.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 09:44:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C4 2.6 V6- Brak ogrzewania w aucie
PostNapisane: 12.paź.2011 15:46:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2011 22:25:52
Posty: 28
Lokalizacja: Nałęczów
Witam.
Zmuszony jestem zaczerpnąć fachowej wiedzy :)
Otóż nie mam grzania w kabinie w moim 2.6 ABC, dmucha po prostu chłodem.
Czytałem forum, setki tematów, robiłem wszystko po kolei a tu nadal nic.

- sprawdziłem działanie silniczka regulacyjnego od temperatury
- wymieniłem płyn
- wymieniłem nagrzewnicę
- odpowietrzyłem układ ( po kolei chłodnica, reduktor lpg, nagrzewnicę )

Leci już teraz z odpowietrznika przy nagrzewnicy czysty płyn, bez powietrza, wszystko cacy a w środku zimno.
Przez chwilę jest dobrze kiedy odkręcę odpowietrznik, przez minutę daje gorąco a potem znów zimno mimo że cały czas leci płyn bez powietrza już.

Nie mam pomysłu za co się brać, proszę o pomoc.

_________________
pirat drogowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 17:54:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
uszczelka pod głowicą?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 21:08:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Miałem podobnie - jak padła pompa wody (brak ogrzewania, a jak się odpowietrzało to pojawiało się grzanie), ale wtedy też temperatura szybko rosła - ponad 90 stopni.
U mnie wirnik stracił połączenie z ośką pompy - przy wyższych obrotach czasem poleciało ciepłe. Pompę połatałem bez wyciągania (zaraz pewnie oskarżą mnie o druciarstwo), przejechałem na niej jeszcze koło 500 km i wymieniłem (profilaktycznie, pomimo, że działała - mechanik powiedział, że ta pewnie wytrzymałaby więcej niż nowa i dodał, że powinienem składać statki w butelkach :))

A drugi raz padło ogrzewanie jak się zaciął silnik klapy.

Zacząłbym od sprawdzenia błędów klimatronika (zakładam, że klimatronik skoro mowa o silnikach klapy)

Zakładając prawidłową pracę silnika ciepłe/zimne w podszybiu polecałbym sprawdzić zaworek przy nagrzewnicy (koło odpowietrznika na drugim wężu) - zamyka/przymyka obieg przez nagrzewnicę. Jeśli dobrze pamiętam to zaworek podciśnieniowy.

Ewentualnie sprawdź pracę samej klapy - może cięgiełko z siłownika spadło (jak się pogimnastykujesz to zobaczysz czy klapa się rusza zmieniając temperaturę na klimatroniku).

Nie wiem jak to wygląda przy LPG, może reduktor też mieć wpływ.

Ogólnie skoro leci ciepłe przy odpowietrzaniu (a pompa wody działa prawidłowo) szukaj problemów na drugim wężu niż ten z odpowietrznikiem.

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron