.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.maja.2024 20:34:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ( A4 1.9 tdi AWX )Slychac Lozysko klimy albo turbiny
PostNapisane: 16.lis.2010 20:48:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2010 20:42:09
Posty: 3
Witam..
Szukam pomocy... Mam audi a4 1.tdi awx 2002 r. Otóż od jakiegos czasu slysze jakis dzwiek (Lozysko) ale nie wiem czy to turbina czy moze klima Dzieje sie to w momencie przygazowania no i w momencie spadku obrotow i w czasie jazdy tez na nizszych obrotach. Po 2000 obrotow tak jak by szum zniknął Prosze o rade czy jest to lozysko turbiny czy tez od klimy lub altenatora a moze napinacz??? P>S turbina ciagnie normalnie Dziekuje Jest po wymianie rozrzadu (komplet) paskow oleju filtrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ( A4 1.9 tdi AWX )Slychac Lozysko klimy albo turbiny
PostNapisane: 17.lis.2010 13:48:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
junior1982 napisał(a):
Witam..
Szukam pomocy... Mam audi a4 1.tdi awx 2002 r. Otóż od jakiegos czasu slysze jakis dzwiek (Lozysko) ale nie wiem czy to turbina czy moze klima Dzieje sie to w momencie przygazowania no i w momencie spadku obrotow i w czasie jazdy tez na nizszych obrotach. Po 2000 obrotow tak jak by szum zniknął Prosze o rade czy jest to lozysko turbiny czy tez od klimy lub altenatora a moze napinacz??? P>S turbina ciagnie normalnie Dziekuje Jest po wymianie rozrzadu (komplet) paskow oleju filtrow


a komplecik logow jestes w stanie wykonac?
Motor mial jaakies modyfikacje sterownika ECU?
narazie sprawdz czy masz sucha rure dolotu i filtr powietrza...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 20:38:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2010 20:42:09
Posty: 3
Wazystko jest suche filtry wymienione tydzien temu bo tez myslalem ze to jest to a co do logow niestety nie mam dostepu :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 20:39:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2010 20:42:09
Posty: 3
p.s ze sterownikiem tez nie bylo nic kombinowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2011 10:21:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2011 10:20:00
Posty: 16
Witam. Udało się rozwiązać ten problem, bo mam ten sam objaw, więc chętnie się dowiem co to może być.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2011 18:30:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2011 17:58:48
Posty: 8
Poproś kogoś żeby Ci pomógł dodawał gazu a Ty nasłuchuj odgłosów turbo masz po prawej a wszystkie rolki centralnie z przodu to da sie coś wykluczyć. Jak Ci sie chce to ściągni pasek wielorowkowy i zobacz która rolka (rzegocze ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2011 19:03:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2011 10:20:00
Posty: 16
ok, postaram się to obsłuchać, ale jak by ktoś się spotkał z podobnym problemem i udało się to zdjagnozować to proszę o info co to było. To na pewno pomoże mnie i innym w diagnozowaniu, będzie wiadomo gdzie ewentualnie szukać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2011 19:08:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
Może wirnik w turbinie ma luz poprzeczny i wpada w drgania na niskich obrotach ? Przy wyższych obrotach siły bezwładności działają i się nie tłucze ?

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2011 19:12:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2011 10:20:00
Posty: 16
To nie to że się tłucze, to szum jakby z łożyska przy wzroście obrotów i przy puszczenia gazu gdy obroty spadają. Coś w rodzaju jakby suchego łożyska, nie naoliwionego. Przy wyższych obrotach albo zanika, albo po prostu go nie słuchać bo silnik zagłusza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2011 18:04:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Zdejmij rure dolotową do T "wsadz palec" i sprawdz to o czym napisal Labiss

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2011 18:29:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2011 10:20:00
Posty: 16
Dziękuję za odpowiedzi, jednak jestem totalnym laikiem i nie znam się na tym, więc proszę o wyjaśnienie co mam sprawdzić tym "paluchem" wkładanym do dolotu powietrza do Turbo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2011 18:55:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Sprzęgło alternatora :)

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2011 19:13:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Pawlak http://www.youtube.com/watch?v=kqNyY2AFAho 1:18 sek. :): napisz skad jestes moze tu ktos blisko mieszka obok Ciebie to Ci podepnie komputer.

btw Rafal ukradli????? :| Wspolczucia....

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2011 19:20:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2011 10:20:00
Posty: 16
Kraków, blisko Ruczaju. Czyli co komputerem idzie to wybadać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2011 19:36:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
pawlak81 napisał(a):
Kraków, blisko Ruczaju. Czyli co komputerem idzie to wybadać?


Wybadac docelowo moze az tak nie, ale mozna wykluczyc np. czy to turbo (badanie ciscienia doladowania). Jesli slyszysz po puszczeniu gazu przy zmianie biegu takie "szuszuszuuuu" ;) Prawdopodobnie wirnik w T ma luzy, dlatego palcem mozesz wybadac lekko ruszajac gra dol, boki i wzdloz osi czy sa jakies luzy (jesli jestes w stanie zdajac rure, ktora idzie od filtra powietrza do T). Lecz zalezy jaki masz kod silika i dojscie... jezeli nie ma nawet mikro luzu, trzeba badac dalej.
A co do pomocy w okolicach Krakowa chyba szybciej znajdziesz na klubie A6.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2011 11:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2011 10:49:09
Posty: 83
Mam podobne objawy ale na razie nie ruszam choc przebieg 300 000 kusi się o serwis turbo...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: