.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 15:17:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c5 AFB] nierówna praca po wymianie hydrauliki-zawory?
PostNapisane: 19.lis.2011 22:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
...witam,po wymianie hydrauliki i rozrządu(na blokadach) kręcąc kontrolnie kluczem wałem przeraziły mnie trzy dziwne stuki. Oporów wielkich nie było ale dziwny dzwiek jakby metaliczny trudny do określenia.Zaskoczenie z,imny pot na czole what the fuck. ktęce dalej i jakby dwa ucichły ale jeszcze jeden z obrotu na obrót cichszy. Wydedukowałem sobie ze chyba zawory które stały(pospadały popychacze) sie odkleiły i dały dziwny dzwiek. ruszyłem jeszcze z 10 razy wałem -cisza.Odpaliłem i szok, chmura białego dymy, jakby nie spalone paliwo, kopciuch jak ze starego jelona. Praca nierówna ,na dwóch garkach korekje ok -5.
Teraz pytanie czy możliwe jest to ze zawory które stały teraz nie trzymają ciśnienia i nie spala jak trzeba.obroty leciutko skaczą ,kąt wtrysku na 004 stat. pływa znacząco. Zauważyłem ze kont trochę sie rozjechał ale w granicach. nie wiem co robić sciagac głowice czy jeżdzić i liczyć na to że sie rozrusza

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Ostatnio edytowano 21.lis.2011 17:06:56 przez radas998, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 18:59:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Nie zajżałeś pod pokrywy zaworów?????????

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 19:09:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
...oczywiście ze kukałem -przecież zmieniałem bebechy pod deklami, stąd wiem ze cztery zawory na dolocie stały-nie posiadały dźwigienek...

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 19:25:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
radas998 napisał(a):
...oczywiście ze kukałem -przecież zmieniałem bebechy pod deklami, stąd wiem ze cztery zawory na dolocie stały-nie posiadały dźwigienek...

jak sadze przedmowcy chodzilo o to czy po feralnym odpaleniu sciagnales ponownie by zerknac czy sie nie rozlecialo cos.... moze te zawory zatarly sie w prowadnicach i cos szlag trafilo jak odpaliles (tak zlowroze tylko)
Zakladam, ze pompa zalozona poprawnie, pasek naciagniety i kat na 004BS nie ma wartosci z kosmosu ale przynajmniej z grubsza poprawna (ale chyba bym przed ponownymi eksperymentami tam ponownie zagladnal...z kims kto z racji wykonywanego zawodu /mechanik - nie od klockow i oleju!/ potrafi ocenic czy nie ma tam jakiegos fatality )
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 19:31:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
..jutro na pewno kuknę ponownie pod pokrywy .A czy kąt albo luźny pasek może powodować taką komedie j/w...?

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 19:38:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
radas998 napisał(a):
..jutro na pewno kuknę ponownie pod pokrywy .A czy kąt albo luźny pasek może powodować taką komedie j/w...?

plywanie k. wtrysku tak ale czy korekcje po 5 to nie wiem.... szkoda (a moze jednak?) ze nie zerknales na dawke paliwa w 001S... bo przy dawce normalnej typu 5.5-7.5 korekcja 5 to oczywiscie duze ale przy dawne widzianej np 15 (poza norma - ale to pewnie mogloby rzucac cien np na pompe) korekcja 5 nie bylaby taka duza.... czy moze nie uwaliles przy okazji sciagania pokryw kabelka od wtrysku sterujacego (czy nie ma bledu o wtrysku steruacym albo jakims innym)
Patrzac realnie na wartosc czesci, ktore wlozyles oraz czas poswiecony na wymiane tego (jak sadze sam to robiles) chyba juz sciagniecie ponowne pokryw wydaje sie najrozsadniejsze...

Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 20:22:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:08:51
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
... błędów brak, dawka 001s jak dobrze pamiętam ok 7. Pasek od v44 był jakby ciut za długi( lecz jakby taki sam ze starym ,szkoda ze nie policzyłem zębów,hrr) bo próbowałem założyć na środku regulacji lewo prawo na kółku niestety założyłem tak jak pozwoliła długość bliżej jednej z krawędzi. A z czasem to masz racje-dłuuugo robiłem ,ale sobie wiec dokładnie i bez pośpiechu. Przemek sugerowałes zatarcie w prowadnicy zaworu tez obstawiam na zawór...
.......
...zdjąłem pokrywy , jedna dźwigienka pęknięta,zawór deczko otwarty i zatarty. Po zdjęciu głowic i sprawdzeniu szczelności zaworów- cienizna 1/3 nie trzymała. Prowadnice na wydechu do wymiany, a po zatym ok.Oczywiście ida do wymiany uszczelniacze i doczyszczone,doszlifowane zawory i gniazda, wtryskiwacze sprawdzone(nie wiem jak i na czym) ale są ok, przebieg na ośce 370kkm (dziwne bo przez ok 80 jeżdżę na rożnym szmulcu.
jutro zabieram sie za skręcanie-na pewno napisze ja sie ta historyjka zakończyła.Widziałem ze sporo osób czytało ale nikt za bardzo nie mógł pomóc, wiec czuje sie zobowiązany do opisania mojego przypadku dla potomnych.Wniosek jak na razie jeden sprawdzić zawory przed założeniem nowej hydrauliki, lecz jak ?niech każdy sobie sprawdza jak sobie życzy, ale bez głowicy na stole nie mamy pewności ze jest z zaworami które stały nie wiadomo ile czasu wszystko ok. U mnie na dolocie 5 dźwigienek brakowało wiec nie dziwne ze jak je ruszyło to juz sie cudy działy, ale po sprawdzeniu i wydech też nie miał wzorowej szczelności.
Mam nadzieję że jutro zagości banan na mojej wku.....twarzy...

_________________
A4 B5 2.6 - był
A6 C5 2.5 -był
A8 D2 2.8 - był
A6 C6 3.0 - jest


Ostatnio edytowano 24.lis.2011 12:55:40 przez radas998, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: