.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 02:21:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi 100 C3 2.2T MC] problem z odpalaniem
PostNapisane: 24.wrz.2011 20:09:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2011 20:00:06
Posty: 30
Witam wszystkich jestem tu nowy. Piszę z takim problemem że mój samochód audi 100 c3 2.2 turbo quattro 165km słabo odpala na zimnym silniku i gaśnie jak mu obroty spadną samochód wędrował od mechanika do mechanika i nikt z tym sobie nie umie poradzić. Może już miał ktoś taki przypadek i sobie z tym poradził?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2011 21:50:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
oj panie
gaz jest ?
zacznij od krokowego (przeczyść, podmień)
kompresja sprawdzona ?
i proponuje lekturę forum
było wielu którzy walczyli z tymi sztruclami (między innymi ja) i wielu poległo
jest dużo tematów na temat nieszczęsnego 10 V i KJ eta

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2011 21:55:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
sprawdź czy jest napięcie w kostke od krokowca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2011 20:31:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2011 20:00:06
Posty: 30
Gaz jest ale aktualnie na gazie nie jest jeżdżone wcześniej oczywiście. A ostatnio zaczął gasnąć również na ciepłym silniku. A co do kompresji to nie sprawdzałem a nawet nie wiem jak to zrobić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2011 20:50:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
ujmę to tak
najprawdopodobniej motor umarł
ten silnik nie znosi gazu, który wolniej lub szybciej go morduje w zależności jaki rzeźnik go zakładał (co tam było ? śrubka z giga zwężką na dolocie ? blos ? sekwencja ?) strzeliło to to kiedyś ?
jak dla mnie KJ et umarł
podgrzewacz paliwa umarł (ten z boku na bloku)
że już nie wspomnę o nieszczelnościach w dolocie, których ten silnik nie znosi.
Kompresję sprawdzasz wyciągając świecę i wkręcając czujnik ale już Ci mogę powiedzieć że masz kłopoty.
Masz o tym dużo na forum

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: