.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2024 01:41:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.7 BiTurbo 2001] Nierówna praca silnika
PostNapisane: 04.sie.2011 14:46:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2011 14:41:54
Posty: 2
Witam mam problem z samochodem jak w temacie. Samochód na wolnych obrotach kuleje jakby nie pracował na wszystkich garach. Jak zwiększamy obroty, od ok. 3000obr/min jakby praca się poprawiała. Po kasowaniu błędów po ok. minucie pracy pojawia się najpierw błąd:
17862 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Short to Ground
P1454 - 35-00 - -
Następnie błędy:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -

Zamieniałem cewki miejscami i po kasowaniu błędów pojawiały się identycznie jak poprzednio i w tej samej kolejności. Więc teoretycznie wstępnie wykluczyłem cewki. Wymieniłem świece (tutaj nawet one to koszt 190zł, chyba irydowe), nie dało to żadnej poprawy. Gdzie dalej szukać przyczyny? Tutaj coś piszą, błędy niby identyczne tylko temat się urywa:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 527c69aa34
Najpierw myślałem, że błędy czujnika G235 (temperatury w kolektorze wydechowym) może być spowodowany właśnie wypadaniem zapłonów przez świece, ale po wymianie świec nadal to samo. Czy to by wskazywało że do wymiany może być ten G235? Patrząc od przodu samochodu G235 jest po lewej czy prawej stronie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2011 14:50:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
EGT do obejrzenia, auto ma moc jak trzeba?

Zrób 115d

Tutaj pogląd co i gdzie>>> http://img24.imageshack.us/img24/5356/g235.jpg

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2011 20:46:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2011 14:41:54
Posty: 2
Przy wymianie świec niektóre były jakby czarne, mokre, przylane. Po napisaniu wiadomości jeszcze raz odpaliłem samochód (nowe świece) i po dłuższej pracy wyskoczył dodatkowo do kompletu błędów powyżej jeszcze błąd cylindra 4:
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
Czy auto ma moc nie wiem bo nie jeździ. Trzeba w nim wymienić sprzęgło, z czym walczyłem dzisiaj od 15, ale skrzynia już na wierzchu. Więc logi i moc będę mógł sprawdzić dopiero jutro może pojutrze.
Czy te błędy wypadania zapłonów "Misfire Detected", mogą w jakikolwiek sposób łączyć się z błędem czujnika temp. spalin? Trochę dziwne że "Misfire Detected" wyskoczyło już w trzech cylindrach 6, 2 i 4, więc cylindry po jednej i po drugiej stronie. Do tego ta bardzo nierówna praca na wolnych obrotach. Może jakieś zasilanie wtrysków niedomaga?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2011 22:04:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
misfire to raczej brak zapłonu/iskry w cylindrze... świeca pewnie mokra od paliwa? Zainteresował bym się kablami WN, stanem cewki w pierwszej kolejności.

PS. EGT koniecznie do wymiany.

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: