.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 19:29:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKE] Logi do oceny.
PostNapisane: 24.lis.2011 13:07:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lut.2008 07:19:08
Posty: 17
Lokalizacja: Białystok
Witam panowie, profilaktycznie zrobiłem logi proszę o weryfikację.
Silnik po wymianie napędu rozrządu kpl., wtrysku sterującego.
Błędów w sterowniku silnika brak.

Logi:
-statyczne:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

-basic settings:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dynamiczne dodam dziś później bo coś nie wyszły.

Niestety dynamicznych logów nie jestem juz w stanie zrobić, bo lapek z XP-ekiem skończył się dzis, chyba karta graficzna zgon, a drugi laptop mam z windows 7 64 bit i jak narazie chyba nie ma, przynajmniej ja nie znalazlem, scrackowanej wersji Vag coma działającej na tym systemie, żeby zrobic logi.
Smutne , ale prawdziwe.

Czy na podstawie logów które zrobiłem da się coś powiedzieć nt. tego silnika?
Mam logi dynamiczne wcześniejsze, te co mi nie wyszły to je zamieszczam, może komuś się uda coś odczytac, wstawiam co się uratować udało:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
A6 C5 AKE


Ostatnio edytowano 24.lis.2011 17:58:58 przez Tomiswir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2011 13:48:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Kolejne AKE z VP44 o wartosciach 5.0/26.5

EGR masz zaslepiony/niesprawny.

Turbina byla robiona? powinno chyba byc 970 OFF i 1040 ON, jakby grucha zle wyregulowana

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2011 14:40:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
zegar napisał(a):
Kolejne AKE z VP44 o wartosciach 5.0/26.5


Moze mial klimatyzacje wlaczoną podczas logowania ?

EGR - nieczynny/zaslepiony... ale to juz wiesz.

JA bym opoznił nieco zapłon... poprawiły by się odczyty w 004N stat

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2011 18:03:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lut.2008 07:19:08
Posty: 17
Lokalizacja: Białystok
EGR chyba nie pracuje wcale, tzn. jest uszkodsony lub coś. Był sciągany dolot i żadnej zatyczki w nim nie było, a zawór sterujący EGR-em działa sprawdzane przez podmianę z tym od gruchy turbiny.
Turbo nic nie ruszane. logi dynamiczne 3, 8, 10 z odzysku, temu wygląda to jak
wygląda.
Klima nie była włączona.

Jeszcze jedna sprawa, auto jest bez katalizatora, nie jechało wcale, po wywaleniu kata się ożywiło, ale chyba nie ma to wplywu na odczyty z turbiny, tak?

_________________
A6 C5 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 09:00:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
to automat i w rure od poczatku dac nie mogles by nie zredukowal czy tak z kulawa turbina sie rozkreca? pytam bo w 001 pompa vp44 mowi "jestem emerytowana vp44"
jezeli to automat to statyczne robiles na N/P czy D?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 09:18:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lut.2008 07:19:08
Posty: 17
Lokalizacja: Białystok
Statyczne robilem na P. Dynamiczne na manual 3 bieg i do punktu oparcia w podłodze tuż przed wcisnięciem tego jakby "guzika" co jest niżej przy max bucie.

Jest to tiptronic.

_________________
A6 C5 AKE


Ostatnio edytowano 25.lis.2011 09:21:58 przez Tomiswir, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 09:19:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
przemekk74 napisał(a):
czy tak z kulawa turbina sie rozkreca?


Przemek, a moze to byc zle wyregulowana gruszka od T?
u kolegi w 011bs jest przedzial miedzy 1010-1090, u mnie natomiast 970-1040 i T dmucha o wiele szybciej, a tez mam AKE, wiec chyba to samo....

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 09:22:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zegar napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
czy tak z kulawa turbina sie rozkreca?


Przemek, a moze to byc zle wyregulowana gruszka od T?
u kolegi w 011bs jest przedzial miedzy 1010-1090, u mnie natomiast 970-1040 i T dmucha o wiele szybciej, a tez mam AKE, wiec chyba to samo....

przeciez to wszystko juz stare pierniki.... wszystko jest pewnie mozliwe..

to automat... tam nie mozna z buta dac od 1500 obrotow bo zredukuje wiec w automacie to zawsze ciezej ocenic

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 11:32:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zrob aktualne logi dynamiczne.... nie przezywałbym poki co tego co dzieje sie w 011 BS

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 11:40:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
przemekk74 napisał(a):
to automat... tam nie mozna z buta dac od 1500 obrotow bo zredukuje wiec w automacie to zawsze ciezej ocenic


ee nie, zapinasz na "manuala" 30 na godizne, wrzucasz 3 bieg i do oporu az do czerwonego pola..

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 12:08:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zegar napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
to automat... tam nie mozna z buta dac od 1500 obrotow bo zredukuje wiec w automacie to zawsze ciezej ocenic


ee nie, zapinasz na "manuala" 30 na godizne, wrzucasz 3 bieg i do oporu az do czerwonego pola..

moze to zalezy od skrzyni.... w 5HP19 5biegowej przy malych obrotach i pelnym bucie zredukuje takze w trybie tiptronic...

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 13:17:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lut.2008 07:19:08
Posty: 17
Lokalizacja: Białystok
Dynamiczne, które tam na górze wrzuciłem są aktualne, tzn. z wczoraj 25.11, tylko ten trzeci obrazek z grupami 003, 008, 010 jest taki jaki jest, bo zapisał się w innym rodzaju pliku i musiałem go trochę recznie przerobić w wordzie.

_________________
A6 C5 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 16:08:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zacznij od sprawdzenia/przedmuchania przewodów ukladu podcisnienia.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 21:58:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
zegar napisał(a):
Kolejne AKE z VP44 o wartosciach 5.0/26.5

EGR masz zaslepiony/niesprawny.

Turbina byla robiona? powinno chyba byc 970 OFF i 1040 ON, jakby grucha zle wyregulowana

1) AKE ma mieć około 5.0mg i CF= ~ 20 (moje ma coś koło tego)
2) 970mbar na OFF ok, ale jak na dworze ciśnienie jest wyższe to co ? (wczoraj było około 1020hPa)

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 11:55:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
grisha napisał(a):
1) AKE ma mieć około 5.0mg i CF= ~ 20 (moje ma coś koło tego)
2) 970mbar na OFF ok, ale jak na dworze ciśnienie jest wyższe to co ? (wczoraj było około 1020hPa)


1 naprawde?
2 co ma cisnienie na dworze do cisnienia na N75 i gruszcze do T. ?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 12:10:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
zegar napisał(a):
co ma cisnienie na dworze do cisnienia na N75 i gruszcze do T. ?


Roznica cisnien pomiedzy stanem ON/OFF powinna wynosic ok. 80 mb.
Cisnienie na OFF powinno byc wyraznie niższe z reguły w granicach cisnienia atmosferycznego.
Druga sprawa tą grupe nalezy diagnozowac tylko i wyłaczenie w połączeniu
z 011 dynamiczną.

PS
Duzo zalezy od "rozgrzania" sprezarki... wystarczy wykonac prosty test... odpalic auto i zalogowac 011 BS... a nastepnie pojezdzic dynamicznie i znow 011 BS... roznica w odczytach powinna byc znaczna.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 15:47:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
przemekk74 napisał(a):
zegar napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
to automat... tam nie mozna z buta dac od 1500 obrotow bo zredukuje wiec w automacie to zawsze ciezej ocenic


ee nie, zapinasz na "manuala" 30 na godizne, wrzucasz 3 bieg i do oporu az do czerwonego pola..

moze to zalezy od skrzyni.... w 5HP19 5biegowej przy malych obrotach i pelnym bucie zredukuje takze w trybie tiptronic...


...mi sie zdaje jesli jest tryb ,,manual'' (wajcha w bok na + i -) do bez kickdawnu nie zredukuje w dól chyba ze ręcznie. Jak zwolnimy do zera to niestety nie ruszymy z trójki bo sam tip zredukuje na jedynke....latałem kiedys dodge'm który pozwalał ruszyc nawet z 5 ale 5,2 i oooolbrzymi Nm na to pozwalał.

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 18:43:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
radas998 napisał(a):
...mi sie zdaje jesli jest tryb ,,manual'' (wajcha w bok na + i -) do bez kickdawnu nie zredukuje w dól chyba ze ręcznie. Jak zwolnimy do zera to niestety nie ruszymy z trójki bo sam tip zredukuje na jedynke....latałem kiedys dodge'm który pozwalał ruszyc nawet z 5 ale 5,2 i oooolbrzymi Nm na to pozwalał.

logi dynamiczne to logi z pelnym butem... nie ma mozliwosci u mnie pelnego buta bez redukcji przy obrotach 2tys - taki stan utrzymuje sie przez ulamek sekundy potrzebny skrzyni na redukcji (takze w trybie tip)... jazda z pol butem to nie logi dynamiczne

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 19:32:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
...nie chce nikogo wprowadzać w bład ale zastanowiła mnie wypowiedz Przemka ze u niego zawsze redukuje nawet na ,,tip' ;albo moja skrzynka nie pracuje jak należy albo mam inna niz 5HP19 (jutro wpełznę pod auto i sprawdzę), bo u mnie nie redukuje...

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 20:28:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
po logach widac , ze auto na prawdziwej stacji diagnostycznej by nie przeszło przeglądu egr został pewnie celowo zaslpiony w zwiazu ze spadkiem kompresji na garnku X
jak go odslepisz bedą gryzące spaliny
[+]
zegar napisał(a):
Kolejne AKE z VP44 o wartosciach 5.0/26.5

Turbina byla robiona? powinno chyba byc 970 OFF i 1040 ON, jakby grucha zle wyregulowana


lol
teraz sie wytlumacz czemu tak a nie inaczej
znasz wogle strategie paliwową sterownika edc ?


Ostatnio edytowano 27.lis.2011 20:37:04 przez audimen_elk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: