.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.kwi.2024 14:30:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 18:05:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Bierz i nic się nie bój. Masz gwarancje :) a jak zadbasz o skrzynie, wymienisz olej chociaż raz to bedziesz śmigał. Potem niech się martwi ten co to auto kupi :):

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 20:56:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Pawlo napisał(a):
Bierz i nic się nie bój. Masz gwarancje :)

jasne.... na audi jest 2 lata gwarancji (cos tu mowa o 5 latach eksploatacji...) - juz wiecej gwarancji jest na Tata motors...
W vw grupie jest mi znane jedno jedyne auto ze skrzynia multitronic i gwarancja 5 letnia... nazywa sie seat exeo (w PL... bo w DE seat mam tez chyba 2 lata gw.)
Na pocieszenie powiem, ze do vw+pociotki (a wiec i audi :peace: ) mozna dokupic gwarancje na kolejne lata....w seacie :diabel: 0 program excellence czy jakos tak)
Formalnie jest to ubezpieczenie od awarii i nie obejmuje calego auta (zapomnij o gwarancji na skrzypiacy fotel) ale skrzynia na bank tak... ma jednak wade: jak pojedziesz do wloch i tam sie rozkraczy... to musisz taszczyc auto do ASO seat w Polsce
W ramach przedluzonej gwarancji biegasz do ASO na wymiany olejow w multi - jeden telefon do ASO seata o cene tego warto zrobic...
Niezaleznie czy ten multitronic to mina do kwadratu czy hit sezonu (faktem jest ze pewnie cos poprawili w stosunku do knotow z poczatku produckji) to uchodzi za mine... co za tym idzie dzis doplata przy zakupie a jutro przyczyna promocji przy sprzedazy
Sam auta nowego bym z mutli nie kupil (tym bardziej ze trzeba za to doplacac).. jezeli natomiast to pracodawca mialby mi np kupic taka sluzbowke (i utrata wartosci/koszty naprawy mam w d...) bralbym w ciemno
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 21:28:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 19:43:06
Posty: 297
daruj sobie , za duża muka może być


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 21:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Te 150 tyś przbiegu przy 2.0 TDi powinna dać radę, a jak jeszcze po drodze wymienimy choć raz oleum to na 99% powinna ta skrzyna ten przebieg przejechać a potem :): wiadmo co, Lotto :)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 22:05:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
należy postawić sobie zasadnicze pytanie: PO CO? skoro stoi za tym aż tyle wątpliwości i jeszcze trzeba za to dopłacać... Sam zdecydowanie jestem zwolennikiem automatu, ale żeby dodatkowo bulić za coś co daje tyle wątpliwości...?

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2011 23:00:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6197
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
fajnie się jeździ z multi, przynajmniej w A4/B6 1.9 TDi, znajomy kupił takie cudo, zmieniał narazie dwa razy olej i sterownik skrzynii za 1500zł, zrobił jakieś 25000km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 07:29:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
hubos21 napisał(a):
fajnie się jeździ z multi, przynajmniej w A4/B6 1.9 TDi, znajomy kupił takie cudo, zmieniał narazie dwa razy olej i sterownik skrzynii za 1500zł, zrobił jakieś 25000km


to faktycznie świetna zabawa :): a ile wymiana oleju? chyba troche wiecej niz w silniku :): Super inwestycja!

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 09:16:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6197
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
czekereke napisał(a):
hubos21 napisał(a):
fajnie się jeździ z multi, przynajmniej w A4/B6 1.9 TDi, znajomy kupił takie cudo, zmieniał narazie dwa razy olej i sterownik skrzynii za 1500zł, zrobił jakieś 25000km


to faktycznie świetna zabawa :): a ile wymiana oleju? chyba troche wiecej niz w silniku :): Super inwestycja!


pierwszą zamiane oleju zrobił zaraz po kupnie nie wiem ile zapłacił, 1500zł zapłacił za sterownik po regeneracji z jego wymianą i wymianą oleju, oprócz rozrządu który zrobił dla świętego spokoju zaraz po zakupie i zmiany olejów nie wsadził w auto ani grosza, tak więc 1500zł na dwa lata użytkowania to dużo mniej jak narazie niż utrzymanie np starego C4 a jeździ się tym fajnie bo nie zamula auta, nie czuć powolnych redukcji czy zmiany biegów jak w starych automatach, kiedy nie wciśniesz auto przyspiesza + tryb S, z AVFem się to dobrze spisuje, jedynym minusem to zużycue paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 09:39:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
nie mowimy o samochodzie jako takim bo ten wiadomo ze jest fajny, a eksploatacyjne rzeczy trzeba na bieżąco robić jak w każdym. Ale z tego co piszesz to w samą skrzynię zainwestował już sporo.

...Wracając do tematu ja na miejscu kolegi taką A6 brałbym w manualu, a gdybym nie mial co robić z pieniędzmi to doinwestowałbym w bajery. Dzieki temu w ciagu tych 4-5 lat nie miałbym problemów ani ze skrzynią, ani później z odsprzedażą Audi. Ale to tylko moje zdanie.

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 11:08:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
25.000km i dwie wymiany oleju w skrzyni+ sterownik to jest ok? :):
A przepraszam to jest Multi zapomniałem :diabel:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 11:52:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6197
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
emge napisał(a):
25.000km i dwie wymiany oleju w skrzyni+ sterownik to jest ok? :):
A przepraszam to jest Multi zapomniałem :diabel:


patrząc na niektóre automaty gdzie ludzie płacą 5000-6000zł za naprawę to nie wiem czy jest aż tak tragicznie, jak ktoś chce mieć trochę więcej wygody to trzeba więcej płacić, luksus kosztuje :D poza tym oczywiście można jeździć bez żadnej wymiany oleju zajechać skrzynie do granic możliwości i wystawić na allegro, ludzie to by chcieli kupić max wypasiony samochód za 30 000zł najlepiej z turbo i nitro, złotówki nie utopić, pojeździć ze 3 lata i sprzedać za 50k, taka jest mętalność większości Polaków, jakby mnie było stać na nowe C7 to bym sie nie zastanawiał czy mi skrzynia padnie... :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 11:57:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.wrz.2009 09:50:12
Posty: 37
Lokalizacja: Wrocław
robertpos,
śmiało możesz brać tą A6 +multi.
Ta skrzynia ma już niewiele wspólnego z pierwszymi awaryjnymi wersjami CVT, z tego co można się dowiedzieć to odmienna poprawiona konstrukcja w porównaniu ze starszymi multitronikami. Jeśli celujesz w przebieg 150kkm to na pewno raz będziesz musiał zmienić olej w skrzyni...

A komfort jazdy jest dużo większy w porównaniu z innymi automatami, a już tym bardziej manualem, jak to napisałeś jednostajne buczenie nie irytuje, wystarczy wcisnąć gaz mocniej, poza tym będziesz miał tryb Sport no i funkcje tiptronic.

Pamiętaj abyś przejechał się autem z taką skrzynią zanim go kupisz :) nikt za ciebie nie zdecyduje :)

_________________
A4 B6 1.9 131PS AVF S-LINE Multitronic
Powered by EcuProject ~160ps/365nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 12:02:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6197
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mnie ciekawi czy jest ktoś, oprócz ludzi którzy nie siedzieli nawet w aucie z multi, kto robił remont takiej skrzyni, jakiś poważniejszy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 12:22:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Technicznych nie czytasz czy jak? :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 15:08:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6197
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
emge napisał(a):
Technicznych nie czytasz czy jak? :)


w technicznych to zazwyczaj jest pytanie jak przerobić na manuala bo automat sie wysypał :D i gdzie to zrobić :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 17:57:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
hubos21 napisał(a):
emge napisał(a):
Technicznych nie czytasz czy jak? :)

w technicznych to zazwyczaj jest pytanie jak przerobić na manuala bo automat sie wysypał :D i gdzie to zrobić :peace:

taa....zaryzykuje stwierdzenie, ze statystyka awaryjnosci jest malo korzystna dla multi...a temat swapu multi na manuala jest z oczywistych wzgledow juz rozgryziony
po co falszowac rzeczywistosc... multitronici z przebiegami 200tys to miny (tylko niech nikt nie pisze, ze te nowe sa super - tego nie wiemy bo jeszcze takich przebiegoe na karku nie maja :D )... lancuchy, tarczki co je dokladac trzeba bylo, komputerki co gubia jakies adaptacje (liczba bolaczek multi jest niemala).... trzeba to chyba wziac pod uwage, ze kupno auta nowego z doplata np 5tys za skrzynie oznacza, promocje przez odsprzedazy auta 5 letniego w okolicy tez 5 kola wzgledem manuala... mamy wiec 10kola "w plecy" - dodajmy ta jedna wymiane oleju za te pewnie z 1200 w ASO... wg danych producenta auto z multi pali wiecej niz w manualu wiec mozna przyjac, ze koszt tylko ze wzgldu na skryznie to okolo 200pln NA MIESIAC (zakladajac optymistycznie, ze przez te 150tys nie dojdzie do usterki skrzyni)
Czysta matematyka :peace:
Przemek
P.S.
zdaje sobie sprawe ze auto ze skrzynia prawdziwa automatyczna czy tez DSG tez wyjdzie drozej niz manual...

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: