.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 12:43:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pompa cd
PostNapisane: 27.mar.2011 21:33:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2010 23:18:04
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Z tego co wiem numer musi być ten sam. W a6 jest taka sama pompa ale komunikacji z ecu jest po CAN a nie k-line.
Sczytałeś błędy z bloku 018, 021. Pomierzyłeś rezystancje? Nic więcej nie wiadomo niż w pierwszym poście.

_________________
A kiedyś miałem Japończyka, eeech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2011 12:25:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2009 14:37:17
Posty: 9
Dobrze a ja z innej beczki:

Jak mogę sprawdzić czy żywotność mojej pompy dobiega końca?

Na zimno dlugo kreci i jak zapali to leci bialego dymku troszeczke.
Na cieplym nie mam problemow.

Zrobić logi Vagiem czy vag com?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.cze.2011 18:08:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2006 17:06:32
Posty: 7
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Witam, konrad_1977 czy udało Ci się rozwiązać problem?
Mam identyczne objawy w swojej Audi. Na plaka odpala i później mogę jeździć cały dzień ale rano znowu jest problem z odpaleniem. Auto jest u Mechanika, który stwierdził, że to przez pompę. Dokładnie 14 miesięcy temu pompa została zregenerowana i miała 12 m-cy gwarancji. Już dzwoniłem do serwisu i niestety nie przyjmą do naprawy gwarancyjnej ale po oględzinach mogą ponownie ją zregenerować, oczywiście odpłatnie. Pompa wytrzymała 15 tys km.
Jak mam znowu regenerować i przejechać kolejne 15 tys to już wolę kupić nową co już pewnie bym zrobił ale nie daje mi spokoju fakt, że jak odpalę auto to później normalnie jeździ.
Błędów nie ma.
Układ został odpowietrzony.

Macie jakieś pomysły? Co jeszcze byście sprawdzili?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2011 07:30:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2009 10:55:03
Posty: 7
Lokalizacja: Wołomin
Witam, mam problem z audi a6 2002r. 2.5 tdi, zgasł i nie odpala. Błąd odczytany:

01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
16-00 - Signal Outside Specifications

Sterownik naprawiony, padł tranzystor który został wymieniony( miał upaloną nóżkę). Sterownik zamontowałem , podlaczylem pod vaga i odczytalem 3 bledy ktorych skasowac nie da sie:


3 Faults Found:
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
03-00 - No Signal
01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -

W czym może być problem??? Dlaczego błąd immo wyskakuje ?

czytalem na elektrodzie ktos pisal o slabym AKU, tutaj jest slaby trzeba przyznac bo krecony byl sporo razy, ale czy to moze miec wplyw na nie dajace skasowac sie bledy ..?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2011 10:54:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
Goffer3 napisał(a):
Witam, konrad_1977 czy udało Ci się rozwiązać problem?
Mam identyczne objawy w swojej Audi. Na plaka odpala i później mogę jeździć cały dzień ale rano znowu jest problem z odpaleniem. Auto jest u Mechanika, który stwierdził, że to przez pompę. Dokładnie 14 miesięcy temu pompa została zregenerowana i miała 12 m-cy gwarancji. Już dzwoniłem do serwisu i niestety nie przyjmą do naprawy gwarancyjnej ale po oględzinach mogą ponownie ją zregenerować, oczywiście odpłatnie. Pompa wytrzymała 15 tys km.
Jak mam znowu regenerować i przejechać kolejne 15 tys to już wolę kupić nową co już pewnie bym zrobił ale nie daje mi spokoju fakt, że jak odpalę auto to później normalnie jeździ.
Błędów nie ma.
Układ został odpowietrzony.

Macie jakieś pomysły? Co jeszcze byście sprawdzili?


Sprawdź czy kąt wtrysku jest ustawiony prawidłowo. Przy przesuniętym kącie takie objawy wystepują - na ciepłym odpala a na zimnym nie.

Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2011 13:52:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Goffer3 napisał(a):
Witam, konrad_1977 czy udało Ci się rozwiązać problem?
Mam identyczne objawy w swojej Audi. Na plaka odpala i później mogę jeździć cały dzień ale rano znowu jest problem z odpaleniem. Auto jest u Mechanika, który stwierdził, że to przez pompę. Dokładnie 14 miesięcy temu pompa została zregenerowana i miała 12 m-cy gwarancji. Już dzwoniłem do serwisu i niestety nie przyjmą do naprawy gwarancyjnej ale po oględzinach mogą ponownie ją zregenerować, oczywiście odpłatnie. Pompa wytrzymała 15 tys km.
Jak mam znowu regenerować i przejechać kolejne 15 tys to już wolę kupić nową co już pewnie bym zrobił ale nie daje mi spokoju fakt, że jak odpalę auto to później normalnie jeździ.
Błędów nie ma.
Układ został odpowietrzony.

Macie jakieś pomysły? Co jeszcze byście sprawdzili?


Kolego, ta pompa reg. co wytrzymala 15tkm to byla kupiona, czy oddawales swoja...? Tak piszac powaznie to zrobili kaszane, lub regeneruja bez stolu pobierczego i kalibracji na to wychodzi. Co sie w glowie nie mieści.
Nie kupuj nowej, tylko daj swoja do bosha, ktory ma stol pobierczy... a nie do baranów, bo tylko tak ich mozna nazwac.
Jak by byla zregenerowana jak nalezy zapewniam Cie nie padla by Ci nawet po 100tkm.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: