.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 06:03:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5 AFB] Proszę o analizę logów - stracił moc
PostNapisane: 08.maja.2011 21:12:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
Witam mam małe problemy z wkręcaniem się silnika
czasami wkręca się normalnie czasami jak z dzisiejszych logów muli go

STAT
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45222.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45220.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45218.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45219.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45221.html

DYN
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45227.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45229.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45226.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45228.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45225.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45224.html

BS
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45233.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45231.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45232.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2011 22:09:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jeżeli nie ma żadnych błędów, to podmień N75 - możesz kupić w IC - będziesz mieć 7 dni na zwrot.

poza tym masz nieczynny EGR i należy go uruchomić [nie ma wpływu na moc].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2011 09:36:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
ok z N75 zaraz zawalczę i podmienię na nowy
a co może być przyczyna nie działającego EGR tez N czy
może parnorostu się zaciął albo zardzewiał :)
auto miało czyszczone doloty w tamtym roku całość miała z dobry kg smalcu
w całym układzie

mała próba podmieniłem kable i węże miejscami
turbo z egr i oto logi

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45264.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45265.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moskitq_45266.html

czyli faktycznie n75 nie domaga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2011 12:05:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, to wina N75.

EGR nie działa gdyż prawdopodobnie jest zaślepiony blaszką [na rurze łączącej go z kolektorem wydechowym] - musisz to dokładnie sprawdzić.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2011 13:49:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:16:19
Posty: 33
Lokalizacja: pomorskie
kurcze czyściłem tam osobiście całe doloty, miałem rozebrane i nie wkładałem blaszki żadnej od tamtej pory tylko BOSCH Servis mi wymieniał
rozrząd + szklanki + dźwigienki
ale chyba nie wpadli na pomysł zaślepiania


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: