.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 04:45:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 11:20:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
kurcze, przeciez tyle jest tego na forum, ze nawet ktos, kto nie ma o tym pojecia, ma wszystko napisane jak zrobic komplet logow.

sam obecnie mam 2.5tdi i dzieki bezinteresownej pomocy Kolegow z AKP, zaoszczedzilem z pewnoscia mnostwo $$$ ktore bym wydal na "nauke mechanika"

zaprzal2 - w Twoim podpisie widnieje strona www, domyslam sie ze to Twoja firma, mam racje?
na stronce w dziale "wykresy" urzekl mnie tekst """Audi s4 b5 seria + soft Rogal MR Motors 317km 488nm""
JAK MOZNA NA SWOJEJ STRONIE WSTAWIAC PROJEKT INNEJ FIRMY TUNINGOWEJ??? Amatorstwo...



przemik napisał(a):
(...) jesli prosba nie poskutkuje usunę ją sam :)

Padlem ze smiechu :diabel:

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 11:32:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Witka wykres :): ... reszta chyba w fotoshopie sprefarowana..

Trafił, AKP jest bezlitosne... :peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 12:00:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Witam.
Zostawmy sprawy poboczne. Jestem wdzieczny dla Zaprzala, że mi pomógł.
Podciśnienie na przewodach jest.
Elektryk z firmy Elcar w Białymstoku orzekł, że z duzym prawdpodobienstwem, ze winnym przeładowywania jest zawór sterujący turbina, który nie domaga.

jaki jest numer zaworu N75 w ASO do mojego silnika [2,6 TDI , AKE, 180ps, quattro]. ASO nie chciał mi podać.
A żeby sprawdzic numer trzeba troszke rozebrać:-/

PS: wtrysk sterujący do wymiany: wykluczone wszelkie spięcia, wiązki i temu podobne sprawy.

Czy wymienić wtrysk sterujący- skoro przeciez da się z tym jeździć ?
NIe odczuwam różnicy w mocy.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 12:05:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
przeciez nie wiesz, czy N75 steruje poprawnie czy zapieczone sa łopatki w Turbinie.

zrob te logi, albo chociaz 011BS bedziesz wiedzial czy N75 dziala poprawnie

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 14:00:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2008 14:50:45
Posty: 8
Lokalizacja: bia
zegar napisał(a):
przeciez nie wiesz, czy N75 steruje poprawnie czy zapieczone sa łopatki w Turbinie.

zrob te logi, albo chociaz 011BS bedziesz wiedzial czy N75 dziala poprawnie


nie ocenisz w ten sposob czy n75 dziala czy nie dziala, w grupie 11 widzisz tylko wspolczynnik wypelnienia sterowania zaworem ale nie stwierdzisz w ten sposob czy jest on mechanicznie uszkodzony... sterownik tak czy tak bedzie wysterowywal zawor a odpowiada za to regulator PID wbudowany w program sterujacy

grejf napisał(a):
Cytuj:
Umieć czytasz powiadasz... jesli z tego co tu nam przedstawiono zauwazyles tylko problem z regulacją cisnienia doładowania... to wspolczuje osobom, ktore przyjezdzają do Ciebie na diagnostyke przed czipsem.


jeżeli twierdzisz i wiesz co jest (przyczyną) po logach Nd 011, 008, 003 i ich wykonaniu to gracjas...



oczywiscie, ze nie wiem. Logi pomagaja tylko namierzyc usterke a zeby znalezc przyczyne trzeba juz wstac od komputera

grejf napisał(a):
kolego gsx1100g jeśli robisz logi, a w Tw przypadku jest to ważne, rób logi od max. 1,4RPM but 100% podloga od razu...


ciezki temat w tiptronicu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 15:42:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Scaliłem Twoje posty :)

Dziekuje za zastosowanie się do prosby z podpisem.

Skoro autor watku ma wykonany komplet logów u profesjonalistów... to chyba nie ma watpliwośći co do konieczności wymiany/naprawy poszczegolnych elementów.

Ale jesli chcesz to potwierdzić na forum AKP... zapraszam z kompletem logów.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 16:23:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Witam.

Sprwa załatwiona. Wtryskiwacz sterujący został wymieniony w serwisie BOSCHA. Cena 1400 PLN + 200 zł robocizny + kilkadzisiąt zł uszczelka pod pokrywą zaworów.
Chodzi jak nalezy. Jeszcze dłuuuugo pojeździ.
Zero błedów.

Dziękuję Tobie Zaprzal, Gfejf-owi i Shogunowi, że zwróciliście mi uwage . Wasze informacje mi sporo pomogły.

Dziekuję.
Wania.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 19:02:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
grejf napisał(a):
Witka wykres :): ... reszta chyba w fotoshopie sprefarowana..

Trafił, AKP jest bezlitosne... :peace:


Takie teksty możesz sobie zachować dla siebie i mruczeć pod nosem jedząc rogalika na śniadanie. Przynajmniej człowiek nie ściemnia i wprost pisze, że nie on robił auto tylko MRmotors, a u niego tylko było się hamować. Trochę litości jednak ma dla głupich niczym nie popartych tekstów takich jak ten. Akurat to s4 z tego co wiem to zaprzyjaźnione auto. Przy sporej części pomiarów, z których wykresy możesz oglądać na stronie byłem osobiście i nie masz racji. Rysowaliśmy je markerem

zegar napisał(a):
kurcze, przeciez tyle jest tego na forum, ze nawet ktos, kto nie ma o tym pojecia, ma wszystko napisane jak zrobic komplet logow.

sam obecnie mam 2.5tdi i dzieki bezinteresownej pomocy Kolegow z AKP, zaoszczedzilem z pewnoscia mnostwo $$$ ktore bym wydal na "nauke mechanika"

zaprzal2 - w Twoim podpisie widnieje strona www, domyslam sie ze to Twoja firma, mam racje?
na stronce w dziale "wykresy" urzekl mnie tekst """Audi s4 b5 seria + soft Rogal MR Motors 317km 488nm""
JAK MOZNA NA SWOJEJ STRONIE WSTAWIAC PROJEKT INNEJ FIRMY TUNINGOWEJ??? Amatorstwo...



przemik napisał(a):
(...) jesli prosba nie poskutkuje usunę ją sam :)

Padlem ze smiechu :diabel:


Skoro jesteś taki wdzięczny kolegom z AKP to znaczy tyle, że sam nie umiałeś sobie pomóc. Nagle zrobiłeś się alfą i omegą w temacie diesli, że takie rzeczy piszesz czy po prostu naczytałeś się forum i uważasz, że już wszystko wiesz hmm?

Zaraz poleca teksty, że wstawiłem się za Pawłem, bo to mój kolega. Owszem to mój kolega, ale mam co do jego roboty 100% pewność. Widzę, że auto zostało naprawione zgodnie z jego wskazówkami i właściciel jest zadowolony. Temat chyba wyczerpany, nie ma co bić piany. Proponuję trochę pokory niektórym.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2011 21:38:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Ufff,,,,
Temat załatwiony.
Wszystkiemu był winien wtryskiwacz sterujący, który był uszkodzony i nienaprawialny. Wymiana zajęła ok 1,5 godz. Cześci miałem ze sobą + uszczelka pod pokrywą zaworów.

Dziękuję Wszystkim za pomoc.
Zaprzalowi za diagnostykę- bo sie potwierdziło to co powiedział, a Shogunowi i Grejfowi za troskę i użyteczne rady.
MOżna na Was liczyć.

Pozdro wszystkim.
Peace :peace:

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2011 10:04:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Bobo napisał(a):
grejf napisał(a):
Witka wykres :): ... reszta chyba w fotoshopie sprefarowana..

Trafił, AKP jest bezlitosne... :peace:


Takie teksty możesz sobie zachować dla siebie i mruczeć pod nosem jedząc rogalika na śniadanie. Przynajmniej człowiek nie ściemnia i wprost pisze, że nie on robił auto tylko MRmotors, a u niego tylko było się hamować. Trochę litości jednak ma dla głupich niczym nie popartych tekstów takich jak ten. Akurat to s4 z tego co wiem to zaprzyjaźnione auto. Przy sporej części pomiarów, z których wykresy możesz oglądać na stronie byłem osobiście i nie masz racji. Rysowaliśmy je markerem

zegar napisał(a):
kurcze, przeciez tyle jest tego na forum, ze nawet ktos, kto nie ma o tym pojecia, ma wszystko napisane jak zrobic komplet logow.

sam obecnie mam 2.5tdi i dzieki bezinteresownej pomocy Kolegow z AKP, zaoszczedzilem z pewnoscia mnostwo $$$ ktore bym wydal na "nauke mechanika"

zaprzal2 - w Twoim podpisie widnieje strona www, domyslam sie ze to Twoja firma, mam racje?
na stronce w dziale "wykresy" urzekl mnie tekst """Audi s4 b5 seria + soft Rogal MR Motors 317km 488nm""
JAK MOZNA NA SWOJEJ STRONIE WSTAWIAC PROJEKT INNEJ FIRMY TUNINGOWEJ??? Amatorstwo...



przemik napisał(a):
(...) jesli prosba nie poskutkuje usunę ją sam :)

Padlem ze smiechu :diabel:


Skoro jesteś taki wdzięczny kolegom z AKP to znaczy tyle, że sam nie umiałeś sobie pomóc. Nagle zrobiłeś się alfą i omegą w temacie diesli, że takie rzeczy piszesz czy po prostu naczytałeś się forum i uważasz, że już wszystko wiesz hmm?

Zaraz poleca teksty, że wstawiłem się za Pawłem, bo to mój kolega. Owszem to mój kolega, ale mam co do jego roboty 100% pewność. Widzę, że auto zostało naprawione zgodnie z jego wskazówkami i właściciel jest zadowolony. Temat chyba wyczerpany, nie ma co bić piany. Proponuję trochę pokory niektórym.



bardzo dobrze ze powiedzial to na forum, bo wrzucanie kogos projektow na swoja strone, swiadczy o amatorstwie i braku swoich projektow.


owszem jestem Im wdzieczny, bo najprostsze jest odstawienie auta do mechanika i zostawienie mnostwo $$$ choc nie zawsze slusznie.
na wlasnym przypaku, na przypadkach innych Kolegow, po ponad trzech latach na forum, sporo sie nauczylem, sporo sie dowiedzialem.
a poproszenie o zrobienie kompletu logow, nie musi znaczyc ze jestem alfa i omega.

Profesjonalizm Twojego kolegi poznalismy juz wszyscy jak zrobil kilka logow i powiedzial, ze sa kompletne twierdzac, ze na AKP nikt nie umie ich czytac.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2011 16:15:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Bobo ja sobie przejmę klientow opieki nas serwerami stron i ich pozycjonowania, czyli ktos zrobil zaprojektowal, ja mu zmienie tlo strony i wpisze sobie w preferencjach caloksztalt? :): Ja mam inne zdanie i etyke, wybacz i odnos sie normalnie.

Piszesz o ogladzie... ech. Nie brnijmy. Bardzo sie ciesze, ze autko Wani hula i pozdrawiam Was wszystkich... :d
:peace: koniec off topu.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2011 20:36:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Admina prosze o zamknięcie tematu. Uważam iż został (przynajmniej dla mnie) wyczerpany ;-)

Pozdro.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2011 22:59:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
gsx1100g napisał(a):
Admina prosze o zamknięcie tematu. Uważam iż został (przynajmniej dla mnie) wyczerpany


I dla mnie tez.... Kłodeczka.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: