.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 01:28:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a4 110 KM 1.9 TDI ] prośba o sprawdzenie logów
PostNapisane: 08.mar.2011 20:55:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2011 17:38:27
Posty: 10
Witam ,
Jestem posiadaczem Audi A4 1.9 TDI 96r ,ostatnio była uszczelniana pompa paliwa ,auto po naprawie wyraźnie ma mniejszą moc.
Proszę o sprawdzenie i komentarz logów.


http://postimage.org/image/360dthnt0/

http://postimage.org/image/3605jsxc4/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 21:45:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Logi źle wykonane , pedał gazu nie zawsze był w podłodze.
Na 011 widać mocno przeładowującą turbinę, stąd notlaufy i spadek mocy.
Być może mechanik urwał podciśnienie do bączka turbinki.
Zrób jeszcze loga z 008 statycznie, zobaczymy czy mechanik dobrze ustawił gramaturę.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 22:12:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2011 17:38:27
Posty: 10
Dziękuję za odpowiedź,
Jutro wykonam ponownie logi.
Czy z tych logów co podałem można określić w jakiej kondycji jest turbina?
Auto ma przejechane 310000 km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 06:53:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Najpierw poproszę komplet poprawnie wykonanych logów.
W temacie meszruma wszystko opisano co i jak.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 19:22:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2011 17:38:27
Posty: 10
Witam ponownie,
Dziś zrobiłem nowe logi,proszę o ocenę.
Z góry serdecznie dziękuję

Logi statyczne:

http://postimage.org/image/10f82tcas/

http://postimage.org/image/10fd1fds4/

http://postimage.org/image/10fgci2ro/

Logi Basic settings:

http://postimage.org/image/10ggqbpms/

http://postimage.org/image/10gqnjslg/

http://postimage.org/image/10gx9p6kk/

Logi Dynamiczne:

http://postimage.org/image/10h76x9j8/

http://postimage.org/image/10smzqohw/

http://postimage.org/image/10sona0zo/

http://postimage.org/image/10swwyrgk/

http://postimage.org/image/10tiey9vo/

http://postimage.org/image/10tndkbd0/

Zczytany błąd:
http://postimage.org/image/10ukgb98k/[/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2011 22:28:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Czeka Cie troche pracy przy tym aucie.

1. Termostat jest szrotem.
2. VTG jest totalnie zawalone sadzą polecam ten temat:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=88710
3. Zapłon nalezy skorygowac - przyspieszyc.

Reszta OK.
Tyle ode mnie.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2011 09:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 12:29:47
Posty: 8
Witam
Jak kolega pisze:
1. kąt statyczny do ustawienia. 000bs poz 2 musi byc okolice 50-jest ok 22. Pompiarz uszczelniając pompę wyciągał ją?Jeśli tak to źle ustawił kąt-reklamacja(chociaż i tak będzie Ci wmawiał że wszystko zrobił IDELANIE)
2. termostat do wymiany
3. geometria w turbinie się zacina ale jeszcze nie stoi całkiem!Mi się udało jeszcze taką rozruszać i zaczęło działać! Ale jest z tym trochę grzebania
4. przepływka kuleje!To będzie powodowało zmniejszenie mocy bo dawka jest cięta. W afn-ie wyczyściłem i pomogło,ale w ahu po czyszczeniu umarła:( Także musisz pomyśleć. Póki co przepływkę zostaw na koniec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [A4 1.9 TDI] logi po czyszczeniu przepływki
PostNapisane: 11.mar.2011 19:47:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2011 17:38:27
Posty: 10
Czy złe ustawienie kąta początku wtrysku wpływa na moc auta?
Wyczyściłem przepływkę,zamieszczam logi wykonane po czyszczeniu.
Możecie powiedzieć czy te czyszczenie coś pomogło?

basic settings:
Log (0 - 003)

Log (2 - n/a)

dynamiczne:
Log (1 - 003,004,011)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2011 20:42:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Nie logujemy 3 grup na raz , za wolny odczyt.

Przepływomierz oceniamy w grupie 008 pod obciążeniem.

W twoim przypadku mocy nie zwiększy ale auto będzie lepiej reagować na pedał gazu.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2011 20:48:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 12:29:47
Posty: 8
Mam dla Ciebie dobrą wiadomość! W logu 011dyn turbina pracuje IDEALNIE!!!Jeśli chodzi o przepływkę to brakuje najważniejszego logu 008dyn. Pamiętaj że robiąc logi,robisz je na 3 i 4 biegu od ok 1500obr/min-4500obr/min z max wciśnietym gazem,bez poszczania ani na ułamek sekundy! Źle ustawiony kąt-opóźniony u Ciebie-powoduje spadek mocy jak najbardziej!
Przepływka według mnie kuleje,ale jeszcze pochodzi,ewentualnie można soft zmodyfikować pod nią


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2011 21:19:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Widac wyraznie ze turbo nie pracuje idealnie.
Dla usera bigu888 pracuje idealnie ale tylko dlatego, ze chce Ci program machnąc - jak sam pisze - w normalnej cenie.
Widac wyraznie ze pod przykrywką pomocy kolega chce pozyskac klienta.


Wykonaj porzadnie logi dynamiczne:

011 - trzy proby
010 - jedną
008 - jedną
w kolejnosci tak jak napisałem, kazdą grupe/probe zaloguj oddzielnie i wstaw na forum ladnie opisujac ktora proba jest ktora.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2011 21:26:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 12:29:47
Posty: 8
Powiedz mi kolego przemik gdzie w logu 011 zauważasz objaw nieprawidlowej pracy poza jednym skokiem ciśnienia?? Nie zamierzam zyskać klienta-mam ich pod dostatkiem,gdyż biorę za chip do afn z hamowaniem połowe ceny w firmach ciptjuningowych wgrywające częstokrotnie wszystkim jeden soft.
Nie wiem skąd u Ciebie taka złośliwość w piątkowy wieczór kolego, ja chce pomóc.
Oczywiście, zrób logi jak kolega mówi i będziemy mieli pewność. Niemniej kąt wtrysku trzeba poprawić,a przepływka mierzy za nisko Czy to bosch?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2011 21:27:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2011 17:38:27
Posty: 10
Dziękuję za ocenę,
Próby dynamiczne zamieszczę jutro .

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2011 22:40:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
bigu888 napisał(a):
Powiedz mi kolego przemik gdzie w logu 011 zauważasz objaw nieprawidlowej pracy poza jednym skokiem ciśnienia


Jak "czipsy" robisz tak jak rozumiesz logi... to nie chcialbym zeby moje ECU dostalo sie w Twoje ręce. :)

Pozdrawiam serdecznie i EOT

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2011 22:59:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 12:29:47
Posty: 8
Czyżby brak argumentów?? Zadałem konkretne pytanie!
Widzę że w jednym momencie ciśnienie idzie ostro w góre-tu jest zacięcie kierownic-oczywiste,po czym przechodzą przez ten punkt i dalej reguluje już w miarę poprawnie. Wiadomo że po przycięciu ciśnienie spada poniżej zadanego i potrzebny jest moment na wyrównanie. Oczywiście jeden log to nie wyrok.

Klienci są zadowoleni,a uwierz że poprawiałem już "programy mistrzów".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2011 23:17:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
bigu888 napisał(a):
Widzę że w jednym momencie ciśnienie idzie ostro w góre-tu jest zacięcie kierownic-oczywiste,po czym przechodzą przez ten punkt i dalej reguluje już w miarę poprawnie.


doprawdy :)

a kilka pięter wyzej napisałes ze

bigu888 napisał(a):
Mam dla Ciebie dobrą wiadomość! W logu 011dyn turbina pracuje IDEALNIE!!!


To jak w koncu jest ?? IDEALNIE!!! czy w "miare poprawnie". :)
Pozostawiam do oceny czytajacym.
A tak na marginesie... nazywasz siebie cziptjunerem, a wyrokujesz z tak niedokladnie wykonanych logów.

bigu888 napisał(a):
Klienci są zadowoleni,a uwierz że poprawiałem już "programy mistrzów".

ojej :)

Pozdrawiam serdecznie

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2011 23:34:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 12:29:47
Posty: 8
W porównaniu z tym co było w poprzednich logach można powiedzieć że w tym jest idealnie. Przypominam, że to zdaję się ty z tak "niedokladnie wykonanych logów" zawyrokowałeś: ". VTG jest totalnie zawalone sadzą" - BZDURA. Totalnie zawalone sadzą VTG nie dałoby logu z jednym lekkim przycięciem.

Wnioski wysnułem z takich logów jakie nam kolega dostarczył i jak nietrudno zauważyć, napisałem mu też jak ma je poprawnie wykonać ponownie.


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2011 01:30:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2011 17:38:27
Posty: 10
Witam Panowie,
Jednak udało mi się dzisiaj wykonać ponowne logi:),mam nadzieję ,że te są wykonane prawidłowo.
Proszę o ocenę logów.Powiedzcie koledzy czy mam oddawać turbinkę do czyszczenia,czy wystarczy tylko ustawić prawidłowo kąt wtrysku żeby autko zaczeło lepiej śmigać (dodam ,że znaczne pogorszenie wystąpiło odrazu po odbiorze auta od mechanika ,który uszczelniał pompę).Wystąpiły też następujące błędy:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to B+

00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference


Dynamiczny 1 grupa 011
Log (1 - 011)

Dynamiczny 2 grupa 011
Log (0 - 011)

Dynamiczny 3 grupa 011
Log (3 - 011)

Dynamiczny grupa 008
Log (2 - 008)

Dynamiczny grupa 010
Log (4 - 010)

Dziekuję i pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2011 09:14:22 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
Przepływomierz ok.

Ja bym na Twoim miejscu ustawił statyczny kąt wtrysku na wzorzec i ostro przegonił auto z prędkościa obrotową 3500-4000rpm.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2011 10:31:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 12:29:47
Posty: 8
100% zgadzam się z Gustavem. Przepływka jest ok, log008dyn wskazuje ze dawki nie są cięte. Geometria turbiny lub n75 trochę kuleją. Zrób jak mówi przedmówca, napewno będzie szedł duużżoo lepiej. Jeszcze wyczyściłbym n75 jako ostatni krok przed wyciąganiem turbiny.
Błędy są z powodu niedoregulowania ciśnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: