wiejski amator miejskiego tuningu ...

Hop.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 03:08:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
pewnie ze mozna to oglosic ta gwarancje na 120kkm ,czy na oryginale... czy na zamienniku,tez bez problemu, w koncu jest OC , nawet jak wyszosc nad wyzosci nad wszystkimi zawioda :d Ewentualnie bedzie gorsza partia wybranej czesci, ale co tam , skoro mamy umiejetnosci , wiedze i dar przekonywania wieksze niz PAN Najwyzszy , to nas osobiscie nie dotyczy :P.

Panie Lotus upusc Pan troche powietrza, bo zaraz Pan pekniesz jak balonik :d
Uwierz ze sa na tym forum ludzie ktorzy widzieli wiecej niz 3 samochody , jest tu tez sporo profi warsztatow, mechanikow, i wszelkiej masci szpecow, ktorzy niejednokrotnie sa mocniejsi od Pana w kazdej dziedzinie.
Proponuje kubeł zimnej wody !

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 08:29:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
No nie nie wiem co mam wam odpisac doprawdy , mam wrażenie ze prowadze spor z jakims lobby serwisowym które nie zamierza uznać innych warunków niż dotychczasowo przyjęte.

Na zdrowa logike rzecz biorac normalny statystyczny posiadacz C4 AEL cieszy sie lub przynajmniej powinien cieszyć się z faktu ze coś działa dłużej i to coś rzadziej trzeba zmieniać a co za tym idzie rzadziej wydawać pieniądze.

Czy ja musze was przekonywać do tego ze ja mam racje , no nie muszę ale przynajmniej dyktuje nowy obraz świata motoryzacyjnego widziany moimi oczami , świadomości klienta co do wymogów czy odpowiedzialności serwisu za jego działania i prace. Warto wiec zwrócić uwagę że nie ułatwiam sobie tym życia , a nawet mocno utrudniam bo są tacy którzy będą czekać tylko na bledy Lotusa.

Czy ja szukam taniej reklamy , wedlug logiki Basceciora tak. W rzeczywistosci jest sporo inaczej. Myślę ze wykazując odrobinę szacunku dla mnie bierzecie pod uwagę ze robienie reklamy wyglądało by trochę inaczej i są inne LEPSZE sposoby zeby was ocyganić. Myślę ze tak jak w poprzednim poście kolega napisał , jest tu sporo fachowców" na tym forum. Jestem przekonany ze tak jest tyko niech te osoby się ujawnią bez hipokryzji.

Niczego nie ukrywam , staram się nie być zakłamany i wykładam kawę na ławę od samego początku i jak powiedziałem wcześniej staram się wyznaczyć nowe standardy w tej dziedzinie a jak wiemy wyznaczanie czegokolwiek nawet lepszego bywa trudne i wymaga drogi krętej. Mimo to fajnie ze są te nasze posty , czy moje czy wasze które coś wnoszą , które wywołują dyskusje czasem burzliwa nawet , bo za niedługi czas będziemy się z tego śmiać i będziemy zastanawiać się dlaczego poprawienie standardów wymaga czasem takiego zamieszania.

Jesli chodzi o AAT AEL to większość z was wie ze przygotowałem dość obszerny opis wymiany tego paska i przy spełnieniu warunków te 120 tys przejeżdża bez względu czy pracuje w cegielni czy na budowie. Nam się nic nie urywa i nie urywało mimo ze jeździ po tych samych drogach. Ogólnie mówiąc logika jakas tam podpowiadać powinna ze skoro pojawia się na forum jakiś tam Lotus i wyglasza swoje prawdy które maja być korzystne dla klienta to automatycznie nie są korzystne dla niego samego.

W takim razie kto sprzeciwia sie lepszemu rozwiazaniu warsztaty czy uzytkownicy ?


Poza tym dla jasności nie napisałem nigdzie i nikomu ze ma postępować tak jak proponuje bo ja tylko przedstawiam techniczne możliwości. Jest na tym forum dokumentacja techniczna do tego silnika , jest też mój punkt widzenia ale to czy ktoś z tego skorzysta to jest 100 % jego decyzja. Zmiany moze robic co ile tylko chce.

Swoją drogą boję się myśleć bo nie wiem czy moi przeciwnicy są gotowi na nowa generację rozrządów TDI w których po 2006 roku paski starczaja na 180 000 km , tak jest w kazdym TDI PD i TDI CR :)

Hard Core Panowie bo moja niby reklama spowoduje ze za chwilę nie bedzie trzeba wcale jeździć do serwisu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: