.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 04:54:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi A6 C5 2.5 quattro 1999 AKN auto nie odpala
PostNapisane: 18.lis.2011 20:20:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2011 20:07:50
Posty: 2
Lokalizacja: Koszalin
Witam Panowie ,

Bardzo będę wdzięczny za wszelkie opinie związane z moim problemem , post ten został zamieszczony na innym forum lecz niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi , dlatego poniżej wklejam treść trudnej sytuacji opisywanej w innym miejscu ;


Wysłany: 2011-11-13, 01:44 [ AKN 2.5 150 KM] Audi A6 C5 2.5 AKN Quattro , nie odpala


Witam Panowie ,

Mam wielką prośbę abyście zerknęli na poniższe filmy :

http://www.youtube.com/watch?v=jRIsFB8AkLM

http://www.youtube.com/watch?v=Au32CRT9tdA


Do dnia dzisiejszego auto sprawowało się poprawnie , nagle ni stąd ni z owąd silnik zaczął wydawać przeraźliwe odgłosy , takie jak bardzo głośny metaliczny klekot ( traktor pacuje ciszej ) , znaczna ilość dymu przy niewielkim dodaniu gazu ... po chwili udało mi się podłączyć vaga ( na nie dogrzanym silniku , ponieważ nie chciałem go trzymać na chodzie ) i zauważyłem że kąt wtrysku zmienił się z 1.2 ATDC na 3.4 BTDC , inne parametry tj korekcje pozostały bez zauważalnych zmian.


Wysłany: 2011-11-13, 18:42

Najgorsze jest to , że nie wiem co może być przyczyną tego dźwięku , jeśli byłby by to tylko ~~przestawiony ~~ rozrząd to sam bym go nastawił do poziomu 1 - 1,5 ATDC , jednak nie wiem czy to jest rzeczywisty problem , mieliście może z czymś podobnym do czynienia ?


Wysłany: 2011-11-14, 17:30

dziś zdjąłem osłony rozrządu i okazało się że jeden z pasków (ten cieńszy ) jest w strzępach , jutro auto na lawecie jedzie do mechanika i zobaczymy jakie będą dalsze konsekwencje


Wysłany: Wczoraj 21:29

Witam ponownie ,

dziś po rozebraniu przodu okazało się że usterka leży w czymś innym ,

pasek ze sprężarki klimy spadł przez wadliwą rolkę i wkręcił się w pasek od alternatora ( nawet nie wiedziałem że są oddzielne) ,

więc do wymiany poszły dwa paski , rolka klimy oraz dwie prowadzące.

Optymistyczne było to że nic nie dostało się pod rolki paska rozrządu.

.... jednak nie do końca jest tak pięknie ,

dziś próbowaliśmy odpalić auto a tu zonk , rozrusznik przez chwilę kręci po czym się ~~wiesza~~ , odbija i wydaje nieciekawy dźwięk a auto nie odpala.

próbowaliśmy również odpalić auto z holu i efekt ten sam , niby coś zabuczy ale silnika odpalić nie chce

Mieliście może podobne doświadczenia ?


Bo z tego co mi się wydaje nawet przy walniętym rozruszniku auto na hol lub pych powinno odpalić.



Jutro wałki na blokady i dekle do góry , aby mieć pewność czy faktycznie cały rozrząd nie padł ( co by było dość dziwne ponieważ auto było zatrzymane ze stacyjki a nie samo z siebie).

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2011 21:36:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2011 20:26:32
Posty: 15
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Auto: A6 C6
A czy tren pasek co się postrzępił nie wkręcił sie czasem w rozrząd ?

_________________
Avant Q AKE
A6 C6 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2011 21:46:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2011 20:07:50
Posty: 2
Lokalizacja: Koszalin
problem jest w ty że nic nie dostało się pod rolki bądź w okolice paska rozrządu ( jest nie muśnięty) .

jutro będą zdjęte pokrywy/dekle oraz może cała głowica/e

... będę informował na bieżąco


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: