.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 19:25:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 100 C3 CO TO ZA SILNIK ????????
PostNapisane: 30.lis.2011 17:47:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2011 19:29:49
Posty: 21
Lokalizacja: Kielce
Czołem
Dzisiaj mechanik wymieniał u mnie rozrząd. I okazało się że mój silnik to nie pojemność 1,8 jak stoi w dowodzie rej. !!!!!!!!
Wstyd się przyznać że popełniłem takiego babola ale już trudno.
W związku z tym mam pytanie .
CO TO ZA SILNIK ??????????????????
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

poniżej numer z głowicy
Obrazek
W ASO nie pomogą
Jedyna nadzieja w Was :)
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie

_________________
BMW e28 520i 1986 - już nie ma
BMW e30 Touring 1993
Honda CN 250 Helix 1996' - klasa sama w sobie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 18:26:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2011 14:50:55
Posty: 80
Lokalizacja: Garwolin/Unin
5 garów, kolektor jak w moim KU czyli, najprawdopodobniej 2.2, 2.1. Są różne typy tych 2.2 i 2.1 jeżeli chodzi o moc. Śmiem twierdzić że jest to 2.2 115km. Niżej na bloku silnik miedzy 2 a 3 cylindrem chyba po stronie chłodnicy są wybite numery silnika po nich możesz odczytać co to jest:)


Ostatnio edytowano 30.lis.2011 18:34:20 przez LucaZ, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 18:32:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
potwierdzam
wygląda na 2,2 wolnossak w 5 garach
KV ??
swoją drogą gaz to Ci rzeźnik zakładał

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 18:35:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2011 14:50:55
Posty: 80
Lokalizacja: Garwolin/Unin
Właśnie, weź lepiej te przewody od gazu poprowadź za silniczkiem krokowym tam jest miejsca trochę:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 20:57:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2011 19:29:49
Posty: 21
Lokalizacja: Kielce
LucaZ napisał(a):
Właśnie, weź lepiej te przewody od gazu poprowadź za silniczkiem krokowym tam jest miejsca trochę:)

Już taki kupiłem
Będę modził jak już z warsztatu wyjedzie.
Wielkie dzięki za pomoc.
Czyli na dzisiaj mam 2,2 115KM :d
To super bo już się martwiłem że "muła" kupiłem a tu taka niespodzianka :D

_________________
BMW e28 520i 1986 - już nie ma
BMW e30 Touring 1993
Honda CN 250 Helix 1996' - klasa sama w sobie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 21:01:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2011 19:29:49
Posty: 21
Lokalizacja: Kielce
Aha
Dodam że podpasował rozrząd od 2,1.
Czy to coś zmienia ?
Ale wiem też że taki sam rozrząd pasuje do 2,3

_________________
BMW e28 520i 1986 - już nie ma
BMW e30 Touring 1993
Honda CN 250 Helix 1996' - klasa sama w sobie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 22:21:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mundek napisał(a):
To super bo już się martwiłem że "muła" kupiłem a tu taka niespodzianka :D


a co zamulony?

nie ważne czy to 115 czy 130KM. Sprawny i dobrze ustawiony powinien mieć w miare kopa.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2011 23:05:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Prawie wszystkie 5-cio cylindrówki benzynowe miały taki sam rozrząd - pasek napędzał też pompę wedy i nią być napinany, do tego jedna rolka prowadząca.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 08:41:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3297
Lokalizacja: Poznań i okolice
Były 2 typy rozrządu - jeden miał pasek chyba na 142 ząbki (po 88 roku) i na 120 ileśtam przed.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 22:39:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2011 19:29:49
Posty: 21
Lokalizacja: Kielce
Witajcie
Dzięki za wszystkie uwagi.
Rozczytałem jeszcze vin wg którego wychodzi że mam rocznik 1983 !!!!!
Jeżeli to prawda to silnik powinien być 2.1 lub 2.3 bo 2.2 nie wychodziły jeszcze w tym roku.
Jeżeli się mylę to poprawcie mnie proszę

_________________
BMW e28 520i 1986 - już nie ma
BMW e30 Touring 1993
Honda CN 250 Helix 1996' - klasa sama w sobie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2011 23:34:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
kuzwa stary, zajrzyj wreszcie na blok i looknij jaki masz symbol wybity! Ktos z forum ma ci powiedziec jaki masz silnik?? no błagam.... :): :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2011 07:17:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2011 19:29:49
Posty: 21
Lokalizacja: Kielce
pawelec napisał(a):
kuzwa stary, zajrzyj wreszcie na blok i looknij jaki masz symbol wybity! Ktos z forum ma ci powiedziec jaki masz silnik?? no błagam.... :): :):

Pewnie na Audi nie znam się tak jak Ty ale aż taki ZIELONY nie jestem.
Gdyby numer z bloku był czytelny to nie zawracałbym nikomu głowy !!!!!!!!!!!!!!

_________________
BMW e28 520i 1986 - już nie ma
BMW e30 Touring 1993
Honda CN 250 Helix 1996' - klasa sama w sobie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2011 07:29:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5203
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
mundek napisał(a):
Rozczytałem jeszcze vin wg którego wychodzi że mam rocznik 1983 !!!!!
Jeżeli to prawda to silnik powinien być 2.1 lub 2.3 bo 2.2 nie wychodziły jeszcze w tym roku.
Jeżeli się mylę to poprawcie mnie proszę



Silnik powinien być 2.1 lub 2.2 bo 2.3 nie wychodziły jeszcze w tym roku.

2,1 - w A100 skończyły się w 82 roku;
2,3 - w A100 zaczęły się w 86 roku.

A jeżeli auto zostało poskładane z kilku, to pod maską może być 2,1 , 2,2 i równie dobrze 2,3. Do rozróżnienia na dobrą sprawę tylko dzięki niuansom w osprzęcie (może po sterowniku, o ile całość włożono z jednego dawcy).


http://www.audiklub.org/silniki.html - naucz się więcej o Audi ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2011 08:04:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
to moze byc silnik:
WC - 2.2 136 KM
KF - 2.2 131 KM
WU - 2.2 107KM

inne z tego roku 5 cyl w tym 1.9 były na gaźniku.

Weź sczytaj z bloku zaraz pod połączeniem głowica-blok w okolicach 2-3 cylindra model silnika. powinien byc wybity.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: