.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 05:06:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 100 c3 2.0 e silnik rt niechce zapalić.pomóżcie proszę
PostNapisane: 26.paź.2011 21:26:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2011 21:12:43
Posty: 3
Witam serdecznie wiem że temat był wałkowany ale błagam was pomóżcie bo zdziczałem .Mam audi 100 c3 2.0e 90 rok silnik rt , niechce zapalić za cholere nietknięta gazem nigdy.Napisze co sprawdziłem i zrobiłem
1 kopułka palec kable świece nowe iskara jest
2 pompa paliwa sprawdzona ppaliwo dochodzi wtryski działaja wtrysk dodatkowy też filtr wymieniony
3 czujnik 2 pinowy nowy czyjnik 4 pinowy nie działa wogule brak impulsu na zegar i kontrolke tyle sprawdziłem
4 cewka sprawna działa czyjnik przy cewce 1 pin napiecie 12.4 v 2 pin 0.01 v po włączeniy stacyjki próba uruchomienia napięcie na 2 pinie 1.8 v
5 rozrząd sprawdzony wszystko w punktach servisowych
6 przewody dolotowe sprawne szczelne
7 waga też sprawna nieblokuje sie
Próby odpalenia kończą sie zawsze tak samo chce gadać ale na tym się kończy jak już mi sie uda to chodzi jak stara k... ,a jak złapie troche temperatury to zupełna lipa wogule niechce gadać
Czyli reasumując wszystko jest a ta maleńka wredota nie chce gadać
Proszę pomóżcie dajcie jakąś wzkazuwke bo jestem już załamany pozdrawiam Mechanik33


Ostatnio edytowano 27.paź.2011 16:16:22 przez mechanik33, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2011 21:28:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2011 21:12:43
Posty: 3
a dodam że ciśnienie w cylindrach sprawdzone po 10 i 9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2011 12:39:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Ciężko naprawić na odległość. Na moje zbyt uboga mieszanka dlatego nie ma siły powstać. Ciśnienie paliwa w pierwszej kolejności...

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2011 13:18:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2011 21:12:43
Posty: 3
jest stałe cisnienie paliwa ok 6 bar


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2011 20:54:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
myślę, że mogła zrobić się nieszczelność w dolocie, proponuję wszystkie rurki wyjąć i obejrzeć. od gumy na przepływce, wszystko do silnika, wszystkie podciśnienia oraz rury od krokowca. Gdzies może być szczelina/rozcięcie. nieszczelnośc, nawet niewielka da właśnie takie objawy przy wtrysku mechanicznym.

zrób jeszcze jeden test, on będize związany z sondą lambdą, która mogła byc uszkodzona i rozregulowała korekcje wtrysku. Odłącz lambde. Skasuj korekcje w komputerze, odłączając kleme aku na 1min. i odpal bryke.

Jak będziesz szukał nieszczelności. To możesz odpalic zimny i jak będzie tak pyrkał to psikaj sprayem samostartem w okolicach przypuszczalnych nieszczelności. Jeśli takowa będzie to wciągnie tam szczeliną i na chwilę silnik zacznie inaczej pracować np obroty podskoczą, w ten sposób będziesz wiedział gdzie jest szpara.

P.S. sprawdz tez tarcze przepływki, czy nie jest wygięta -niby nie ma lpg, ale moze sie przycisn albo coś.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: