.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 11:02:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 12:38:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
narazie nic nie ustwiaj na sztandze od gruszki.
nie wiemy jeszcze czy to wina zle wyregulowanej Turbiny.

zrob logi, a pozniej zobaczy sie :):

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 14:53:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
aryary napisał(a):
dziekuje za Wasze odpowiedzi, dzisiaj wieczorem postaram sie zrobic logi dynamiczne bo w dzien za duzy ruch, egra i kolektory ssace i wszystkie te rzeczy poczyscilem, wszelkie podejrzane wezyki powymienialem, no i jak zatkalem odlaczony wezyk od gruszki od turbo to nagle na logowaniu EGR zaczal reagowac wiec wywnioskowalem gruszke :) wymieniona i dziala wszystko, tyle ze kopci i nie wiem czy to moze byc wina zle ustawionej sztangi czy cos takiego :( no i nie wiem jak ja ustawic, macie jakies pomysly Panowie? aha i w jakich wartosciach powinien sie miescic ten EGR? 417 to nie za duzo?

pozdrawiam



dymienie na czarno nie jest spowodowane turbosprężarką - wynika ze złych proporcji mieszanki paliwo/powietrze.
na 95% masz nieszczelny dolot. pozostaje jedynie ustalić gdzie jest nieszczelny - to będzie widać w logach.

417mg/h dla EGR na OFF jest jak najbardziej OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2011 18:20:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2011 17:19:31
Posty: 174
Lokalizacja: Wrocław
Auto: S6 C5
zamieszczam logi:

grupy normalne statyczne:
Grupy: 004,007 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53403.html
Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53404.html
Grupy: 014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53405.html
Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53406.html

grupy BS:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53407.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53408.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53409.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53410.html

logi dynamiczne:
Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53411.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53412.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53413.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53414.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53415.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53416.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53417.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53418.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53419.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53420.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53421.html
Grupy: 010,010 - http://vaglog.rtnet.pl/ground_zero_53422.html

niektore zrobione po 2 razy bo chyba redukowal mi do dwójki

prosze o analize, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2011 21:59:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2011 17:19:31
Posty: 174
Lokalizacja: Wrocław
Auto: S6 C5
prosze o analize logow jezeli mozna :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2011 10:52:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jeżeli występuje dymienie, to jego źródłem jest najprawdopodobniej nieszczelność w układzie dolotowym za czujnikiem ciśnienia - czyli za IC.

Obrazek

nieszczelności należy szukać za czujnikiem [4] - czyli opaska [6], wąż [5], który często bywa jednym miejscu przetarty [mała dziurka], dalej 14, 7, 10, 11.

do dzieła.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2011 13:43:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2011 17:19:31
Posty: 174
Lokalizacja: Wrocław
Auto: S6 C5
a z logami wszystko w porządku?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 142 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: