.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 23:57:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 TDI AFB] Problem z turbo
PostNapisane: 03.maja.2011 12:13:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
Witam w mojej Audi już od zakupu był problem z turbo którego jeszcze nie rozwiązałem. Wszystko jest ok ale dopiero po przekroczeniu 2600 obr/min, a w 011BS różnica ciśnień to zaledwie 10mbar. W aucie zrobiłem już: sprawdzona szczelność dolotu, kat, podciśnienie ok w 011BS sztanga rusza się w pełnym zakresie i czyszczone turbo. Proszę o pomoc :(


Logi:

Grupy: 001 statyczne

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41409.html

Grupy: 003,003,003 dynamiczny, BS, statyczny

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41415.html

Grupy: 004,004 statyczny, BS

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41420.html

Grupy: 005 statyczny

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41417.html

Grupy: 007 statyczny

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41414.html

Grupy: 008,008 dynamiczny, statyczny

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41419.html

Grupy: 010,010 dynamiczny i statyczny

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41411.html

Grupy: 011,011,011 dynamiczny, BS i statyczny

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41418.html

Grupy: 011 dynamiczny 2 próba

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41416.html

Grupy: 011 dynamiczny bez wężyka

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41412.html

Grupy: 013 statyczne

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41410.html

Grupy: 014 statyczny

http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_41413.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 13:25:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
A jak n75 i gruszka ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 16:21:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak jak radzi Krzysiek - podmień N75 i zaloguj 011 dynamicznie.

N75 kup w IC - będziesz mieć tydzień na zwrot [bądź 10 dni, jeżeli kupisz przez ich sklep internetowy].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 18:10:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
No tak jak pisałem sztanga w 011BS pracuje w pełnym zakresie. Mimo to może być problem z N75??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 18:20:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Tak może albo N75 albo gruszka , zdejmij wężyk z zaworu przy turbo i sprawdź czy trzyma ciśnienie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 18:23:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
A powiedz mi czy można podmienić N75 z 1.9 AFN??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 18:29:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
Była sprawdzana i łądnie trzymała ciśnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 18:33:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Wiesz ostatnio sprawdzałem też swojego N75 mam od 1.9 na próbę ale on jest inny. Mają inne oznaczenia w etce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 18:35:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tomasbw napisał(a):
A powiedz mi czy można podmienić N75 z 1.9 AFN??


nie, nie można.


tomasbw napisał(a):
No tak jak pisałem sztanga w 011BS pracuje w pełnym zakresie. Mimo to może być problem z N75??


tak.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 18:44:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
kurcze szkoda bo nie mam od kogo przyczyć N75, no trudno będe musiał kupić w IC mam nadzieje, że pomoże :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 18:57:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tomasbw napisał(a):
kurcze szkoda bo nie mam od kogo przyczyć N75, no trudno będe musiał kupić w IC mam nadzieje, że pomoże :)


w IC kupujesz bezpiecznie - możesz zwrócić w ciągu 7/10 dni.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 19:01:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
a jaka marka najlepsza??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 19:34:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Pierburg.

masz A6 czy A4?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 19:34:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Tylko oryginał
Meszrum ubiegłeś mnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 19:41:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
mam A4 a Pierburg to jest to samo co oryginał??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 19:49:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
tak i tylko taki dostaniesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 09:40:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
a możecie wytłumaczyć mi jedną rzecz. Jezeli po włączeniu 011BS sztanga idzie do konca pod ograncznik i później spada, to czemu ciśnienie nie zmienia się tak jak powinno?? A co jeszcze z logów widać??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2011 13:11:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tomasbw napisał(a):
a możecie wytłumaczyć mi jedną rzecz. Jezeli po włączeniu 011BS sztanga idzie do konca pod ograncznik i później spada, to czemu ciśnienie nie zmienia się tak jak powinno?? A co jeszcze z logów widać??


dżizas, ale jesteś uparty - masz napisane od czego masz zacząć.
poczytaj sobie tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=185177.0 . popatrz na log 011BS przed wymianą N75 - ciśnienie i sztanga działa prawidłowo, lecz samochód nie jedzie.
po wymianie N75 011BS wyglądał tak samo, a mimo to samochód odzyskał 50 PS.

dlaczego? przyjmij, że tak po prostu jest.
tak samo jak to, że istnieje Allah, choć go nie widać.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2011 08:23:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2011 22:39:17
Posty: 12
WItam po dłuższym czesie oto logi po wymianie zaworu N75

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_46898.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_46899.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/tomas.bw_46900.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2011 12:09:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
odepnij wydech i powtorz 011D. mozliwe ze walka z nieosiagalnym mBar to przytkanie katow.
w ogole to 003D, takze by sie przydaly w przypadku powyzszych i pozniejszych...
pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: