.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.maja.2024 07:43:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A2 ALL] Kontrolka EPC i Check Engine
PostNapisane: 12.maja.2011 12:58:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2011 22:43:10
Posty: 8
Witam,

Mam taki problem z audi A2, parę dni temu po tankowaniu na stacji zapaliła mi się kontrolka check engine. Myślałem, że to przez to paliwo (miewałem już tak kiedyś), więc tak się nie przejąłem i zamierzałem się wybrać w przyszłym tygodniu do mechanika by usunął błąd. Ale wczoraj zapaliła się już kontrolka EPC. Samochód w tym czasie pracował normalnie, trzymał obroty, przyspieszał normalnie. Zupełnie jakby nic się nie działo (przy zapalonych powyższych kontrolkach). Rozmawiałem dzisiaj z żoną, która użytkuje ten samochód i powiedziała mi, że jak jechała to paliła się już tylko kontrolka check engine!. Czy mógłby mi ktoś tutaj na forum powiedzieć, co to może być, ewentualnie na co zwracać uwagę.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A2 ALL] Kontrolka EPC i Check Engine
PostNapisane: 12.maja.2011 13:27:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
sa 2 warianty.... albo jedziesz do kogos kto Ci odczyta przynajmniej kody bledow i je zinterpretuje (ewentualnie cos w rodzaju diagnostyki jezeli kody nie dadza jasnej odpowiedzi) lub zrobisz to wszystko samemu
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 13:46:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2011 22:43:10
Posty: 8
Dziękuję za odpowiedź. Wyczerpującą bym nawet powiedział.
Spodziewałem się bardziej merytorycznej odpowiedzi niż masz dwa warianty...
Ale dziękuję i za to.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 13:52:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Odzik24 napisał(a):
Dziękuję za odpowiedź. Wyczerpującą bym nawet powiedział.
Spodziewałem się bardziej merytorycznej odpowiedzi niż masz dwa warianty...
Ale dziękuję i za to.
Pozdrawiam

na podstawie informacji, ktore dostarczyles mozna Ciebie do wrozki odeslac... ale chcialem byc mily i konstruktywny wiec napisalem jedyna sensowna odpowiedz... mozna gdybac i obstawiac jak w totolotku co sie zrabac moglo ale po co bawic sie w ciuciubabke ..." kiedy mozna podlaczyc kabelek...
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 14:09:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2011 22:43:10
Posty: 8
Zgadzam się, tylko chodziło mi o jakieś wskazówki co się może dziać, może ktoś miał podobne problemy, niekoniecznie w a2.
A kabelek może i prawdę powie....tylko w takim razie po co jest takie forum, skoro jest kabelek.
Ale dziękuje za chęci.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 14:19:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
- przepustnica
- czujnik stop
- spalona żarówka
- whatever

O taką listę ci chodziło?
To nie FSO Caro, że jak się zaplaiło okienko z lampką Alladyna to wiadomo, że trzeba oleju dolać.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 14:39:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
nie sadze bys sobie tak bez netu (forow) poradzil ... stanalbys juz na punkcie 'a jaki kabelek' (bo jest n rodzajow).... pozniej byloby "a gdzie moge przeczytac blad"... nastepnie "a co oznacza jak jest blad X... pozniej.... "a jaki dokladnie czujnik musze kupic... a moze to nie czujnik a cos innego?"..."wymienilem czujnik, skadowalem blad a on powrocil?" itp itd (nie musisz nawet pytac bo ta wiedza jest na necie w wielu jezykach...)
Jedz do mechanika, szukaj kolegi z wiedza i kabelkiem albo samemu...(trzeba miec "noł hał" no i kabelek)
Moze tez byc tak, ze pojedziesz do mechanika, on wyczysci blad, skasuje "stowke" a Tobie blad za tydzien wroci (bo cos "czasem nielaczy"...roznie bywa
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: