.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 14:39:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKN 2,5 TDI] Logi do oceny - slabo przyspiesza
PostNapisane: 07.kwi.2011 11:02:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2009 20:12:49
Posty: 56
Lokalizacja: wwa
Witajcie,

Zwracam sie do Was z prosba jak w temacie :)

Autem jezdze od dluzszego czasu (jakies 2 lata). Dotychczas wszystko bylo ok. Obecnie auto nie ma przyspieszenia i nie sposob przekroczyc podczas jazdy 3000 obrotow na minute.

Predkosc maksymalna to jakies 80km/h :)

Mialem podejrzenie ze to przeplywomierz, jego odlaczenie nieco poprawia sytuacje, auto lepiej przyspiesza i potrafi przekroczyc 4000 obrotow, ale poprawa w przyspieszeniu nie jest duza.

Wszelkie sugestie mile widziane :)

Ponizej zalaczam logi:

statyczne:
static-000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7db6599bb833135.html
static-001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15f5782e1210974c.html
static-003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0770411f50e2137a.html
static-004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd83d16e858ecabb.html
static-006 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0b07f585f65cf30.html
static-018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77c2b4555dcbbb65.html

statycze Basic Settings:
static-000bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d678a32b9c4d065f.html
static-003bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc2e9a34a27d45a4.html
static-004bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a98c1af37b1c4032.html
static-011bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/667a5b491f5ed801.html

dynamiczne:
dynamic-000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f31965152abaa9ab.html
dynamic-001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa6b69ae8c0015f6.html
dynamic-003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a38274d00f233e72.html
dynamic-004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44dfabfe89107e08.html
dynamic-008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7617447209d5c3e.html
dynamic-010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1cb7e5338c7acffc.html
dynamic-011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af879340a9a17292.html


pozdrawiam,
hubert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 13:43:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
bledy jakies byly? :/ masz tryb awaryjny... spowodowany. Zczytaj bledy.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 14:20:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
sprawdz dobrze szczelnosc dolotu na odcinku turbina-silnika (wszystkie obejmy podokrecaj itp)
sprawdz szczelnosc wezykow podcisnienia... (czy np nie jest luzno tam gdzie na "gruszke" nachodzi...

Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2011 22:31:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2009 20:12:49
Posty: 56
Lokalizacja: wwa
grejf napisał(a):
bledy jakies byly? :/ masz tryb awaryjny... spowodowany. Zczytaj bledy.


Ponizej zalaczam bledy. Poza uszkodzonym czujnikiem stanu oleju (stan sprawdzilem i jest ok), wyglada, ze wiecej nic nie ma.


VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 401 AE
Component: 2.5l/4VTEDC G420SG D70
Coding: 01012
Shop #: WSC 02325
WAUZZZ4BZ1N006646 AUZ7Z0Y1466002
No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 614 111
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00012
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 J
Component: A6-Klimavollautomat D64
Coding: 00063
Shop #: WSC 02325
No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 920 932 K
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D09
Coding: 00060
Shop #: WSC 43265
WAUZZZ4BZ1N006646 AUZ7Z0Y1466002
2 Faults Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to B+
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
29-10 - Short to Ground - Intermittent

Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 D
Component: Zentralverriegelung D33
Coding: 06773
Shop #: WSC 02325
No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 035 186 E
Component: Radio 0001
Coding: 00205
Shop #: WSC 02325
No fault code found.

End -------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2011 23:25:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie działa podciśnienie.
jak hamuje ten samochód?

przyczyny mogą być dosyć prozaiczne - choćby nieszczelność na przewodach - sparciała guma przewodów, nieszczelność na króćcach, etc.

generalnie naprawa to ok. 15 min. pracy.
koszty zerowe.

napisz czy wiesz jak działa układ podciśnienia, czy wiesz co to jest N75/N18/N239, czy wiesz jak przebiega układ podciśnienia, czy wiesz gdzie przebiega główny przewód zasilający układ w podciśnienie, etc.
od tego zależy rodzaj porad, które otrzymasz.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2011 07:45:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2011 18:59:45
Posty: 3
Meszrum ,a mógłbyś przybliżyć temat jak zdiagnozować problemy z podcisnieniem.

Pytałeś o hamowanie (jakby łapał powietrze)
Z rana gdy jest niska temperatura trzeba kilka razy wciskać pedał hamulca (automat) - , gdy temperatura jest wyższa problemu właściwie nie ma

Przed wymiana turbo wystepowal blad :
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Kabel zauważyłem że jest luźny przy tej drugiej gruszce obok turbo (to jest chyba agr czy egr)

Jakieś sugestie co to za bład jak rozwiązać problem z tym podcisnieniem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2011 11:29:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2009 20:12:49
Posty: 56
Lokalizacja: wwa
meszrum napisał(a):
nie działa podciśnienie.
jak hamuje ten samochód?


Hamuje dobrze, chociaz slabiej niz moje A3. Ostatni przeglad byl 9 miesiecy temu i diagnostyka nie wykazala nieprawidlowosci w hamowaniu, ale przez ten czas to pewnie wiele sie moglo zmienic :)


meszrum napisał(a):
napisz czy wiesz jak działa układ podciśnienia, czy wiesz co to jest N75/N18/N239, czy wiesz jak przebiega układ podciśnienia, czy wiesz gdzie przebiega główny przewód zasilający układ w podciśnienie, etc.
od tego zależy rodzaj porad, które otrzymasz.


Niestety moja obecna wiedza na temat tego silnika nie siega do elementow o ktorych piszesz. Mechanika nie jest mi jednak obca i chetnie sprawdze uklad podcisnienia jesli tylko udzielisz mi wskazowek :)

dziekuje i pozdrawiam,
hubert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 23:21:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zaczynasz od sprawdzenia i przedmuchania całej instalacji podciśnienia - powinno rozwiązać to problem.

1. uruchamiasz silnik;

2. podnosisz maskę i lokalizujesz miejsce na fotografii poniżej:
Obrazek

3. silnik pracuje nadal, a Ty zdejmujesz przewód z króćca zaznaczonego na fotografii poniżej, po czym przytykając palec do króćca sprawdzasz czy występuje podciśnienie - delikatne, lecz wyczuwalne zasysanie:
Obrazek

4. jeżeli występuje podciśnienie, to lokalizujesz zawory podciśnienia N18 [czarny] oraz N75 [szary]:
Obrazek

5. teraz właściwe zadanie - należy zdemontować oba zawory [nie ruszając oczywiście przewodów filtra paliwa], po czym należy je przedmuchać kompresorem [wszystkie otwory]. ponadto powinieneś sprawdzić drożność i szczelność pozostałych przewodów w całym układzie podciśnienia [schemat poniżej]. również powinieneś je przedmuchać - tak samo jak zawory.
przed zdemontowaniem zaworów zrób fotografię ich połączenia, tak byś wiedział jak je ponownie złożyć. poza tym porównaj swoje połączenie z tym ze schematu - być może [choć nie sądzę] masz źle podłączone przewody podciśnienia.
Obrazek

6. po przedmuchaniu i przeczyszczeniu zaworów oraz po sprawdzeniu przewodów powinieneś króćce zaworów N18 oraz N75 owinąć izolacją po to, by uszczelnić w ten sposób połączenie z przewodami [obstawiam, że w tym leży problem].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 12:34:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2009 20:12:49
Posty: 56
Lokalizacja: wwa
meszrum napisał(a):
zaczynasz od sprawdzenia i przedmuchania całej instalacji podciśnienia - powinno rozwiązać to problem.

1. uruchamiasz silnik;

2. podnosisz maskę i lokalizujesz miejsce na fotografii poniżej:
Obrazek

3. silnik pracuje nadal, a Ty zdejmujesz przewód z króćca zaznaczonego na fotografii poniżej, po czym przytykając palec do króćca sprawdzasz czy występuje podciśnienie - delikatne, lecz wyczuwalne zasysanie:
Obrazek


Zasysanie wystepuje, wyczuwalne.

meszrum napisał(a):
4. jeżeli występuje podciśnienie, to lokalizujesz zawory podciśnienia N18 [czarny] oraz N75 [szary]:
Obrazek


zawory zlokalizowane

meszrum napisał(a):
5. teraz właściwe zadanie - należy zdemontować oba zawory [nie ruszając oczywiście przewodów filtra paliwa], po czym należy je przedmuchać kompresorem [wszystkie otwory]. ponadto powinieneś sprawdzić drożność i szczelność pozostałych przewodów w całym układzie podciśnienia [schemat poniżej]. również powinieneś je przedmuchać - tak samo jak zawory.
przed zdemontowaniem zaworów zrób fotografię ich połączenia, tak byś wiedział jak je ponownie złożyć. poza tym porównaj swoje połączenie z tym ze schematu - być może [choć nie sądzę] masz źle podłączone przewody podciśnienia.
Obrazek


przedmuchalem wszystkie koncowki. Mam przy tym pytanie, czy powietrze powinno przechodzic w kazda ze stron?

meszrum napisał(a):
6. po przedmuchaniu i przeczyszczeniu zaworów oraz po sprawdzeniu przewodów powinieneś króćce zaworów N18 oraz N75 owinąć izolacją po to, by uszczelnić w ten sposób połączenie z przewodami [obstawiam, że w tym leży problem].


Powyzsze tez zrobilem. Zabieg jednak nie spowodowal zadnej zmiany w pracy silnika. Wciaz nie przyspiesza :/

Zrobilem rowniez test polegajacy na odlaczeniu pojedynczo przewodow podcisnienia od gruszek. W kazdym czuc podcisnienie. Czy powinno sie ono zmieniac wraz z obrotami silnika - przy pracy na postoju?

Przysluchujac sie pracy silnika, mam wrazenie, ze slysze dosc ciche ale jednak wyczuwalne syczenie powietrza. Dzwiek jest bardzo cichy i ledwo przebija w klekocie silnika :) MAm wrazenie, ze dobiega z okolic srodka komory, raczej z okolic przedszybia.
Nasilenie syczenia nie zmienia sie przy zmianie obrotow na postoju.
Dziwek syczenia nie jest slyszalny podczas jazdy ani z kabiny samochodu.
Nie wiem, czy wczesniej taki syk byl, bo nie jest on na tyle glosny aby byl slyszalny od tak. Dopiero jak zaczalem szukac usterki i przysluchiwac sie, to zaczalem go czuc.
Czy taki cichy syk jest normalny? Jesli nie, to gdzie szukac przyczyny. Raczej nie w dolocie, co wnioskuje po braku zmiany syku przy zmianie obrotow...

Moze sprawdzic N75 przez odlaczenia przewodu podcisnienia od gruszki i sprawdzic jak wtedy auto bedzie jezdzilo? Jesli bez zmian, to moze warto spojrzec w jego kierunku i wymienic, albo dokladniej go zdiagnozowac (tyle, ze nie wiem jak:) ).

Z gory dziekuje za pomoc
pozdrawiam, hubert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2011 12:52:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Witam stawiam na uszkodzoną gruszkę przy turbo .Sprawdź ją czy działa poprawnie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2011 19:58:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 15:14:25
Posty: 30
Lokalizacja: Świdnica
hoobi napisał(a):
Dziwek syczenia nie jest slyszalny podczas jazdy ani z kabiny samochodu.

Rozbawiło mnie to ;)


A tak w temacie. Czy zamiana zaworów N75 -> N18 może potwierdzić uszkodzowy zawór N75, który jest podejrzany o łapanie notlaufa powyżej 3000 obr?

_________________
A6 C5 2.5 TDI V6 1998 AFB Avant - w moim posiadaniu od 2008 [moja pierwsza prawdziwa zabawka w życiu :)]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2011 20:16:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, to ani nie gruszka przy T, ani nie zawory N75/N18.
w tym samochodzie w ogóle nie ma podciśnienia [T i EGR] - czyli nie ma co sterować gruszką.


hoobi,

włącz silnik, ustaw 003BS, podnieś maskę, zdejmij przewód podciśnienia z EGR i zobacz czy podciśnienia będzie silniejsze w chwili przestawiania się elektrozaworu [003.2BS - EGR OFF/EGR ON].

jeżeli będzie jednolite, to problem leży nadal w szczelności bądź w niesprawnej pompie podciśnienia, bądź w nieszczelnym zbiorniku podciśnienia który znajduje się w nadkolu po stronie kierowcy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2011 21:03:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 15:14:25
Posty: 30
Lokalizacja: Świdnica
Sorki Meszrum. Źle się wyraziłem. Chodziło mi o moje autko.
Jeżeli chodzi o problem kolegi Hoobiego to ma On ogromny "leksykon" wiedzy o 2.5 tdi w postaci Meszruma. Ja dysponuje niewielka wiedzą, więc nie wybiegam przed szereg :)

_________________
A6 C5 2.5 TDI V6 1998 AFB Avant - w moim posiadaniu od 2008 [moja pierwsza prawdziwa zabawka w życiu :)]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2011 21:09:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
toldi_abc napisał(a):
Sorki Meszrum. Źle się wyraziłem. Chodziło mi o moje autko.
Jeżeli chodzi o problem kolegi Hoobiego to ma On ogromny "leksykon" wiedzy o 2.5 tdi w postaci Meszruma. Ja dysponuje niewielka wiedzą, więc nie wybiegam przed szereg :)


ups, racja.
tak, można spróbować zamienić zawory. najlepiej jednak byłoby, gdybyś zrobił log dynamiczny 011.

problem w tym, że notlauf spowodowany jest przeładowaniem - w zasadzie nie słyszałem by popsute N75 prowadziło do przeładowania. zazwyczaj gdy psuje się N75 w tych silnikach, to następuje brak doładowania [lag] do 3000-3500rpm [a tym samym - brak mocy].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2011 16:53:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2009 20:12:49
Posty: 56
Lokalizacja: wwa
meszrum napisał(a):
hoobi,

włącz silnik, ustaw 003BS, podnieś maskę, zdejmij przewód podciśnienia z EGR i zobacz czy podciśnienia będzie silniejsze w chwili przestawiania się elektrozaworu [003.2BS - EGR OFF/EGR ON].

jeżeli będzie jednolite, to problem leży nadal w szczelności bądź w niesprawnej pompie podciśnienia, bądź w nieszczelnym zbiorniku podciśnienia który znajduje się w nadkolu po stronie kierowcy.


Wlasnie jestem przy aucie, na 003BS podcisnienie w rurce do EGRa zmienia sie. Nie wiem tylko, jaka powinno miec sile, ale ewidentnie jest slabsze, prawie nie ma, a raz jest mocniejsze, na tyle ze rura sama od palca nie odpada, trzeba ja lekko odciagnac:)

Sprawdzilem tez 011BS, ale nie widzialem ruchu sztangi przy turbo.

Czy jest jeszcze cos, co moglbym sprawdzic?

pozdrawiam,
hubert

edit:

Zalaczam logi 003bs i 011bs:
static-003bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b78561dca5cb9404.html
static-011bs http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbbc87dd384d36d1.html

Kiedys, jak przelaczalem sie na Basic Settings, to silnik raz pracowal normalnie a raz tak inaczej. Obecnie caly czas pracuje w ten inny sposob. Moze to jakis punkt zaczepienia...

edit2:

w bledach mam:
Kod:
Address 01: Engine       Labels: 059-907-401-AKE.LBL
   Controller: 4B0 907 401 AE
   Component: 2.5l/4VTEDC G420SG  D70
   Coding: 01012
   Shop #: WSC 02325
   WAUZZZ4BZ1N006646     AUZ7Z0Y1466002
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
            11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
Readiness: N/A

ale moze wynika z tego, ze rozlaczalem rurki podcisnienia na pracujacym silniku?

edit3:

Jak mozna sprawdzic dzialanie gruszki?
Czy bez odpiecia od turbiny, ciegno powinno dac sie przesuwac reka w gore?
W tej chwili jest sztywno. Zastanawiam sie, czy moze to na przyklad wynikac z zapieczenia turbo, ktore bloku ciegno od gruszki?
Bede probowal odpiac ciegno od gruszki aby to zweryfikowac, jak sie do tego najlepiej zabrac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 07:45:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2009 20:12:49
Posty: 56
Lokalizacja: wwa
Dla potomnych... powodem problemow byla uszkodzona gruszka a dokladnie jej dziurawa membrana.
Po wymianie gruszki, auto odzylo.

pozdrawiam,
hubert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 09:38:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czy mógłbyś w chwili wolnej zrobić log 003BS?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2011 15:32:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2009 20:12:49
Posty: 56
Lokalizacja: wwa
meszrum napisał(a):
czy mógłbyś w chwili wolnej zrobić log 003BS?


zalaczam 003BS:

Kod:
      Engine speed   MAF (specified)   MAF (actual)   EGR duty cycle
   TIME   740-840   180-270 mg/H   160-290 mg/H   40-75%
STAMP    /min       mg/str    %
   0.00   998   EGR Off   380.7   100.6
   0.36   998   EGR Off   372.9   100.6
   0.72   998   EGR Off   372.9   100.6
   1.08   998   EGR Off   376.8   100.6
   1.44   998   EGR Off   372.9   100.6
   1.79   998   EGR On   376.8   100.6
   2.15   998   EGR On   325.8   0.0
   2.50   998   EGR On   274.8   0.0
   2.86   998   EGR On   263.0   0.0
   3.23   998   EGR On   259.1   0.0
   3.59   998   EGR On   251.2   0.0
   3.95   998   EGR On   251.2   0.0
   4.30   998   EGR On   243.4   0.0
   4.67   998   EGR On   243.4   0.0
   5.02   998   EGR On   239.4   0.0
   5.38   998   EGR On   239.4   0.0
   5.74   998   EGR On   239.4   0.0
   6.10   998   EGR On   235.5   0.0
   6.47   998   EGR On   235.5   0.0
   6.84   998   EGR On   235.5   0.0
   7.19   998   EGR On   235.5   0.0
   7.54   998   EGR On   235.5   0.0
   7.88   998   EGR On   223.7   0.0
   8.24   998   EGR On   227.7   0.0
   8.59   998   EGR On   219.8   0.0
   8.95   998   EGR On   219.8   0.0
   9.30   998   EGR On   215.9   0.0
   9.67   998   EGR On   215.9   0.0
   10.03   998   EGR On   223.7   0.0
   10.40   998   EGR On   219.8   0.0
   10.88   998   EGR On   231.6   0.0
   11.33   998   EGR On   231.6   0.0
   11.68   998   EGR On   215.9   0.0
   12.04   998   EGR Off   212.0   0.0
   12.40   998   EGR Off   365.0   100.6
   12.78   998   EGR Off   365.0   100.6
   13.12   998   EGR Off   365.0   100.6
   13.48   998   EGR Off   372.9   100.6
   13.84   998   EGR Off   372.9   100.6
   14.20   998   EGR Off   369.0   100.6
   14.56   998   EGR Off   372.9   100.6
   14.91   998   EGR Off   376.8   100.6
   15.27   998   EGR Off   372.9   100.6
   15.62   998   EGR Off   376.8   100.6
   15.98   998   EGR Off   376.8   100.6
   16.35   998   EGR Off   372.9   100.6
   16.71   998   EGR Off   372.9   100.6
   17.07   998   EGR Off   372.9   100.6
   17.42   998   EGR Off   376.8   100.6
   17.78   998   EGR Off   376.8   100.6
   18.14   998   EGR Off   372.9   100.6
   18.49   998   EGR Off   376.8   100.6
   18.85   998   EGR Off   376.8   100.6
   19.22   998   EGR Off   376.8   100.6
   19.58   998   EGR Off   372.9   100.6
   19.94   998   EGR Off   372.9   100.6
   20.30   998   EGR Off   372.9   100.6
   20.65   998   EGR Off   376.8   100.6
   21.01   998   EGR Off   376.8   100.6
   21.37   998   EGR Off   376.8   100.6
   21.73   998   EGR Off   376.8   100.6
   22.09   998   EGR On   376.8   100.6
   22.45   998   EGR On   310.1   0.0
   22.80   998   EGR On   274.8   0.0
   23.16   998   EGR On   263.0   0.0
   23.52   998   EGR On   251.2   0.0
   23.88   998   EGR On   251.2   0.0
   24.24   998   EGR On   247.3   0.0
   24.59   998   EGR On   239.4   0.0
   24.94   998   EGR On   243.4   0.0
   25.29   998   EGR On   239.4   0.0
   25.64   998   EGR On   227.7   0.0
   26.00   998   EGR On   231.6   0.0
   26.36   998   EGR On   227.7   0.0
   26.72   998   EGR On   223.7   0.0
   27.08   998   EGR On   223.7   0.0
   27.44   998   EGR On   223.7   0.0
   27.80   998   EGR On   223.7   0.0
   28.16   998   EGR On   223.7   0.0
   28.51   998   EGR On   219.8   0.0
   28.87   998   EGR On   219.8   0.0
   29.23   998   EGR On   219.8   0.0
   29.59   998   EGR On   219.8   0.0
   29.95   998   EGR On   219.8   0.0
   30.31   998   EGR On   223.7   0.0
   30.67   998   EGR On   223.7   0.0
   31.03   998   EGR On   219.8   0.0
   31.39   998   EGR On   219.8   0.0
   31.75   998   EGR On   219.8   0.0
   32.10   998   EGR Off   219.8   0.0
   32.48   998   EGR Off   365.0   100.6
   32.84   998   EGR Off   369.0   100.6
   33.19   998   EGR Off   372.9   100.6
   33.55   998   EGR Off   372.9   100.6
   33.91   998   EGR Off   369.0   100.6
   34.27   998   EGR Off   372.9   100.6
   34.62   998   EGR Off   372.9   100.6
   34.98   998   EGR Off   376.8   100.6
   35.34   998   EGR Off   376.8   100.6
   35.70   998   EGR Off   376.8   100.6
   36.07   998   EGR Off   372.9   100.6
   36.42   998   EGR Off   380.7   100.6
   36.78   998   EGR Off   372.9   100.6
   37.14   998   EGR Off   380.7   100.6
   37.50   998   EGR Off   376.8   100.6
   37.86   998   EGR Off   376.8   100.6
   38.22   998   EGR Off   376.8   100.6
   38.57   998   EGR Off   376.8   100.6
   38.93   998   EGR Off   376.8   100.6
   39.30   998   EGR Off   376.8   100.6
   39.66   998   EGR Off   376.8   100.6
   40.01   998   EGR Off   376.8   100.6
   40.37   998   EGR Off   372.9   100.6
   40.73   998   EGR Off   376.8   100.6
   41.09   998   EGR Off   376.8   100.6
   41.45   998   EGR Off   376.8   100.6
   41.81   998   EGR Off   380.7   100.6
   42.17   998   EGR On   380.7   100.6
   42.54   998   EGR On   302.2   0.0
   42.90   998   EGR On   266.9   0.0
   43.26   998   EGR On   247.3   0.0
   43.62   998   EGR On   243.4   0.0
   43.97   998   EGR On   239.4   0.0
   44.33   998   EGR On   235.5   0.0
   44.67   998   EGR On   227.7   0.0
   45.03   998   EGR On   219.8   0.0
   45.38   998   EGR On   231.6   0.0
   45.74   998   EGR On   219.8   0.0
   46.10   998   EGR On   227.7   0.0
   46.46   998   EGR On   223.7   0.0
   46.82   998   EGR On   223.7   0.0
   47.17   998   EGR On   231.6   0.0
   47.53   998   EGR On   223.7   0.0
   47.91   998   EGR On   223.7   0.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2011 16:46:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dzięki, hoobi.
teraz jest wszystko OK.

niesprawna membrana położyła całe podciśnienie w układzie - rację miał Krzysiek.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2011 21:20:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum 2.7 nie diagnozujesz?
chylę czoła... ;)

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: