.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 18:57:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c5] BAU prosba o analiize logow st+bs+dyn
PostNapisane: 03.maja.2011 00:44:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 13:00:10
Posty: 14
Lokalizacja: Radlin-Hagen
Auto: S6C5 01r.
Witam szanownych panów :>

Prosiłbym o analize logów ponieważ zamierzam w okresie wakacji zawirusować ->(przed tym jeszcze wymiana oleju+filter w tipie) ale coś czuje że jest nie tak jak ma być autko zabardzo niechce jechać

staty
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43371.html 014
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43373.html 004
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43374.html 013
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43375.html 000
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43376.html 007
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43377.html 018
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43380.html 003
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43381.html 011
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43382.html 005
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43383.html 001

bs
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43372.html 003bs
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43378.html 004bs
http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_43379.html 011bs

dyn
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_44741.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_44742.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_44743.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_44745.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_44746.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_44747.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_44749.html

Grupy: 001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_44748.html
Grupy: 002,013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/krzypod84_44744.html

logi zrobione po wymianie węża tego od przepustnicy do IC ? taki gruby tego -> http://img809.imageshack.us/img809/31/imag0206q.jpg -> niby troszke lepiej
wczoraj wymienilem czujnik G2/G62

a tu jest autoscan:
Kod:
VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630

Sunday,24,April,2011,20:59:30:46862

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
          76 77
 
VIN: WAUZZZ4B33N101860   Mileage: 261570km/162532miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 059-907-401-AKE.lbl
   Part No: 8E0 907 401 J
   Component:  2.5l/4VTEDC G000AG  0004 
   Coding: 01006
   Shop #: WSC 02325 
   VCID: 2C5C06EEB051217C

   Part No: 00006059
   Component: 130 106LC150_1.V79164373383 
   WAUZZZ4B33N101860     AUZ7Z0C2387534

No fault code found.
Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans        Labels: 01V-927-156.lbl
   Part No: 4B0 927 156 FK
   Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 2222 
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 75EAE38A239B20B4

1 Fault Found
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
            P1850 - 35-10 -  -  - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 4B0-614-517.lbl
   Part No: 4B0 614 517 H
   Component: ABS/ESP allrad      3428 
   Coding: 06357
   Shop #: WSC 02325 
   VCID: 2648F4C6AEBD1B2C

1 Fault Found
01119 - Gear Recognition Signal
            35-10 -  -  - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: Redir Fail!
   Part No: 4B0 820 043 AK
   Component: A6-Klimavollautomat 0105 
   Coding: 00103
   Shop #: WSC 02325 
   VCID: 63CEADD29D0FAE04

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl
   Part No: 4B0 959 655 P
   Component: Airbag 8.4EP        2002 
   Coding: 0000606
   Shop #: WSC 02325 785 00200
   VCID: 3D7A3BAA5B2BB8F4

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 4B0 920 933 G
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D12 
   Coding: 00860
   Shop #: WSC 19411 
   VCID: 2756F9C2A9B70224
   WAUZZZ4B33N101860     AUZ7Z0C2387534

2 Faults Found
01304 - Radio
            49-10 - No Communications - Intermittent
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks        Labels: 4B0-962-258.lbl
   Part No: 4B0 962 258 L
   Component: Zentralverriegelung D37 
   Coding: 06779
   Shop #: WSC 02325 
   VCID: 326018969275778C

1 Fault Found
01560 - Passenger Door
            58-10 - Can't Lock - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation        Labels: Redir Fail!
   Part No: 4B0 919 887 E
   Component: BNS 4.2 H05    BNO 0020 
   VCID: 356A238A631B60B4

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Xenon Range        Labels: 4Z7-907-357.lbl
   Part No: 4Z7 907 357
   Component: dynamische LWR       D09 
   Coding: 00050
   Shop #: WSC 02325 
   VCID: 040C8E4E7841093C

1 Fault Found
00776 - Level Control System Sensor; Left Front (G78)
            31-00 - Open or Short to Ground

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 8E0-035-1xx-56.lbl
   Part No: 4B0 035 186 Q
   Component: concert II  GRO    0008 
   Coding: 04200
   Shop #: WSC 30011 
   VCID: 2E580CE6864D536C

2 Faults Found
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
            49-10 - No Communications - Intermittent
01305 - Databus for Infotainment
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 76: Park Assist        Labels: 8E0-919-283-8E2.lbl
   Part No: 8E0 919 283
   Component: Parkingsyst. A6 RDW D09 
   Coding: 01116
   Shop #: WSC 02325 
   VCID: EDDA4BEACBCB6874

1 Fault Found
01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203)
            31-00 - Open or Short to Ground

End   ---------------------------------------------------------------------
maszynka to BAU a6 avant quattro + tip nakulane wg budzika 262kkm (wg aso koniec 08r miała niby 200kkm)

Dziękuje z góry za pomoc

_________________
hurt hurt hurt .....
granatowy gekon ......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 c5] BAU prosba o analiize logow st+bs+dyn
PostNapisane: 03.maja.2011 07:49:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
m3rvin napisał(a):
ponieważ zamierzam w okresie wakacji zawirusować


Zamierzasz? moim zdaniem tam juz jest cos nadlubane.


chialbym zwrocic uwage na "konczaca" sie VP44
kolejna pompa ktora ma CF 26.5 i dawke 4.5

dziwne ze wszystkie pompy, ktore maja "padake" wchodza w takie parametry.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 c5] BAU prosba o analiize logow st+bs+dyn
PostNapisane: 03.maja.2011 13:32:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zegar napisał(a):
m3rvin napisał(a):
ponieważ zamierzam w okresie wakacji zawirusować


Zamierzasz? moim zdaniem tam juz jest cos nadlubane.


chialbym zwrocic uwage na "konczaca" sie VP44
kolejna pompa ktora ma CF 26.5 i dawke 4.5

dziwne ze wszystkie pompy, ktore maja "padake" wchodza w takie parametry.

to auto jest po czipie celowanym w okolo +-205 koni (jak sadze)... problem taki, ze jakos tam ladowanie T kuleje wiec cos tam nie tegos tamtegos (turbina, pompa nie podaje wachy i dlatego T sie nie rozkreca, przytkany wydech itp)...
Suma sumaru tam nie ma co czipowac ale jest co reperowac :peace:
W tych BAU widze po logach, ze zawsze CF jest okolo 26.. oznacza to, ze pompy w BAU padaja jak muchy albo, ze zakres wartosci poprawnych jest inny niz np dla AFB i ze wszystko jest ok
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 14:12:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
przemekk74 napisał(a):
to auto jest po czipie celowanym w okolo +-205 koni (jak sadze)...


ale kolega twierdzi ze jest powolne i bedzie robil czipa zeby szybciej jezdzil :P



przemekk74 napisał(a):
W tych BAU widze po logach, ze zawsze CF jest okolo 26.. oznacza to, ze pompy w BAU padaja jak muchy albo, ze zakres wartosci poprawnych jest inny niz np dla AFB i ze wszystko jest ok


ja mam AKE (2002r) i tez mam takie parametry VP44
auto bylo powolne, bo T nie dawala rady, ale po wycieciu katow T dmucha jak powinna i auto jedzie, nie mam problemow z moca mimo zlych parametow VP

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 15:14:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Przemek fizycznie te BAU ma max 180-188ps ;) bo celowane 200ps moglo byc dla klienta... VP44 jest b.ograniczona z natury, w BAU stąd te CF i szlag ją trafi jak zreszta przypuszczasz. W moim mniemaniu ten motor ''rozpadnie'' sie bez natychmiastowej reanimacji... Turbo nie steruje zle po przez przytkane katy, lecz jest jego końcówka (lub nowa po "regeneracji") archiwum X z wysterowaniem. Reszta samo przez się jest krzakiem.
Jesli by mial dawke 57-58mg na zyczenie sztywno w zakresie, nie zaklócone dmuchanie rowne < 2,3XXmBar, w raz w lmm < 950mg pi razy oko wygenerowal by moze +/-200ps, podkreslam moze... pomimo to w tipie i tak by to dlugo nie trwałó...
-----------------------------------------
Jesli nie chcesz psioczyc kolego m3rvin na 2,5 TDI i wrzucać jak do swinki wielkosci studni... wgraj serie i zrób porzadek to nie jesst motor na mod'a chyba, ze jestes tunerem i mechanikem dokształconym to sie mozeesz bawic. Jego naturą jest te 180 koników na zdrowym motorze, które daje frajdę i nie upadla Ci reszty kosztem przyrostu mocy +/- 20ps

Moj 2,5 ma taki przebieg, poza tym jest naszpikowany gadzetem i 0 bledow na dzien dzisiejszy.

pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 03.maja.2011 15:18:19 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 15:17:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 13:00:10
Posty: 14
Lokalizacja: Radlin-Hagen
Auto: S6C5 01r.
zegar napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
to auto jest po czipie celowanym w okolo +-205 koni (jak sadze)...


ale kolega twierdzi ze jest powolne i bedzie robil czipa zeby szybciej jezdzil :P



przemekk74 napisał(a):
W tych BAU widze po logach, ze zawsze CF jest okolo 26.. oznacza to, ze pompy w BAU padaja jak muchy albo, ze zakres wartosci poprawnych jest inny niz np dla AFB i ze wszystko jest ok


ja mam AKE (2002r) i tez mam takie parametry VP44
auto bylo powolne, bo T nie dawala rady, ale po wycieciu katow T dmucha jak powinna i auto jedzie, nie mam problemow z moca mimo zlych parametow VP


zegar to nie jest śmieszne :P :P -> nie bedę w tym wypadku czipował ;)
przemekk74 dzięki za odp.
ale dzięki za oświecenie że sunia jest po czipie niezostaje mi nic jak doprowadzic/reperowac do tych +/- 205ps :peace:

jeszcze bym prosił o opinie innych :)

1. podpowiedzcie co robić doprowadzić autko do sprawności w jakim kierunku iśc co sprawdzać -> wyciąć katy ?, poprawić kąt wtrysku sprawdzić T ? rrrrrrrrrrrrrr
2. co powiecie na temat kąta wtrysku na innym forum mi napisali że właśnie kąt do poprawy (i że autko dłubane było ;/ )

mam nadzeje ze to nieproblem ze konsultuje sie na innych forach

do dziś spałem spokojnie teraz mi to spokoju nie da wrrrr

Pozdrawiam i dzieki za odp Krzysiek :)

_________________
hurt hurt hurt .....
granatowy gekon ......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 15:23:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 13:00:10
Posty: 14
Lokalizacja: Radlin-Hagen
Auto: S6C5 01r.
grejf napisał(a):
Przemek fizycznie te BAU ma max 180-188ps ;) bo celowane 200ps moglo byc dla klienta... VP44 jest b.ograniczona z natury, w BAU stąd te CF i szlag ją trafi jak zreszta przypuszczasz. W moim mniemaniu ten motor ''rozpadnie'' sie bez natychmiastowej reanimacji... Turbo nie steruje zle po przez przytkane katy, lecz jest jego końcówka (lub nowa po "regeneracji") archiwum X z wysterowaniem. Reszta samo przez się jest krzakiem.
Jesli by mial dawke 57-58mg na zyczenie sztywno w zakresie, nie zaklócone dmuchanie rowne < 2,3XXmBar, w raz w lmm < 950mg pi razy oko wygenerowal by moze +/-200ps, podkreslam moze... pomimo to w tipie i tak by to dlugo nie trwałó...
-----------------------------------------
Jesli nie chcesz psioczyc kolego m3rvin na 2,5 TDI i wrzucać jak do swinki wielkosci studni... wgraj serie i zrób porzadek to nie jesst motor na mod'a chyba, ze jestes tunerem i mechanikem dokształconym to sie mozeesz bawic. Jego naturą jest te 180 koników na zdrowym motorze, które daje frajdę i nie upadla Ci reszty kosztem przyrostu mocy +/- 20ps

Moj 2,5 ma taki przebieg, poza tym jest naszpikowany gadzetem i 0 bledow na dzien dzisiejszy.

pozdrawiam.
nie jestem .... tjunerem no autko jest mi potrzebne msc z 1800km robie ;/ chce je doprowadzic do stanu seria+

kupiłem je z 3msc temu, wczesniej przed zakupem oreienowalem sie na temat 2,5tdi wedzialem/czytalem opinie, niechcialem AKE tylko BAU hehe...

nie mam ori softa ;/

_________________
hurt hurt hurt .....
granatowy gekon ......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 15:40:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wgranie serii tego auta nie uzdrowi (moze ulatwic diagnostyke)... one nie wchodzac w detale jest "popsute" -niemoznosc uzyskania zadanego ladowania moze wynikac ze slabosci VP44 (to znaczy widziesz w logu dawke "wiaderko" a tak naprawde pompa podaje "pol wiaderka" bo jest "zwypana")
Czip nie przeszkadza silnikowi w ciaglej ekslpoatacji - przez rok swojego 2,5 uzywalem gesto robiac nieraz po over 4 tys km/miesiac... wazne by wiedziec ze nie wciskamy gazu do dechy co chwile....
Moze sie okazac by w pelni zdiagnozowac Twoje auto, ze bedziesz musial:
- wytargac pompe i wtryski by je sprawdzic w serwisie pomp
- wytargac T by je sprawdzic w warsztacie od turbin
- sciaganie wydechu by sprawdzic czy to nie przytkany wydech
- dokladne sprawdzenie podcisnienia (uciekajace powietrze z podcisnienia = T nie potrafi "ladowac" na 100%)
- szczelnosc dolotu
i inne pewnie
Opcja jest nie robienie niczego (jezeli T nie przeladowuje a u Ciebie niedoladowuje) to ja nie widze bezposredniego zagrozenia z podejscia "zlewam to" (podcisnienie i szczelnosc bym sprawdzil na 100% bo to najtansze i najprostrze)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 15:48:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
nie jest regułą kolego, ze AKE ect na A... sa ble, za to kazdy przypadek BAU bedzie super... co widac na Tw przykladzie konkretnie BAU. Chyba wiem na ktorym forum tak Ci dali do zrozumienia, ze BAU lub zaden :peace:.
Jest to nam znane, lecz nie stosowane czyli nie wazne jaki i co aby BAU. Szczegolne jesli chodzi o mod'a, lub zaczytanie ze sa bez wad.
Tutaj na AKP sa userzy, ktorzy maja taki silnik nie na literke B od 5 do 11 lat, wiec uwierz im czasem co piszą.
Jak np. Przemka ze Tw chip nie spelnia po
1. roli
2. nie nasadzaj sie tak mocno na nie go, bez wgrania SERII (popytaj na A6 klubie, lub udaj sie tunera doszkolonego wgra Ci).
3. Na serii patrzac na logi bedziemy mieli duzo wiekszy wplyw na pomoc co nie domaga w Tw. BAU.
Bez sprzecznie. Teraz mozemy sobie dywagowac...

edit. Przemek mnie wyprzedzil.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 16:10:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
grejf napisał(a):
Chyba wiem na ktorym forum tak Ci dali do zrozumienia, ze BAU lub zaden :peace:.


Chyba tez wiem :peace:


m3rvin napisał(a):

zegar to nie jest śmieszne :P :P -> nie bedę w tym wypadku czipował ;)


Nie, nie. Chipa juz masz, teraz postaraj sie o serie :)


m3rvin napisał(a):
2. co powiecie na temat kąta wtrysku na innym forum mi napisali że właśnie kąt do poprawy (i że autko dłubane było ;/ )


skoro koledzy z forum (wszyscy domyslamy sie jakiego) napisali ze autko miales dlubane, po co chciales robic chipa?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 16:17:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
na którym biegu były robione logi?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 16:19:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
W granicy 2,5TRPM występuje niedoladowanie, spadek masy powietrza...

Co obstawiacie? :):
Ja bym stawial na spadek cisnienia generowany z IC. (Dziurka).



Obrazek

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 16:22:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
grejf napisał(a):
Co obstawiacie? :)


Ja bardzo podoby wykresik mialem w przypadku niedrozych katalizatorow :(

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 16:23:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
grejf napisał(a):
W granicy 2,5TRPM występuje niedoladowanie, spadek masy powietrza...

Co obstawiacie? :):
(...)



program napisany przez jełopa pokroju sopy.
przypominam o pytaniu o bieg, na którym był logowany silnik [011].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 16:32:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 13:00:10
Posty: 14
Lokalizacja: Radlin-Hagen
Auto: S6C5 01r.
było logowane na 3 tip w manualu

tzn niewedzialem ze jest czip, wczoraj wrzucilem logi na fora i na jednym mi napisano ze kąt wtrysku i podłubany i to wszystko :D

a na AKP daliscie pełniejszy obraz za co wam bardzo dziekuje -> zamierzam je doprowadzic do stanu serii+ jezeli to bedzie mozliwe

_________________
hurt hurt hurt .....
granatowy gekon ......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 16:36:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
meszrum napisał(a):
program napisany przez jełopa pokroju sopy.

a niby dlaczego?
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
nie chodzi mi o Twoj stosunek do szefa swego czasu aktywnie promowanego serwisu na tym forum...

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 16:57:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
m3rvin napisał(a):
było logowane na 3 tip w manualu

tzn niewedzialem ze jest czip, wczoraj wrzucilem logi na fora i na jednym mi napisano ze kąt wtrysku i podłubany i to wszystko :D

a na AKP daliscie pełniejszy obraz za co wam bardzo dziekuje -> zamierzam je doprowadzic do stanu serii+ jezeli to bedzie mozliwe



zatem masz rację, że nie generuje mocy - można powiedzieć, że ten samochód w ogóle nie jedzie. 180konne V6 ze skrzynią tiptronic rozpędza się na 3cim biegu od 2000rpm do 4000rpm w ok. 7.8 - 8s. w Twoim przypadku jest to ok. 11.5s...

jedynym wyjściem z sytuacji jest przywrócenie serii [ok. 300 - 400 PLN], a następnie wykonanie wszystkich logów ponownie. dopiero wówczas będzie można cokolwiek powiedzieć na temat ewentualnej przyczyny braku mocy bądź sprawdzenia pompy wtryskowej oraz reszty.

kwestia katalizatora, moim zdaniem, odpada - silnik nie osiągałby takiego ciśnienia doładowania przy niedrożnym katalizatorze.
dla upewnienia możesz w bardzo prosty sposób sprawdzić katalizator - należy odkręcić 3 śruby przy łączeniu wydechu za T. zrobisz to w ten sposób: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 11#1326211 . po rozpięciu wydechu należy zalogować dynamicznie 011. możesz się nie martwić - nie będzie głośno.
wówczas będzie wiadomo, czy wydech jest drożny, czy też nie.




Przemku,

mapy zawierają dane odnoszące się do wysterowania N75. tutaj wyraźnie N75 robi nagłą korekcję ciśnienia.
nic innego normalnie nie wpływa na takie zachowanie się N75.

poza tym, widać, że program był zrobiony jako remedium na brak mocy - ot, niechlujny gotowiec. dlatego przywołało mi to mój ulubiony warsztat - halina sopa słynie z naprawy wszystkiego poprzez ładowanie koksu.

ponadto, dwa identyczne silniki będą się inaczej zachowywać na tym samym modyfikowanym programie. program powinno się dostosowywać do stanu silnika. większość tunerów nie hamuje samochodu, nie robi logów i nie ocenia ich - jedynie ładuje gotowca i na tym kończy się usługa. co więcej, ta sama większość nie odróżnia AKE od BAU i BDH - dla nich jest to po prostu 180PS.
oczywiście są tacy, którzy to powyższe wiedzą i podchodzą do tematu zgodnie ze sztuką - lecz nie jest ich zbyt wielu.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 17:31:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
meszrum napisał(a):
mapy zawierają dane odnoszące się do wysterowania N75. tutaj wyraźnie N75 robi nagłą korekcję ciśnienia.
nic innego normalnie nie wpływa na takie zachowanie się N75.

nie do konca rozumiem (rozwin prosze)
Dodam od siebie:
w przedziale 2.0-2.7 jest niekontrolowane przeladowanie (widzimy maksymalna wartosc mozliwa do pokazania 2560.2 czy jakos tak - normalka w koksowanych 2,5v6)... ecu to zauwazyl, "ruszyl sztanga" (zmiana N75)/zachowanie logiczne/, ladowanie T spadlo tyle ze juz zadanej wartosci ladowania nie osiaga
Moze to znaczyc, ze:
- jest walniete T ("zacina sie")
- pompa nie podaje wystarczajaco duzo wachy
- ktos majtal przy sztandze
- jest jakas niedroznosc wydechu
- jest walnieta pompa vp44
itp itd
oraz tuner mial np przeladowania i kombinowal cos na pale z mapa pilota n75 (to tez mozliwe) ale jakos na tym etapie nie wieszalbym psow na anonimowym autorze tego moda...
pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 18:53:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
grejf napisał(a):
(...)
skoro koledzy z forum (wszyscy domyslamy sie jakiego) napisali ze autko miales dlubane, po co chciales robic chipa?


A guzik, bo na forum A4 :peace:

Na usprawiedliwienie dodam, że tam 2,5 tdi to rzadkość

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Moja A4 B6 2.5 V6 TDi Quattro BDH:
http://public.fotki.com/and777rew/
http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6/b6 ... 376.0.html

quattrocat
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 10:15:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
AndyN to pisał Zegar :d, a jezeli na A4 to tez licho... :(

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: