.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 18:40:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5 TDI 180 KM AKE 03.2001] Przepływomierz Hitachi
PostNapisane: 12.lis.2011 21:37:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Witam wszystkich Forumowiczów.

Po dłuższej nieobecności na Forum, chciałbym podzielić sie problemem.
Otóż, pan elektryk z Białegostoku (ELCAR) z ul. Pułkowej 8 w dniu 14.10.2011 zdiagnozował następujący błąd:
00575 intake mainfold sporadic: pressure
Regulating limit exceeded.

W słowie komentarza stwierdził, iz jest to przepływomierz, nadmienił, że błąd jest sporadyczny, ale będzie sie powtarzać. Postanowiłem załatwić temat definitywnie.
Juz zamówiłem nawet nowy przepływomierz w Intercars-być może nieopotrzebnie, ale nie wydałem jeszcze ani złotówki, wiec nie ma nerwów.
Zamówiłem przepływomierz Pierburg w cenie 710 PLN.

Po sprawdzeniu pod maska modelu przepływomierza okazało się, ze mam przepływomierz marki Hitachi o numerze AFH70-25C --patrz zdjęcie poniżej


http://imageshack.us/photo/my-images/32/dsc00288ln.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/689/dsc00289np.jpg

1) Dlaczego Intercars w Białymstoku wciska mi Pierburga skoro mam Hitachi ?
2) Interesuje mnie minimalizacja kosztów, w związku z tym, czy moge wyczyścić samodzilnie przepływomierz Hitachi?
3) Jakich substancji i narzędzi należy użyć oraz na co uważać przy ewentualnym czyszczeniu ?
4) Jkaie przyczyny i w jaki sposób należy wykluczyć ?

Prosze o podpowiedzi, gdyz w kwestii elektryki jestem laikiem.


Dziękuję.
Wania

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2011 22:16:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2011 20:26:32
Posty: 15
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Auto: A6 C6
1)W intercarsie Hitachi nie dostaniesz , chyba że sprowadzą go z serwisu za bardzo bardzo grubą kase .
Dostępne mają tylko zamienniki Hitachi takie jak : HELLA , MAGNETI MARELLI no i PIERBURG . Są jeszcze inne ale w tej chwili nie dostępne .
Chcą Ci sprzedac PIERBURGA ,bo jest najtańszy inne firmy to koszt 1000 lub 1200 zł ale to i tak zamienniki .
2) Możesz wyczyścic samodzielnie coś to zawsze pomoże ale nie wiadomo czy akurat na Twój problem . Jakiś czas temu na forum było to opisane jak można wyczyścic i za pomocą jakich środków .

_________________
Avant Q AKE
A6 C6 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2011 22:30:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Zacznijmy od tego, że moim zdaniem przepływomierz nie uleczy samochodu.
Przekroczone ciśnienie doładowania to raczej kwestia turbosprężarki lub jej sterowania podciśnieniowego.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2011 22:34:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Janek__22 napisał(a):
1)W intercarsie Hitachi nie dostaniesz , chyba że sprowadzą go z serwisu za bardzo bardzo grubą kase .
Dostępne mają tylko zamienniki Hitachi takie jak : HELLA , MAGNETI MARELLI no i PIERBURG . Są jeszcze inne ale w tej chwili nie dostępne .
Chcą Ci sprzedac PIERBURGA ,bo jest najtańszy inne firmy to koszt 1000 lub 1200 zł ale to i tak zamienniki .
2) Możesz wyczyścic samodzielnie coś to zawsze pomoże ale nie wiadomo czy akurat na Twój problem . Jakiś czas temu na forum było to opisane jak można wyczyścic i za pomocą jakich środków .


Czytałem ów post na temat czyszczenia przepływomierza, ale to dotyczyło nieco innego przepływomierza-patrz zdjęcie poniżej:

http://imageshack.us/photo/my-images/80/e45d67a9d7c476e0.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/191/img4467no4.png

Środek do czyszczenia: izopropanol, czyli alkohol izopropylowy.

MOje powyższe pytania sa nadal aktualne, stoje w miejscu.

Dziękuję i prosze o odp na postawione w temacie pytania.
Wania.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2011 22:44:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
szogun0 napisał(a):
Zacznijmy od tego, że moim zdaniem przepływomierz nie uleczy samochodu.
Przekroczone ciśnienie doładowania to raczej kwestia turbosprężarki lub jej sterowania podciśnieniowego.


Cenna uwaga!
MOże właśnie w tę strone nalezy pójść.
Póki co poszukam kogoś z Białegostoku lub okolic aby zlogował mi auto.
A może czyta ten post ktoś z Białegostoku i mógłby mi zlogowac auto. Odpłatnie.
Prosze o info na P.W .

Dziękuję.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Ostatnio edytowano 15.lis.2011 16:28:10 przez gsx1100g, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2011 07:43:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
00575 to wg elektryka przepływomierz ??? :)
Zmień elektryka.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2011 09:04:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.

co to ma wspolnego z przeplywomierzem nie wiem...


zrobilbym komplet logow, wtedy bedziesz wiedzial w jakim stanie jest przeplywka.

jesli juz chcesz kupic przeplywke, moze nie bede polecal, ale ja zamowilem w ss na slasku. zaopatruja sei w czesci z DE i dostalem nowa ori przeplywke dokladnie do tego samego silnika za 520 zl.
zadzwon do nich i zapytaj.... co Ci szkodzi...

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2011 20:15:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
grisha napisał(a):
00575 to wg elektryka przepływomierz ??? :)
Zmień elektryka.


Zmieniłem.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2011 20:22:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
zegar napisał(a):
00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.

co to ma wspolnego z przeplywomierzem nie wiem...


zrobilbym komplet logow, wtedy bedziesz wiedzial w jakim stanie jest przeplywka.

jesli juz chcesz kupic przeplywke, moze nie bede polecal, ale ja zamowilem w ss na slasku. zaopatruja sei w czesci z DE i dostalem nowa ori przeplywke dokladnie do tego samego silnika za 520 zl.
zadzwon do nich i zapytaj.... co Ci szkodzi...


Witam wszystkich, a więc tak, przy uprzejmości Pawła Z, który zrobił logi auta dowiedziałęm się co jest nie tak. Po kolei.
1) Widać tam problemy z regulacją ciśnienia doładowania - może być to np
zapieczona geometria w turbinie lub zawór n75
2) Błąd wtrysku sterującego
3) Słaby sygnał z przepływomierza ogranicza ilość paliwa

Wklejam logi:
[list=]Monday,14,November,2011,17:21:15:17984
VCDS Version: Release 10.6.5
Data version: 20110930



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG D05
Software Coding: 01016
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N146323 AUZ7Z0Y1766818
Additional Info: 000000059130106EXC150_1.R75255648789
VCID: 2241EC9C8454
1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A
Monday,14,November,2011,17:27:39:17984
VCDS Version: Release 10.6.5
Data version: 20110930


Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL
Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG D05
Software Coding: 01016
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N146323 AUZ7Z0Y1766818
Additional Info: 000000059130106EXC150_1.R75255648789
VCID: 2241EC9C8454
2 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
08-00 - Control Limit Surpassed

Readiness: N/A





LOGI:

Monday,14,November,2011,17:21:15:17984
VCDS Version: Release 10.6.5
Data version: 20110930



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG D05
Software Coding: 01016
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N146323 AUZ7Z0Y1766818
Additional Info: 000000059130106EXC150_1.R75255648789
VCID: 2241EC9C8454
1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A
Monday,14,November,2011,17:27:39:17984
VCDS Version: Release 10.6.5
Data version: 20110930


Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL
Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG D05
Software Coding: 01016
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N146323 AUZ7Z0Y1766818
Additional Info: 000000059130106EXC150_1.R75255648789
VCID: 2241EC9C8454
2 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
08-00 - Control Limit Surpassed

Readiness: N/A[/list]


PS: Jak wklejac logi, żeby nie było takich "numerów telefonu"...????
NIe wkleilem plików z XLS ponieważ na forum logi wyglądały jak numery telefonu.

Prosze o poradę i interpretacje logów.
Dziękuję.
Wania.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Ostatnio edytowano 15.lis.2011 16:29:52 przez gsx1100g, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2011 22:02:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
hmm, uporzadkuj te logi, zrób komplet i wklej - narazie wychodzi jednak że przepływka niesprawna, jednak nie wynika to z błędu zapisanego w pamięci sterownika ale z logowania dynamicznego (przydałby się log dynamiczny grup 3, 11 a nawet 10).
Zrób porzadnie pełne logi (z temparaturą silnika, wszystkie grupy itp) i wklej na grupę (jak to zrobić, są gdzieś opisy).
Na razie to auto lkiepsko jeździ i może to wina przepływki, ale przydałby się cały kompet logów, na razie można gdybać.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2011 23:31:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
grisha napisał(a):
hmm, uporzadkuj te logi, zrób komplet i wklej - narazie wychodzi jednak że przepływka niesprawna, jednak nie wynika to z błędu zapisanego w pamięci sterownika ale z logowania dynamicznego (przydałby się log dynamiczny grup 3, 11 a nawet 10).
Zrób porzadnie pełne logi (z temparaturą silnika, wszystkie grupy itp) i wklej na grupę (jak to zrobić, są gdzieś opisy).
Na razie to auto lkiepsko jeździ i może to wina przepływki, ale przydałby się cały kompet logów, na razie można gdybać.


OK.
Jutro spróbuje zrobic dokładniejsze i pełniejsze logi.

Dziękuję.
Paweł Ł.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2011 23:42:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2008 14:50:45
Posty: 8
Lokalizacja: bia
grisha napisał(a):
hmm, uporzadkuj te logi, zrób komplet i wklej - narazie wychodzi jednak że przepływka niesprawna, jednak nie wynika to z błędu zapisanego w pamięci sterownika ale z logowania dynamicznego (przydałby się log dynamiczny grup 3, 11 a nawet 10).
Zrób porzadnie pełne logi (z temparaturą silnika, wszystkie grupy itp) i wklej na grupę (jak to zrobić, są gdzieś opisy).
Na razie to auto lkiepsko jeździ i może to wina przepływki, ale przydałby się cały kompet logów, na razie można gdybać.


logi sa kompletne, tylko trzeba umiec je czytac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 00:46:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
zaprzal2 napisał(a):
logi sa kompletne, tylko trzeba umiec je czytac

Bardzo cenna merytorycznie uwaga, nie sposób jej pominąć milczeniem, dobre :d Jakbyś chciał zobaczyć kompletne to poszukaj np. moich :) Można pogdybać, ale jakbyś świadczył usługi na podstawie tego zestawu danych to szczescia klientom życzyć (i cierpliwości).

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 09:29:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2008 14:50:45
Posty: 8
Lokalizacja: bia
grisha napisał(a):
zaprzal2 napisał(a):
logi sa kompletne, tylko trzeba umiec je czytac

Bardzo cenna merytorycznie uwaga, nie sposób jej pominąć milczeniem, dobre :d Jakbyś chciał zobaczyć kompletne to poszukaj np. moich :) Można pogdybać, ale jakbyś świadczył usługi na podstawie tego zestawu danych to szczescia klientom życzyć (i cierpliwości).


nie mam potrzeby szukac Twoich logow
klient natomiast dostal kompletne wraz z poprawna interpretacja

jesli Ci zalezy to moge podeslac na maila oryginal tak jak dostal bo to co wrzucil na forum z tego co widze jest juz po obróbce.... ale i tak widac parametry ktore odbiegaja od normy wiec nie wiem w czym masz problem :)

ps. jesli nadal bedziesz mial jakies uwagi to zapraszam na priv


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 09:53:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
zaprzal2 napisał(a):
ale i tak widac parametry ktore odbiegaja od normy wiec nie wiem w czym masz problem :)
Jeżeli dostal kompletne a ich tu nie opublikował to ok, tylko trzeba o tym napisać.
A problem jest z twoim komentarzem adresowanym do mnie: napisałeś że "logi sa kompletne, tylko trzeba umiec je czytac" - opublikowane logi nie są kompletne do pełnej oceny tego silnika. Prv sobie darujmy.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 10:00:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2008 14:50:45
Posty: 8
Lokalizacja: bia
grisha napisał(a):
zaprzal2 napisał(a):
opublikowane logi nie są kompletne do pełnej oceny tego silnika. Prv sobie darujmy.


na opublikowanych i tak widac problemy z regulacja cisnienia doladowania oraz obcinanie paliwa przez przeplywke

z mojej strony koniec tematu bo to bezcelowe :) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 10:00:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
zaprzal2 napisał(a):
ale i tak widac parametry ktore odbiegaja od normy wiec nie wiem w czym masz problem :)

Jeżeli dostal kompletne a ich tu nie opublikował to ok, tylko trzeba o tym napisać.
A problem jest z twoim wpisem adresowanym do mnie: napisałeś że "logi sa kompletne, tylko trzeba umiec je czytac" - opublikowane logi nie są kompletne do pełnej oceny tego silnika. Prv sobie darujmy.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 10:01:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
zaprzal2 napisał(a):
logi sa kompletne, tylko trzeba umiec je czytac


Logi nie są kompletne.
Dla tego typu silnika powinno się wykonac :
Statyczne - 000,001,003,004,007,013,014 i 018
Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011
Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011

Umieć czytasz powiadasz... jesli z tego co tu nam przedstawiono zauwazyles tylko problem z regulacją cisnienia doładowania... to wspolczuje osobom, ktore przyjezdzają do Ciebie na diagnostyke przed czipsem.

Dodatkowo mam prosbe o usunięcie reklamy z podpisu... jesli prosba nie poskutkuje usunę ją sam :)

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 11:15:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Panowie, Witam.

NIe czepiajmy sie na podpisy i reklamy itp, bo ne o to tu chodzi. Szukamy dziury w całym, a nie skupiamy sie na najważniejszym.
Logi jakie są-takie wkleiłem.
Interpretację poznałem.
Teraz chodzi o to czy w związku z tym, iz z samochdem nic złego się nie dzieje, to czy wchodzic w koszty i robic te wtryski sterujące i zawór N75 czy darowac sobie, bo autko jeździ ok i nic złego się znim nie dzieje.

Dziękuję.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 11:17:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Cytuj:
Umieć czytasz powiadasz... jesli z tego co tu nam przedstawiono zauwazyles tylko problem z regulacją cisnienia doładowania... to wspolczuje osobom, ktore przyjezdzają do Ciebie na diagnostyke przed czipsem.


poprę dla ideii.

Zaprzal2, z tych logów można tylko i wyłącznie wysnuć pochopne wnioski...
jeżeli twierdzisz i wiesz co jest (przyczyną) po logach Nd 011, 008, 003 i ich wykonaniu to gracjas...



kolego gsx1100g jeśli robisz logi, a w Tw przypadku jest to ważne, rób logi od max. 1,4RPM but 100% podloga od razu... Wówczas log 011 można w raz z resztą dużo dokłdniej i szybciej zinterpretować "wnioski"...

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 15.lis.2011 11:21:29 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: